Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä liikkeet ottaa parhaiten ylempiin vatsalihaksiin? Tavallisilla rutistuksilla tuntuu vain alavatsa turpoavan.
Pitäs varmaan kysyä myös, että tarpeeksi mihin? Eihän se 1-jakoinen mikään optimaalisin bodausohjelma ole, mutta kyllähän silläkin massaa tulee varsinkin jos on vielä punttiuran alkutaipaleella.
Kyllä mä tsekkaisin myös syvien vatsojen kunnon ja niiden sekä selkälihasten yhteistyön. Usein tuo puoli on heikossa hapessa jos siihen ei ole ihan tietoisesti kiinnittänyt joskus huomiota ja treenanut niitä systemaattisesti.Kun teen kulmasoutua, niin
alaselkään sattuu.
Suosittelisin vaan käymään edelleenkin vähän vähemmän siellä salilla (esim. 4x) ja tekemään sen sitten huolellisesti. Laatu korvaa määrän. Pikkuhiljaa kun keho, hermosto, mieli yms kehittyy niin lisäät sitten niitä kertoja. Hiljaa hyvä tulee.Olisin etsimässä neuvoja uuteen saliohjelmaan jossa kävisin 5-6 krt salilla viikossa
Ikää on 17v ja olen vasta aloittelija salilla käymisessä (käynyt n. puoli vuotta salilla)
Mites niitä syviä vatsoja treenataan ?Kyllä mä tsekkaisin myös syvien vatsojen kunnon ja niiden sekä selkälihasten yhteistyön. Usein tuo puoli on heikossa hapessa jos siihen ei ole ihan tietoisesti kiinnittänyt joskus huomiota ja treenanut niitä systemaattisesti.
Kuulostaa varmaankin todella nuubikysymykseltä, mutta nyt kun olen päättänyt vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja mennä sinne salille, niin olisi kiva tietää, että jos alkaisin nyt tekemään tuommoista koko kropan läpi käyvää yksijakoista treeniä kolme kertaa viikossa, ja söisin niin kuin pitääkin, niin kuinka kauan mahtaa kestää, että peilin edessä näkyy muutoksia?
Ikää 15 vuotta ja mitat 170cm/64kg. Aloitan siis ihan pohjalta, jos ei selvinnyt aiemmin. :oops:
Tässä on ihan hyvin selitetty vatsojen rakenne, mikä kannattaa tietää ennenkuin niitä alkaa treenata.Mites niitä syviä vatsoja treenataan ?
Kuinka kauan samalla ohjelmalla voi treenata? Muistan lukeneeni jostain, että jos samalla treenillä jatkaa tarpeeksi kauan, niin keho tottuu siihen ja se taitaa olla sitten huonompi juttu. Pitääkö paikkansa?
Tyhmä kysymys, mutta eikö tässä mavessa (kohta n. 11.55) selkä pyöristy juuri väärällä tavalla?