^Stronglifts 5x5 on hyvin samankaltainen kuin SS ja mulla ainakin toimi erinomaisesti. SL:ssä on mun mielestä selkeämmät ohjeet ja lisäksi erinomainen mobiilisovellus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko räkkiveto, osanosto tai miksikä sitä nyt kutsutaan parempi vaihtoehto selkä/rinta treeniin kuin normaali maastaveto? Koska eikös siinä osanostossa kun tanko vedetään samalla tavalla kuin mavessa mutta se vedetään polvien tasolta ylös, niin eikös siinä nosteta vain selällä, ja takareidet jää pois? Vai olenko väärässä? Ja olen siis aloittelija niin onko tuo osanosto parempi vaihtoehto kuin että tekisin ihan perus maven alusta loppuun?
Kesätöiden yms. vuoksi voin käydä kesällä salilla kymmenessä päivässä viisi kertaa. Nuo viisi kertaa kuitenkin ajoittuvat peräkkäisille päiville, eli joka tapauksessa tähän kymmenen päivän sykliin tulisi 5 salitonta päivää. Mikä jako ohjelmaan olisi tässä tilanteessa järkevin? Kaikki salipäivät tulevat siis peräkkäin viiden päivän sisään, joten onko esimerkiksi 1-jakoinen ohjelma mahdollinen, jos haluankin käydä neljä kertaa salilla viiteen päivään?
Olen 16v poika harrastanut koko nuoruuden kestävyysurheilua,kilpahiihtoa. Nyt treenannu salilla 5kk ja saanut aikaan hyviä tuloksia, 7kg lihasmassaa.. Miten olisi järkevintä treenata jos haluaa pärjätä kehonrakennuksessa? Tottunut kovaan reeniin! Kertokaa kokeneempina miten voisin lähteä lihamuuria rakentamaan.
Jos syö tarpeeks monipuolista safkaa niin ei periaatteessa mitään. Käytännössä Suomessa yleensä suositellaan ainakin talvikautena D-vitamiinia.Semmonen kysymys ois et mitä vitamiinejä öljyjä yms pitäisi syödä. Itse en ole koskaan mitään vitamiini pillereitä syönyt ja nyt kun tulee voimailtua säännöllisesti niin ajattelin et pitääkös jotain vitskuja yms syödä?
Okei eli jatkan samaan malliin ilman vitskuja![]()
Olen 16v poika harrastanut koko nuoruuden kestävyysurheilua,kilpahiihtoa. Nyt treenannu salilla 5kk ja saanut aikaan hyviä tuloksia, 7kg lihasmassaa.. Miten olisi järkevintä treenata jos haluaa pärjätä kehonrakennuksessa? Tottunut kovaan reeniin! Kertokaa kokeneempina miten voisin lähteä lihamuuria rakentamaan.
Kehtaako mennä salille kun on kurkku hieman kipeä ja vähän yskää vai kannattaako levätä ja odottaa että menee ohi ja sitten taas painaa satalasissa?
Mä oon pitäny sellasta linjaa, että niin kauan kun on kipee olo, totaalilepoa. Sitten jos on flunssan jälkeen yleisfiilis o0jo normaali, mutta nenä vielä tukkoinen, saatan tehdä jotain kevyttä, esim. joogaa tai salilla kevyttä tekniikkaharjoittelua. Sitten vasta kun on täysin terve olo, kunnon painoja yms. kehiin.Kehtaako mennä salille kun on kurkku hieman kipeä ja vähän yskää vai kannattaako levätä ja odottaa että menee ohi ja sitten taas painaa satalasissa?
Sauna miedohkolla löylyllä + runsaalla eukalyptushöyryllä toimii myös (vain jos ei ole kuumetta).---Jos on pientä kurkkukipua/pientä yskää muttei kuumetta voi mennä esim. maksimissaan puoleksi tunniksi vetää todella kevyen treenin, jonka jälkeen ruoka ja petiin. Oman harkinnan mukaan tietysti, mutta itse olen monta arastavaa nuhaa torpannut näin.