Itse en jaksa uskoa näiden muodonmuutoksien puhtauteen. Netti on nykyään pullollaan feikkinatuja ja usko niihin on täysin kadonnut. Entinen sanonta "natu ennen kuin kärähtää" on mun silmissä kääntynyt muotoon "roinari ennen kuin toisin todetaan." Jos joku kisaa luotettavassa liitossa classicin puolella, niin olen valmis uskomaan, ettei ainakaan sillä hetkellä ole anabolisia/testoa kierrossa.

Tämä on vaan mun mielipide, älkää tästä peppuanne kipeyttäkö. :)

Jätkä siis roinaa. Onneksi tunnustit sen, valheessa on huono elää.

Lähinnä osoittaa miten logiikkaasi voi soveltaa. Koskas olet viimeksi käynyt kusemassa kuppiin ja laittanut testitulokset näytille?

En mielestäni ole mikään youtubebodari. En edes koskaan ole sanonut olevani natu. Uskon sen näkyvän tarpeeksi hyvin päällepäin. Jos joku mua sattuisi roinariksi luulemaan, niin ottaisin sen ennemminkin kohteliaisuutena.

Hei! minulla on noin 20kg ylipainoa ja olen aloittanut laihduttamaan olen jo noin viikon verran laihduttanut 1000-1200 kcal päivässä menetelmällä sekä lenkkeilly 4-5 kertaa viikossa 30 min kestoisia lenkkejä. ja oon sitten ajatellut lisätä myös punttitreenejä tähän dieetin yhteyteen mutta kaipaisin nyt asiantuntevia neuvoja onko punttitreenaaminen kannattavaa noin vähäisellä kalorimäärällä eli saisiko haettua lihasta/voimaa vai menettäisinkö pelkästään lihasta noin pienillä kcal? ja tulisiko toistot olemaan sitten pitkiä vai lyhyitä? ja ihan aloittelija on kyseessä. kiitos etukäteen vastauksista!

Onko lenkkeily kävelyä vai juoksua?
Ehdottaisin sellaista että alat lenkkeillä kuutena päivänä viikossa tunnin reipasta kävelyä ja kaksi tai kolme kertaa viikossa punttia. Ja kaloreita pari tonnia terveellisestä ruuasta.

Hei! minulla on noin 20kg ylipainoa ja olen aloittanut laihduttamaan olen jo noin viikon verran laihduttanut 1000-1200 kcal päivässä menetelmällä sekä lenkkeilly 4-5 kertaa viikossa 30 min kestoisia lenkkejä. ja oon sitten ajatellut lisätä myös punttitreenejä tähän dieetin yhteyteen mutta kaipaisin nyt asiantuntevia neuvoja onko punttitreenaaminen kannattavaa noin vähäisellä kalorimäärällä eli saisiko haettua lihasta/voimaa vai menettäisinkö pelkästään lihasta noin pienillä kcal? ja tulisiko toistot olemaan sitten pitkiä vai lyhyitä? ja ihan aloittelija on kyseessä. kiitos etukäteen vastauksista!

Vaihda punttiin 4-5 krt viikkoon ja lisää juoksut sitten siihen päälle. Laihdut yhtä nopeasti, mutta juoksun lihasta polttavan vaikutuksen sijaan saat punttiatekemällä atleettisemman näköisen vartalon laihdutettuasi.

Perustreeniä siellä puntilla. Ei mitään erikoistekniikoita vaan ihan suoria sarjoja. Dietilläkin on mahdollista tulla vahvemmaksi, varsinkin aloittelijalla. Ota vaikka starting strenght ja rupea tekemään sitä. Treenaamalla lihasta vähennät sen pois purkamista aina. Vaikka olisit miinuskaloreilla.

