minkä takia et vaan kokeile?
jokasella menee vähän eri tavalla nämä
Pikkuhiljaa tässä sarjapainoja nostellaan sitä kohti, ihan mielenkiinnosta vain kysyin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minkä takia et vaan kokeile?
jokasella menee vähän eri tavalla nämä
65% onnistuu ihan varmasti, 85% ei varmasti.
joku 75% menee varmaan useimmilta ihan ok.
Minkälaisilla prosenteilla maksimista keskimäärin onnistuu 5x5 2min sarjatauoilla? Jos puhutaan nyt siis ihan keskiverto salikävijästä.
Mä oon vissiin jotenkin vammainen, ykkösen ollessa 105kg tein 5x5 sarjan 92.5kg tämä siis penkissä ja prosentteina tuo taitaa olla 88%.65% onnistuu ihan varmasti, 85% ei varmasti.
joku 75% menee varmaan useimmilta ihan ok.
Mä oon vissiin jotenkin vammainen, ykkösen ollessa 105kg tein 5x5 sarjan 92.5kg tämä siis penkissä ja prosentteina tuo taitaa olla 88%.
Olihan siinä palautukset tosin 2.5-3min. Tais olla max 2viikkoa väliä sarjalla ja ykkösen testauksessa. Olisihan se tosiaan kiva että sais sitä voimaa siihen ykköseenkin.Ihan hyvät sarjat ykköseen nähden, mutta oliko sarjat 2 minuutin palautuksilla? Kovat sarjat prosenteilla jokatapauksessa.
Ja kuinka lähellä tuota 5x5 treeniä olit testannut maksimiykköstä?
Sanoisin että 2-3x5x88% alkaa olla aika maksimi monelle vaikka olisi millaiset palautukset. Kahden minuutin palautuksilla todella vaikeaa. Toki kaikki olemme erilaisia.
mitä tehdä kun toiseen polveen sattuu kyykyssä (siis jo ihan kyykyssä ilman painoja). mikä liike/kone sopisi kyykyn korvikkeeksi? kun ei viitsisi ottaa riskiä että polvi hajoaa...
Tässä videossa sanotaan että jos haluaa dippien ottavan enemmän rintaan niin kyynerpäät pitäis levitä sivuille? Ainakin penkissä tuo on huono asia mutta onko dipeissä sit erilailla?
Kyllähän penkissäkin kyynärpäät voi sivulle viedä, ja kannattaakin jos haluaa sitä rintaliikkeenä tehdä. Jos taas voimailumielessä, niin sitten ei kannata, saa enemmän rautaa ilmaan