"Below the neck?"

Jos oireet on kaulan alapuolella, ei missään nimessä kannata liikkua. Henkitorvea repivä yskiminen tai kuume on merkki täyslevolle. Jos taas on pää räässä tai pientä kuivaa köhää niin täyttä ajoa vaan voinnin mukaan. Järkeä tietenkin kannattaa käyttää, esim. jättää pahimmat sykkeennostatusjumpat pois jos vaikka hengästyminen provosoi yskää. Jos joka kerta pitää taukoa kun (nenän)nokasta roikkuu tippa niin melko paljon kertyy lepoa vuoteen.

Tai sitten 3+1- jakoinen. Päivinä 1,2,3 enemmän pumppaillen esim. jaolla jalat/työntävät/vetävät. 4-päivä lepoa ja päivänä 5 isoja liikkeitä voimapainotteisemmin lyhyillä sarjoilla.

e. Tämä siis huuhkajalle.

Teen penkki maximia ja tanko alussa käsille nostaessa tuntuu naurettavankin kevyeltä ja nousee alussa rinnalta suht vaivattomasti mutta lopussa loppuu täysin ruuti.
Voiko tämän perusteella päätellä jotain?

Sanokaa nyt joku että mikä mun selässä on vikana. Tän hetken kunto on sellanen että pahimmassa tapauksessa hengittäminenki sattuu ja pään liikuttaminen. Varsinkaan tällä vasemmalla kädellä ei kärsi tehdä yhtään mitään, pienikin esim. laatikon nostaminen ylhäältä saattaa laukasta pirunmoisen säryn tonne vasemman lapaluun alle, vähän niinkuin keuhkon taakse. Sama vaiva oli vuos takaperin tosin oikealla puolella, lekurilla, röntgenissä ja ortopedilla käynti ei auttanut mitään, vaan jotain veikkauksia että jostakin lihasrevähdyksestä tai tulehduksesta vois olla kyse. Rasituksessa tosiaan pahenee ja mavetreenistä tää oikeestaan puhkes tällä kertaa. Ei kait tässä auta muutakun maata muumiona sängyssä tää riesa pois...

Teen penkki maximia ja tanko alussa käsille nostaessa tuntuu naurettavankin kevyeltä ja nousee alussa rinnalta suht vaivattomasti mutta lopussa loppuu täysin ruuti.
Voiko tämän perusteella päätellä jotain?
Ojentajista loppuu jerkku.. Ota kapeeta ja lattiapenkkiä kaveriks.

Proteiini lisissä on kaikkii maukkaita ja eksoottisia makuja, mut palkkareista tuntuu löytyvän vaan samat laimeat suklaa/vanilja/mansikka/minttusuklaat. Oisko jtn palkkaria mist löytää mielikuvituksellisempia maku yhdistelmiä? Eikä proteiini lisissä taas oo hiilaria paljo paskaakaan, ni ei oikeen mee palkkarista yksinään. Maltoa en mielellään myöskää käyttäis.
Miksi et olisi villi ja sekoittaisi lemppari prodesta ja maltosta just sellaisen kombon kuin maistuu?

Kasvatko vielä pituutta? Ootko harrastanu mitään liikuntaa aikasemmin? Jos vastaukset on ekaan kyllä ja tokaan ei, veikkaisin mutulla, että saattaisit saada ihan hyviä tuloksia ihan vaan fiksusti treenaamalla ja syömällä normaalia perusterveellistä kotruokaa sen verran kuin kulutat. Ks. esim Starting Strenght -ketju.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ehkä käsitin väärin, mut jos en, ni jalkaterät ku kääntää sisään päin ni siinähä kääntyy melkeen pakosti myös polvet sisään päin? Ei kuulosta kauheen järkevältä IMO.
Kyllähän ne jalkaterät yleensä kiertyy sisään myös ilman polvien kiertymistä, mutta sillon ei kyllä reisitreenissä tapahdu mitään muutosta (vrt. jalkaterät suoraan). Polvien maltillinen (!!) sisäänkiertäminen taas pitäis olla ihan ok, mutta siitä en tiedä, onko se paras keino saada rasitus oikeen paikkaan.
Mulla menee treeni sinne minne haluan, kun tavallaan aktivoin lihaksen ennen varsinaisen liikkeen tekemistä. :) Esimerkiksi jos maastavedossa haluan saada perseeseen tuntuman (mulle ehdottomasti haastavin lihas aktivoida), niin pitää tehdä ajatuksella.

