Kottoota löytyy 6kg kahvakuula, leuanvetotanko ja säädettävät levypainot joissa painot 10kg asti. Ja aina kaikkee voin ostaa lisäksi niinkun tossa ylempänä sanoit, mitä ois hyvä olla. Eli hankkia pystyn.
Talven ja kevään ajattelin nyt alkuun kokeilla ja jatkaa jos tuntuu siltä, että tää on hyvä vaihtoehto. Ja joo mäni väärinpäin eli 3x12 tarkoitin. Tosta treenistä olen miettinyt, että mahdollisimman monipuolista haluaisin. Kuitenkin niin, että takaan täyden tehon saamisen.
Tällä kehonpainolla ja pienillä avustuksilla tehtävässä kotitreenissä haluaisin nähdä itse miten kehityn ja nähdä sen, että aina ei tarvitsisi mennä kuntosalille saadakseen tuloksia. Ja siksi yritän luoda mahdollisemman tarkan toteutuksen tälle. Siksi tänne jelppiä kysymään tulinkin.
Pidä se rutiinis simppelinä, jätä kaikki turha paska pois, Ja ainoa hankinta mitä itse himaan suosittelen on se leuanvetotanko, tosin luulis että sulla löytyy himan läheltä joku leikkikenttä / vast. missä on monkey baria yms missä on kaikki mitä tarvitset. Myös esimerkiksi kaks tuolia riittää dippitelineeksi himassa, turha kuluttaa sellaiseen rahaa mielestäni. Tosin dippimahdollisuus yleensä löytyy joltain leikkikentältä myös. Keskity pieneen määrään perusliikkeitä kerralla, ja koita kehittyä paremmaksi niissä jatkuvasti. Enemmän ei ole parempi, parempi on parempi. Etsi youtubesta seuraavat kanavat, paljon videoita kehonpainoilusta ja joitain treenisplittejäkin löytyy: Red Delta Project, FitnessFAQS, Global Bodyweight Training. Eiköhän noilla alkuun pääse.
Suurin osa treenajista, jotka on alottanu kehonpainoilee, mutta sanovat ettei se toimi, kuuluu kahteen ryhmään. 1. Ei tarpeeksi kärsivällisyyttä odottaa, että tulosta alkaa näkyä ja 2. Ei tiedä miten vaikeuttaa harjotteita, jotta ne pysyvät kehittävinä. Hyviä reenejä!