10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä että mitä jengi suosii?
Syöt riisiä, pastaa, perunaa, leipää, kaurahiutaleita, kanaa, punaista lihaa, kalaa, kananmunia, maitotuotteita ja edes jotenkin kelvollisia rasvan lähteitä niin paljon kun napa vetää, mutta kuitenkin lihomatta liikaa ja nostaen määriä pikkuhiljaa. Ruuan saa suolata ihan reippaasti ja vettä juot niin paljon että ärsyttää juosta kusella jatkuvasti. Päälle sitten kohtuudella mitä sattuu mieli tekemään. Ruuan laatu lompakon mukaan, ei siis tarvii kaiken olla luomua ja täysjyvää. Treenirutiiniksi valitset jonkun mikä näyttää mieleiseltä ja siinä on joku tolkku(netti ja tämä palsta on täynnä ideoita). Sitten vaan treenaat kovempaa kuin viime kerralla. Ei bodaaminen juuri sen ihmeempää ole kaikessa yksinkertaisuudessaan.
 
Syöt riisiä, pastaa, perunaa, leipää, kaurahiutaleita, kanaa, punaista lihaa, kalaa, kananmunia, maitotuotteita ja edes jotenkin kelvollisia rasvan lähteitä niin paljon kun napa vetää, mutta kuitenkin lihomatta liikaa ja nostaen määriä pikkuhiljaa. Ruuan saa suolata ihan reippaasti ja vettä juot niin paljon että ärsyttää juosta kusella jatkuvasti. Päälle sitten kohtuudella mitä sattuu mieli tekemään. Ruuan laatu lompakon mukaan, ei siis tarvii kaiken olla luomua ja täysjyvää. Treenirutiiniksi valitset jonkun mikä näyttää mieleiseltä ja siinä on joku tolkku(netti ja tämä palsta on täynnä ideoita). Sitten vaan treenaat kovempaa kuin viime kerralla. Ei bodaaminen juuri sen ihmeempää ole kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Kiitos todella paljon pidänkö kalorit tos 2500 ja prodea jku 120g ja hiilareit kuinka paljon? Mulla Penkki, kyykky, mave tekniikat katsottu mont krt läpi osaan ne jo. Paikat kyl tosi jumis
 
Kiitos todella paljon pidänkö kalorit tos 2500 ja prodea jku 120g ja hiilareit kuinka paljon? Mulla Penkki, kyykky, mave tekniikat katsottu mont krt läpi osaan ne jo. Paikat kyl tosi jumis
Ainakin 2500, sitten kun paino ei enää juuri nouse niin n. 10% lisää kaloreita. Peili tietysti kertoo jos on syönyt liikaa. Heittäiskö nyt yleispätevänä ohjeena että proteiinia 1,5-2g/painokilo ja rasvaa 1g/painokilo, loput kaloreista täyteen hiilareilla. Rasvaa saa toki olla enemmänkin jos sellaisista ruuista tykkää, kunhan ei jää liian vähälle. Sillee hyvin karkeesti, ei tää gramman tarkkaa hommaa ole.
 
Hei Okei kai mä pääsen reenaa viel?
En voi mtn et näin edellis vuonna ku, yks sali tuttu menehtyi salilla sil tuli ilmeisesti sydäri, se oli kuntopyörän päällä polkemassa ja yks kaks makas siinä se tapahtui todella nopeesti.
Haluan vaa olla tosi tarkka mun terveydestä ku haluan elää hyvän ja pitkän elämän

Kai mä haluan tän sairastelu kierteen veks. Enkä oo noudattanut mtn safka Valiota melkee 5kk eli pitäis aloittaa kyllä. Ja tä korona vituttaa ku käyny 6krt testeissä ja kaikki ollu negatiivisia. Oli viime kesänä angiina mikä uusiutui 2pv kuluttua Ab kuurin jälkeen sain tehokkaamman abn onneksi
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei Okei kai mä pääsen reenaa viel?
En voi mtn et näin edellis vuonna ku, yks sali tuttu menehtyi salilla sil tuli ilmeisesti sydäri, se oli kuntopyörän päällä polkemassa ja yks kaks makas siinä se tapahtui todella nopeesti.
Haluan vaa olla tosi tarkka mun terveydestä ku haluan elää hyvän ja pitkän elämän
Elät pidempään kun lopetat tuon stressaamisen kaikesta. Tämä on ihan faktaa. Nyt älä sumpli enempää vaan aloitat sen treenin. Ruokavalio maalaisjärjellä. En lähtisi edes laskemaan kaloreita kun sorrut kummiskin kikkailuun ja murehtimiseen söinkö oikein. On myös ihan turha miettiä juttuja kun joku on kuollut salille. Huomattavasti useampi on kuollut kotiinsa. Jos pelkkä treenin aloittaminen aiheuttaa noin paljon huolia ja miettimistä, kannattaa vakavasti miettiä onko se oikea laji sinulle🙂 Aina voi harrastaa lenkkeilyä tai hiihtoakin.
 
Siinä olikin sanottu kaikki ja hyvin ja se oleellisin ennenkaikkea: lajeja on joo muitakin. Jos stressi on noin kova, mikä on motiivisi haluta juuri tätä lajia?
Jos se stressi tulee ulkonäköpaineista, jotka kuvittelet salin korjaavan ja siirrät stressiä saliin, siitä ei seuraa hyvä vaikka onnistuisikin se punttaus!
 