paljonkoha mahtaa kaloreita palaa salitreenissä (6-10 toistoa per sarja) ja treeni kestää noin 70min vähä dietti valioon osais ottaa sitte huomioo. Mikä olis hyvä palautus ruoka minkä sais kuletettua mukana salille kun palautus juomia en voi käyttää iho ongelman takia.

^Jos salilla on jääkaappi yleiseen käyttöön niin rahka, ite tehty smoothie? Muuten ite tehtyä smoothietä ilman kylmätuotteita tai vaihtoehtoisesti suoraan himaan syömään kunnolla.

Sanokaa nyt joku että mikä mun selässä on vikana. Tän hetken kunto on sellanen että pahimmassa tapauksessa hengittäminenki sattuu ja pään liikuttaminen. Varsinkaan tällä vasemmalla kädellä ei kärsi tehdä yhtään mitään, pienikin esim. laatikon nostaminen ylhäältä saattaa laukasta pirunmoisen säryn tonne vasemman lapaluun alle, vähän niinkuin keuhkon taakse. Sama vaiva oli vuos takaperin tosin oikealla puolella, lekurilla, röntgenissä ja ortopedilla käynti ei auttanut mitään, vaan jotain veikkauksia että jostakin lihasrevähdyksestä tai tulehduksesta vois olla kyse. Rasituksessa tosiaan pahenee ja mavetreenistä tää oikeestaan puhkes tällä kertaa. Ei kait tässä auta muutakun maata muumiona sängyssä tää riesa pois...

Fasettilukot aiheuttaa joskus mystisiä kipuja. Ihan ensimmäisenä hierojalle kylään. Jos kotona haluaa ite kokeilla niin ei muuta kuin google laulamaan ja kaveri avuksi rusauttelemaan.

Olen 35 vuotias nainen, mitat nyt 157cm ja painoa 72,3kg bmi 29 ja rapiat. Tavoitteeni on aluksi laihtua ja kiinteytyä. Elämäntavat siis remonttiin, tähän oli jo pakko havahtua, kun sokerit alkoi heitellä ja olo alkoi olla kurja. Alkuvuoden olin Sd:llä ja paino putosikin jo kuusi kiloa pelkällä syömisellä. Sitten tuli kaikkea.. Seli seli.. Paino nousi.. Ja tässä ollaan. Nyt olen viikon heilunut kahvakuulan kanssa kotona 15 -25 min per päivä. En tee 'höntsäillen' kotona vaan kunnon treeniä. Nyt mulla on ollu käytössä 6kg kuula. Käsipainot ja levytanko paipainoineen maastavetoihin ym. Nyt viisaat kanssa alkavat ja 'ammattilaiset' kertokee onko tällä hyvä päästä alkuun vai onko täysin riittämätöntä? Tavoite on jouluun mennen pois 15-20kg ja vartalon kiinteytyminen. Ruokavalioon palaan pikkuhiljaa, kunhan saan ensin tämän liikkumispuolen kuntoon.
Syksyllä uskaltauduin sitten salille..

juu ei kannata panikoida kun tuntuu meinaan pahemmalta mitä on kun oppii hoitamaan, itsellä noita tuli kun aloitin kulmasoudun. pilatesrullan päälle pötkötteleen ja rullailla niin että naksuu niin alkaa helppaamaan.. ja kun otin putkirullailun pari kertaa viikossa tavaksi niin ei oo enään tullut falsetteja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom