Mä yritän ja päätin että kuuntelen neuvoja ... Olen epätoivoisesti yrittänyt pudottaa painoa varmaan viimeiset parivuotta, lopulta kroppa kävi niin miinuksella kuin olla ja voi, voimat oli loppu ja vatta kasvoi jos vähänkin "repsahteli". Nyt tämä polku näyttäisi olevan suht lähellä oikeaa, joskin olovana hidasta ja pitkänsitkeää touhua, ehkäpä siitäkin voin syyttää hätäisyyttäni. Nyt sa sentään syödä lähes miten tahtoo! Mahtuu tuohon minun rytmiini lomia ja joskus pääsen kotiinpäin jo keskiviikkona= sitten ehtiikin jo paremmin treeailla.
aijempaan reenikertomukseen muutosta. Aika harvoin mahdutan aamulenkin ja treenin samalle päivälle, joskus se menee vahingossa ja tänään se sitte meni kuvailemallani tavalla.
Mä edelleen yritän ottaa neuvoja vastaan vaikka kuulostan jo omaankin korvaan että olen päättänyt tällä mennä.
aijempaan reenikertomukseen muutosta. Aika harvoin mahdutan aamulenkin ja treenin samalle päivälle, joskus se menee vahingossa ja tänään se sitte meni kuvailemallani tavalla.
Mä edelleen yritän ottaa neuvoja vastaan vaikka kuulostan jo omaankin korvaan että olen päättänyt tällä mennä.