Preda ja nero miettikää aina kuinka paljon käytätte aikaa tälläisiin. Jos käyttäjä on juuri tehty ja ulosanti tota luokkaa..
Jos on pienikin mahdollisuus että haluaa harrastaa jotain urheilua niin kaikkia autetaan ja puhutaan pois siitä että tuhlataan rahat höpöhöpö-ig-pt:hen. Vaikka välillä koskee päähän kun koittaa lukea 😅
 
Preda ja nero miettikää aina kuinka paljon käytätte aikaa tälläisiin. Jos käyttäjä on juuri tehty ja ulosanti tota luokkaa..
Ulosanti tota luokkaa? Väitäks et oon jku tyhmä?

Oon uusi täällä ja halusin vaan neuvoja siihen et mitä pitää tehdä ja miten kannattaa edetä ku salista 2v taukoa. Ei tarvii heti leimata toista tyhmäksi jos Artikuloin miten haluan

Jos on pienikin mahdollisuus että haluaa harrastaa jotain urheilua niin kaikkia autetaan ja puhutaan pois siitä että tuhlataan rahat höpöhöpö-ig-pt:hen. Vaikka välillä koskee päähän kun koittaa lukea 😅
Kröhöm ne ei oo mtn ig pt tyyppejä vaan tekevät työkseen sitä. Ja tunnen ne hyvin, ei tarvii ruveta pätemään. Pt ollu mulle semmone mikä näyttää tekniikat läpi ettei paikat mee heti paskaksi se on mulle ollu semmone kuka tsemppaa reenaamaan kovempaa! Voisitte miettiä mitä laitatte tosiaan Oon uusi täällä voisi hiukan miettiä enneku laittaa ja aloittelijana Kysyin neuvoa
 
Ulosanti tota luokkaa? Väitäks et oon jku tyhmä?
Joo väitän!!! Tapellaaxxx!!

No en, mutta mun mielestä jokainen voisi nähdä edes vähän vaivaa asiansa kysymiseen, eikä vaan roiskia sekavia posteja sinne tänne. En yllättyisi jos tääkin ois joku rölli
 
Asiasta kukkaseen, en kyllä tajua kuka maksaa noista netti "valmennuksista", saahan siinä toki valmiita ohjelmia ruokineen ja en nyt niiden hyvyyttä tai huonoutta arvostele mutta se valmennus sana siinä jotenkin närästää.
Tuntuu että Suomesta löytyy 100 000 pro-tason valmentaja/pt/mitälie.
 
Hei ne ovat ihan henkilö kohtaisia ohjelmia mitä mulle ollaan tehty.

Joo väitän!!! Tapellaaxxx!!

No en, mutta mun mielestä jokainen voisi nähdä edes vähän vaivaa asiansa kysymiseen, eikä vaan roiskia sekavia posteja sinne tänne. En yllättyisi jos tääkin ois joku rölli
En oo mikään trolli. Oon vaan kiinnostunut mun terveydestä tosi paljon

Joo väitän!!! Tapellaaxxx!!

No en, mutta mun mielestä jokainen voisi nähdä edes vähän vaivaa asiansa kysymiseen, eikä vaan roiskia sekavia posteja sinne tänne. En yllättyisi jos tääkin ois joku rölli
Miten sekavia posteja? Oon vaa selittänyt mun tilanteeni ja kysynyt mitä pitäisi tehdä ja mitä te suositte?
 
En jaksa itse puuttua kenenkään kirjoitusten muotoon. Ihmisiä on monenlaisia. Kaikkien vahvuus ei ole äidinkieli. Kunhan asia tulee selväksi. Itse treenistä pähkinänkuoressa : Simppeli alottelijoiden ohjelma ja syö säännöllisesti normi koti ruokaa. Nukkuu hyvin. Sen enempää ei tartte stressata. Ohjelmaa ehtii kyllä muokata kun on saanut treenit hyvään alkuun.
 
Sulla on rajaton mahdollisuus noilla välineillä. Montako liikettä haluat että kerron😉? JALAT : Kyykky, etukyykky, zercher kyykky, valakyykky, askelkyykky, sjmv, sjmv käsipainoilla. SELKÄ : Mave, mave pinnoista, mave korokkeelta, mave seläntakaa, kulmasoutu, pendlay soutu, kulmasoutu käsipainoilla, T kulmasoutu, kohautukset, kulmasoutu käsipainoilla, leuanveto vastaotteella, myötäotteella, leveällä ja kapealla. HARTIAT : Pystysoutu, pystypunnerrus seisten, pystypunnerrus istuen, vauhtipunnerrus, niskantakaa punnerrus, niskantakaa punnerrus seisten, pystypunnerrus käsipainoilla istuen ja seisten, sama yhdellä kädellä, zavickas press, viparit eteen sivulle ja taakse. RINTA : Penkki, alaviistopenkki, vinopenkki, lattiapenkki, lankkupenkki, flyes. etunojapunnerrus. OJENTAJAT : Kapea penkki, penkkidippi, ranskalainen, ranskalainen istuen, jm-press, kick back, etunojapunnerrus kapealla, ranskalainen käsipainolla istuen ja maaten. HAUIS ja FORKUT: Hauis levytangolla, käsipainoilla, keskitetty, hammer, vasta ote levytangolla, rannekäännöt myötä ja vastaotteella, grippi treeniin löytyy ainakin 10 liikettä. POHKEET: Seisten kahdella ja yhdellä jalalla. Istuen tanko tai levypaino reisien päällä. CORE: lantionnostot, julle, voimapyörä, istumaan nousut, sivu ja kylkilankut, vartalonkierrot, sivutaivutukset, jalkojennostot ja 20 muuta. YLEISVOIMA: Rinnalleveto ja sen variaatiot, korkeat vedot, tempaus, työntö. KEHONPAINOLIIKKEET : Niin paljon etten jaksa enää kirjottaa 🙂

Unohdin varmaan monta liikettä. Mutta tosiaan vain taivas on rajana noilla välineillä 👍
En voi sanoa muutakin että kiitos :D
 
Back
Ylös Bottom