Se voi olla ainakin. Entä jos aamuaero ei olisi kuin tunnin mattoa/ulkona kävelyä, n. 5km/h vauhtia? Painoharjoittelun jälkeen ei varmaan voitaisi enään puhua aamuaerosta ja painoharjoittelun jälkeen riittäisi varmaankin 20min-30min aerobinen..

Onko tuossa nyt jokin tietty syy, miksi se aerobinen pitäisi tehdä nimenomaan aamulla?
Sillä ei ole kuitenkaan, ainakaan mitään merkittävää vaikutusta rasvanpolton kannalta.

Tyhmä tulee vielä kyselemään, mulla on tarkoitus nyt tarkoitus kasvattaa lihasmassaa ja saada samalla painoa lisää, joten hinkutanko ihan turhaan aerobista? Tällä viikolla 3 kertaa käynyt reippaalla kävelylenkillä ja just olin lähdössä taas mut mietin et onko siinä järkeä :D

Se voi olla ainakin. Entä jos aamuaero ei olisi kuin tunnin mattoa/ulkona kävelyä, n. 5km/h vauhtia? Painoharjoittelun jälkeen ei varmaan voitaisi enään puhua aamuaerosta ja painoharjoittelun jälkeen riittäisi varmaankin 20min-30min aerobinen..

Reipas kävelylenkki ei kalorikulutuksen näkökulmasta haittaa pätkääkään, siinä nimittäin ei kulu ekstraa kuin 100-200kcal/h. Toki jos vääntää selkä hiessä menemään kuin Kononen, niin sitten se on ihan eri asia. Niinkuin munakas tuossa vastasi, jos ennen salia itteänsä esim. juoksemalla hapottaa, niin ei se sinne salille ainakaan lisää virtaa tuo.

Ehkä vähä tyhmä kysymys sori. Mutta jotkut käyttää salilla aina vyötä teki ne mitä vaan. Onko siitä muka jotain apua muissa liikkeissä kuin mavessa ja kyykyssä missä itse käytän vyötä.

Ehkä vähä tyhmä kysymys sori. Mutta jotkut käyttää salilla aina vyötä teki ne mitä vaan. Onko siitä muka jotain apua muissa liikkeissä kuin mavessa ja kyykyssä missä itse käytän vyötä.

Saa siitä tukea monessa muussa liikkeessä ja esim. penkissä voidaan käyttää paineiden ottamiseen. Osa sitten pitää ihan muuten vain sitä päällä.

Onko jotain haittaa, jos tekee tunnin aamuaerobisen ja siihen päälle n. tunnin treenin salilla? Vai pitäisikö jostain erityisestä syystä pitää väliä noiden kahden välillä?

Mä en ainakaan tekisi koska toi kävely söis itellä ainakin virtaa salitreenistä ja keskityn mieluummin treeniin täysillä :) mikset käy kävelyllä vaikka illemmalla, palautteluna?

Oisko kenelläkään tiedossa/käytössä jotain hyvää ohjelmaa millä saisi puhelimella laitettua painot ja sarjat ylös ? Olisin todella kiitollinen!

Oisko kenelläkään tiedossa/käytössä jotain hyvää ohjelmaa millä saisi puhelimella laitettua painot ja sarjat ylös ? Olisin todella kiitollinen!

Eikö siihen mikä tahansa muistio-tyyppinen app toimi. Hifistelijä saattaa käyttää exceliä.

Moro taas! Kirjottelinkin tänne viimeksi noin kuukausi sitten ja kyselin että olisiko aika vaihtaa golden six johonkin muuhun mutta päätin jatkaa vielä sitä kun suosittelitte. Nyt kuitenkin alkaa tuntua siltä kun on tehnyt tuota noin +4kk että alkaa jynnäämään painot paikallaa eikä enään oikeen noilla samoilla liikkeillä enään tule samanlaista rasitusta lihaksille kuin ennen eikä peilissäkään oikeen enää muodot muutu. Mitä siis pitäisi tehdä? Olen pitänyt useammankin "kevyen viikon" ja viikkoja kun en ole salilla käynyt mutta enään tuloksia ei tule juurikaan... oisiko aika siis vaihtaa ohjelmaa vai mitä tehdä? Ps olen 14v :)

Moikka, pitkästä aikaa taas pakkiksella. Semmoinen kysymys, että olisiko jollain vielä tallessa Hulkkin Fast harjoitusohjelma mikä oli jaossa Fastin sivuilla noin 2-3 vuotta sitten. Oli koneella mutta se pääsi häviämään..

