Onko mitenkä "normaalia" huimaus ylösnoustessa pitkällä dieetillä jos verenpaineet on kuitenkin normaalit? Reilusta kolmesta tonnista lähdettiin dieettaamaan 30 viikkoa sitten ja 15 kg on pudotettu noin puoli kiloa viikossa, muutaman kerran kaloreita pudotettu ja liikuntaa lisätty, tällä hetkellä kalorit vähän vajaa 2000 ja tavoitekireys pikkuhiljaa saavutettu. Aina kun nousee ja lähtee kävelemään niin pitää melkein tukea ottaa jostain

Ajattelin kysyy sellasta, kun oikeaa olkapäätä pyöritellessä naksuu rintakehässä asti. Onko tämä ihan normaalia? Yläselkä menee välillä aika pahaan jumiin niin miettinyt, että voisko liittyä jotenkin siihen.

Ajattelin kysyy sellasta, kun oikeaa olkapäätä pyöritellessä naksuu rintakehässä asti. Onko tämä ihan normaalia? Yläselkä menee välillä aika pahaan jumiin niin miettinyt, että voisko liittyä jotenkin siihen.

Hierojalle vaan niin saat tyhjentävän lausunnon siitä mitkä kaikki paikat on ties kuinka perkeleellisessä jumissa.

Massaa haussa ja syöty on runsain mitoin. Nyt täytyis kuitenkin pitää kevennetty viikko eli syönkö myös silloin vähemmän vai edelleen viime viikkojen *röyh* malliin?

Tämä on varmaan tosi tyhmä kysymys, mut olkoon :D Onko typerän näköistä jos aloittelija pitää salilla esim better bodies, nebbia jne vaatteita? Vai pitääkö suosiolla ostaa jotain Nike-vaatteita vaan :D

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Taitaa laidasta laitaan vermeet olla, ei ees aina sitä Nikeä. Itelläni on merkkivaatetta ja merkitöntä, molemmat toimii. Ei taida ketään kiinnostaa mitkä vaatteesi on :)

Tein ekaa kertaa kulmasoutua tangolla ja tos liikkees on kyl itellä alaselkä kovilla niinku muistelinki. Siis oon joskus testi mielessä tesmannut tietty(niinku about jokaikistä liikettä mitä olemassa on), mutten koskaan treeniin sisällyttänyt. Onko kuinka yleistä ja onks jtn salaista kikkaa millä asian vois välttää? Esim. itse luovuuden huippuna pistin tangon tollasille n.30 cm korkusille pukeille, joista sit voi kätevämmin ottaa tangon ja vaikka kuolettaa sen siinä joka kerta. En oo ikinä oikee osannu pitää keskikropas noit paineita kunnolla. Kai se pitäis vaa puristaa nii vitusti et on paskat housus, mut jotenki vaa ei ni ei.

http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/BBBentOverRow.html Esim. tää suorastaan prototyyppinen tyyli on iha liian radikaali itelle, eli ton 90 asteen sijaan vedän hitusen pystymmässä. videon ukkoki vetää selkä pyöreenä tossa, mikä näyttää pahalta omaa silmään. Pitäny aina hyvänä liikkeenä, mut pitäis vaa löytää sellanen taloudellinen tapa tehä tota.
Oletko kokeillut tätä?
ring-rows1.gif

Periaatteessa sama lähes liike, mutta ylösalaisin käännettynä, jolloin alaselkä pääsee paljon helpommalla.

Njöö perus horisontaali soutu, onhan tota tullu kokeiltua, mut teen jo lisäpaino leukoi reilusti yms.. Iha hyvä liike, mut kyl lähinnä jtn kulmasoudun variaatioo aattelin alkaa tekee tokana liikkeenä alataljan tilalla ja/tai lisäks, ku on jo yks kehonpainolla tehtävä pääliikkeenä. Tää oli taas vähän tämmönen haistapaska kysymys, mihin mul on jo 15 ratkasua/teoriaa mitä kokeilla, mut lähinnä haen vaan uutta perspektiiviä. Kulmasoutuuki voi tehä nii monel eri tapaa, mut pitänee varmaa vaan tunnustella ja päättää sen mukaan. Alaselkä tossa mikä vaa vähä pistää hanttiin vaikka ihan maltillisilla painoilla(50-65kg) vedin ja hyvällä ryhdillä. Yläselän voimat riittäis vetää isommillakki siis. Vois koittaa tehä vähän pystymmässä kans, mut menee helposti epäkkäille sillon(mikä ei tietty välttämättä huonokaan asia). Josko siinä vahvistuisi heikot lenkit samalla, tai löytyis sellanen mulle sopiva tyyli.

Vastaotteella osuu itsellä paremmin maaliin, vaikka olisi pystymmässäkin. Onnistuisiko fasiliteettien puolesta tuettuna?

