Mies 40v
Reenitaustaa 1-2 v, välillä pidempiä taukoja.
Kyykky ja Penkki ykköset 120kg
Kolmijakoinen ohjelma, treenejä 2-4 krt /viikko, miten töiltään pääsee.
Tuossapa pieni pohjustus, ja sitten itse asiaan.
Tein sunnuntaina kovan jalkajumpan (siis omalle tasolleni) viitisen sarjaa kyykkyä, toistot 15-8. Tämän päälle muutama sarja reiden koukistuksia ja ojentajia + pohkeet.
Eilen, maanantaina, rinta-olka-ojentaja. Ihan perusraskas jumppa, ilman mitään erikoistekniikoita. Jumpat loppui klo 18
Illalla sitten oli kotona outo olo. Mittasin kuumeen, kun oli jotenkin semmonen olo. mutta kuumetta ei ollut. Tsekkasin paineet ja sykkeen. Pikkusen koholla, mutta varmaan ihan normaalia fyysisen rääkin jälkeen.
No, mä sitten menin ma-iltana nukkumaan 23 aikoihin. Ei saakeli mikä yö. Hirveitä ahdistus ja pelkotiloja, maailma kaatui niskaan ja tuntui että kävin ihan kierroksilla. Kusella piti käydä iltakusemisen lisäksi kahdesti, vaikka normaalisti ei ole pissaamisen tarvetta yöllä. Kaikki negatiiviset asiat nousivat mieleen ja nämä moninkertaisena. Ihan hirvee yö. Aamulla sitten soffalle kualaköllöä pariksi tunniksi itsesäälin ja ketutuksen säestyksellä.
Jalat on komiasti tukossa ja kävely + istuminen vaikeaa. Tuttu tunne, ja meni ainakin liikkeet perille.
Voiko kyseessä olla akuutti ylirasitustila? Sairastan kyllä kaamosmasennusta ja mulla on välillä muutenkin mieli maassa ja siiten tarvittavat lääkkeet, mut tuo viime yö oli kyl jotain älytöntä. Ruoka maistuu ja intoa olisi ollut tänäänkin mennä reenaamaan selkää, mutta ajattelin pelata nyt varman päälle ja vetästä 3-4 vrk lepoa.