Jos meinaat tuon 20kg ottaa pois, niin älä lähde liian isolla miinuksella ja isolla liikuntamäärällä. Kroppa tottuu melko nopeasti isoihin muutoksiin ja sitten tuleekin seinä vastaan kun liikuntaa ei pysty lisäämään, eikä kaloreita tiputtamaan.

kiitos vastauksista.. lenkkeilyni on reipasta kävelyä kun joku kysyi tuolla ylhäällä.. itse olen ajatellut lisätä punttitreenit 4 kertaan viikkoon eli ma rinta/hauis ti jalat to ojentajat/olkapäät pe selkä/hauis miltä kuulostaa? ja voiko siis noilla kalorimäärillä alkaa treenaamaan isoilla raudoilla 6-8 toistoja?

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Jep, huomattavasti fiksumpaa oisi lähteä liikkeelle ~500kcal vajeella, koska liikuntaa sulla tulee ihan hyvin. Jos aloittaa hirveällä kalorivajeella, on vaikea vähentää kun paino lakkaa putoamasta. Motivaatiokin katoaa jos pitää kokoajan kärvistellä nälissään. Salilla tuommoisen monijakoisen sijaan oisi parempi tehdä edellisen viestin tyylisiä simppeleitä koko kropan treenejä.

Ok eli jos esim ottaisin ohjelmaksi tuon arnoldin kultaisen kuusikon niin kuuluuko pelkästään vaan nuo samat liikkeet tehdä 3x viikossa? esim ma takakyykky, penkkipunnerrus, leuanveto, niskan takaa punnerrus,hauiskääntö tangolla, ja istumaannousu.
ke samat liikkeet ja pe samat liikkeet?

Ok eli jos esim ottaisin ohjelmaksi tuon arnoldin kultaisen kuusikon niin kuuluuko pelkästään vaan nuo samat liikkeet tehdä 3x viikossa? esim ma takakyykky, penkkipunnerrus, leuanveto, niskan takaa punnerrus,hauiskääntö tangolla, ja istumaannousu.
ke samat liikkeet ja pe samat liikkeet?

Jep, niin siinä on ajatuksena. Ei tosin oo huono idea sen verran muuttaa, että vaikkapa keskiviikkona tekis kyykyn tilalla maastavetoa.

Thenameless: Tarkoitatko, että syöt 1000-1200 kcal vai olet tuon verran miinuksella? Ihan älytöntä olisi ainakin syödä noin vähän olit sitten minkä kokoinen tahansa. Otapas maltilla nyt niin saat paremmat tulokset pitkällä aikavälillä. Arskan g6 vaan tosiaan käyttöön ja ruokaa enemmän koneeseen, n. -500 kcal vaje. Minkä kokoinen ja ikäinen olet?

Ne tehdään tuossa järjestyksessä noin lähtökohtaisesti kun ne on esitetty. Yleensä ottaen isoista lihaksista pieniä kohti.

Uutena täällä, salilla en niin uutena, mutta kuitenkin kohtuu tietämättömänä kysyisin, että voiko täällä kysellä järkevää lihasmassaa kehittävää ja kroppaa "tiukentavaa" treeniohjelmaa? Eli ei suurta lihasmassaa hakusessa. Tai onko suositella jonkinlaista esim 2 tai 3 jakoista ohjelmaa jalkapalloa 6kertas viikossa pelaavalle? Eli aerobinen puoli on tuollainen, että minkälaista treenin pitäisi olla että tuo ei liikaa siihen haittaisi? Ps. Jalat hoituvat pääsääntöisesti jalkapallon puolella eli niiden treenaaminen ei ole prioriteettina.
:D

Thenameless: Tarkoitatko, että syöt 1000-1200 kcal vai olet tuon verran miinuksella? Ihan älytöntä olisi ainakin syödä noin vähän olit sitten minkä kokoinen tahansa. Otapas maltilla nyt niin saat paremmat tulokset pitkällä aikavälillä. Arskan g6 vaan tosiaan käyttöön ja ruokaa enemmän koneeseen, n. -500 kcal vaje. Minkä kokoinen ja ikäinen olet?

Ne tehdään tuossa järjestyksessä noin lähtökohtaisesti kun ne on esitetty. Yleensä ottaen isoista lihaksista pieniä kohti.
Syön tuon verran, 20v 175/90

Back
Ylös Bottom