^^ Kokeilenhan mavea niin, että pysäytät liikkeen muutamaksi sekunniksi, kun tanko on polven korkeudella. Maltillinen paino. Keskity nimenomaan selän suorana pitämiseen, oteleveyttä voi vaihdella normaalista tempausleveyteen. Pitäis tuntua aika imakalta alaselässä. :D

Njöö perus horisontaali soutu, onhan tota tullu kokeiltua, mut teen jo lisäpaino leukoi reilusti yms.. Iha hyvä liike, mut kyl lähinnä jtn kulmasoudun variaatioo aattelin alkaa tekee tokana liikkeenä alataljan tilalla ja/tai lisäks, ku on jo yks kehonpainolla tehtävä pääliikkeenä. Tää oli taas vähän tämmönen haistapaska kysymys, mihin mul on jo 15 ratkasua/teoriaa mitä kokeilla, mut lähinnä haen vaan uutta perspektiiviä. Kulmasoutuuki voi tehä nii monel eri tapaa, mut pitänee varmaa vaan tunnustella ja päättää sen mukaan. Alaselkä tossa mikä vaa vähä pistää hanttiin vaikka ihan maltillisilla painoilla(50-65kg) vedin ja hyvällä ryhdillä. Yläselän voimat riittäis vetää isommillakki siis. Vois koittaa tehä vähän pystymmässä kans, mut menee helposti epäkkäille sillon(mikä ei tietty välttämättä huonokaan asia). Josko siinä vahvistuisi heikot lenkit samalla, tai löytyis sellanen mulle sopiva tyyli.

Tee vaikka ekana liikkeenä Pendlay-soutua raskaammillla painoilla ja sitten viimeistelet selkäs perinteisellä kulmasoudulla vähän maltillisimmilla painoilla, ettei alaselkä ota itseensä. Ja panosta alaselkä/vatsatreeneihin.

Hei,

tavoitteena kesäkunto 2016. Strategiset mitat 74kg/180 ja ikää 25v. Oon käyny pari kertaa InBody-kehonkoostumusmittauksessa ja rasvaprosentti niiden mukaan 12-14, riippuen vähän päivästä. Peilikuvan perusteella veikkaisin että pitää nuo inbodyn arviot ihan jees paikkansa. En oo koskaan oikeen mitään bulkkeja/dieteettejä harjottanu vaan menny vähän tällasella +-0 linjalla. On vaikea arvioida miten hyvin tämä +-0 on toiminut, koska treenaaminen ollut vähän sellaista epäsäännöllisen säännöllistä jo pidemmän aikaa. Tämä tosin muuttuu nyt, ja tarkoituksena jatkaa säännöllisellä 3-jakoisella, 4-5krt vko treenaamisella kesään asti.
Eli jos nyt ajatellaan, että kesällä 2016 ois mukava ku ois vähintään samat lihat, mutta vähemmän rasvaa, niin pitäskö tässä jatkaa tolla +0 linjalla ja muuttaa vaan treeni säännöllisemmäksi, vai onko selvästi fiksumpaa teidän mielestä aloittaa esim. bulkkaamaan tässä, ja erikseen sitten dieetata keväällä?

Thanks!

Helou! Oon vasta alottanut salilla käynnin, mutta taustalta löytyy piitkä pätkä mm. kilpatanssia ja yleisurheilua.
Oon suunnitellut treenaavani näin
Ma Selkä ja hauis
Ti Jalat
Ke olka rinta ja ojentaja
To lepo
Pe aerobinen
la jalat ja olkapäät
su kehonhuoltoa ja lepo

Miltä kuullostaa? tavoitteena on ensin saada lihasta ja pikkusen kuntoa nousemaan. Sen jälkeen ois tarkotus lähtee dietille. Mutta onko tämmöinen jako niinku ihan tyhmä? Tottunu oon reenaamaan monia kertoja päivässäkin.

Otetaan vastaan vinkkejä!

Moro. Elikkä viimeiksi kun kyselin tuota ohjelmaa täällä niin ehdotettiin tuota Starting strength tiä mutta kun olen tehnyt sitä nyt yli kuukauden niin olen huomennut että en saa siitä tarpeekseni vaikka painot ovat olleet kohdillaan ja muutenkaan lihas ei ole kasvanut mielestäni tarpeeksi. Mutta etinkin tällä kertaa sellaista ohjelmaa jolla lihas kasvaa todella nopeasti ja paljon. En tietenkään oleta että viikossa olisin joku muurin kokoinen mutta haluaisin että treeni olisi juuri semmoinen että lihaskasvaisi nopesti ja paljon. Aikaa minulla on salille perjaatteessa aina joten ei haittaisi vaikka siihen menisi todella paljon aikaa kunhan lihaskasvaa. Niinkuin sanoin en odota tuloksia parinpäivän päästä mutta niin nopesti kuin vain on mahdollista. Kiitos avusta jo etukäteen!

Back
Ylös Bottom