Moro taas! Kirjottelinkin tänne viimeksi noin kuukausi sitten ja kyselin että olisiko aika vaihtaa golden six johonkin muuhun mutta päätin jatkaa vielä sitä kun suosittelitte. Nyt kuitenkin alkaa tuntua siltä kun on tehnyt tuota noin +4kk että alkaa jynnäämään painot paikallaa eikä enään oikeen noilla samoilla liikkeillä enään tule samanlaista rasitusta lihaksille kuin ennen eikä peilissäkään oikeen enää muodot muutu. Mitä siis pitäisi tehdä? Olen pitänyt useammankin "kevyen viikon" ja viikkoja kun en ole salilla käynyt mutta enään tuloksia ei tule juurikaan... oisiko aika siis vaihtaa ohjelmaa vai mitä tehdä? Ps olen 14v :)
Eipä tuosta ohjelman vaihdosta varmaan haittaakaan olisi. Maailmassa on toki muitakin hyviä ohjelmia kuin G6. Onko sun tavotteet enemmän bodailussa, voimapuolella, jossain kokonaan muussa lajissa (lätkä, jalkapallo jne) vai ihan vaan idella huvin vuoksi pumppailu ja yleinen kunnonkohotus?
Ps. Syöthän tarpeeksi, kun vielä kasvuikäinen olet?

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Tavoitteet on voiman saannissa ja ulkonäön muuttamisessa lähinnä, koska ei ole muita harrastuksia.

Ja ruokaa syön kyllä tarpeeksi joka aterialla.. niin paljon kuin jaksan.

Ajaisiko 4 päivän lepo saman asian kuin kevennetty viikko? Ei huvittais salille puoliteholla mennä vitkuttamaan, mutta ei viikkoa malttaisi pysyä poissa.

En ihan tajunnut tuota starting strenght ohjelmaa joten jos viitsisit laittaa vaikka vähän yksin kertaisemmassa muodossa nuo että paljonko teen ja mitä liikkeitä ja minä päivinä. Kun oon vähä hönö :)

En ihan tajunnut tuota starting strenght ohjelmaa joten jos viitsisit laittaa vaikka vähän yksin kertaisemmassa muodossa nuo että paljonko teen ja mitä liikkeitä ja minä päivinä. Kun oon vähä hönö :)
Tästä varmaan on keskusteltu tuolla jo muttaa...
Käyt salilla minä päivinä huvittaa, kunhan ne ei ole suoraan peräkkäiset päivät, ymmärtääkseni yhteensä 3 päivänä viikossa. Teet seuraavia liikkeitä:

Treeni A
Kyykky 3x5
Penkkipunnerrus 3x5
Maastaveto 1x5

Treeni B
Kyykky 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Rinnalleveto 3x5

Elikäs joka toinen kerta teet A-treenin ja joka toinen kerta B-treenin. Viikonpäivillä ei ole väliä. Teet kaikkia liikkeitä (paitsi mavea) kolme viiden toiston sarjaa. Ennen tätä teet lämppäsarjat pienemmällä painolla, eli vaikka eka tyhjällä tangolla, sitten laitat siihen jotkut pienet kiekot, sitten vähän isommat ja sitten sen painon, jolla teet 3x5 varsinaiset sarjat. Mavessa voit imo tehdä niin, että aloitat jostain pienehköstä painosta, teet aina 5 toistoa ja lisäät painoa joka sarjaan kunnes se on tarpeeksi painava. Muutenkin pyri lisäämään painoa varsinaisiin sarjoihin aina kun mahdollista (ohjelmassa on joku laskukaava tähänkin, mutta imo fiilispohjalta menee ihan riittävän hyvin).

Back
Ylös Bottom