Joo, kiitos vinkistä... Olisiko myös jotain kikkaa jolla voisi estää sen alaselän pyöristymisen?
Vahva keskikroppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kiitos vinkistä... Olisiko myös jotain kikkaa jolla voisi estää sen alaselän pyöristymisen?
Moro! Onko ideaa jos jaottelee eri lihasryhmät neljälle päivälle? Esim. Ma: rinta Ti: Jalat To: selkä ja jne. Kai tuosta nyt ymmärtää jotai.![]()
haluaisin tietää että onko treenini liian pitkä ? 3 jakoinen ja suurimmalle osalle lihaksista on 3 liikettä ja toistot 12 10 10 8
2-3 jätkän kimpassa treenataan samalla ohjelmalla ja menee 1,5-2 h, olenhan vielä aloittelija mutta jonku verran ollut salilla ja ollut taukoa ja näin mutta tässä parisen kuukautta taas käyneenä nälkä on kasvanut ja haluaisin treenata lujaa ja paljon mutta treeni kääntyy minua vastaan jos se on liian pitkä? ( katabolinen tila ) , valaiskaa tietämätöntä ja kertokaa vinkkejä!!
haluaisin tietää että onko treenini liian pitkä ? 3 jakoinen ja suurimmalle osalle lihaksista on 3 liikettä ja toistot 12 10 10 8
2-3 jätkän kimpassa treenataan samalla ohjelmalla ja menee 1,5-2 h, olenhan vielä aloittelija mutta jonku verran ollut salilla ja ollut taukoa ja näin mutta tässä parisen kuukautta taas käyneenä nälkä on kasvanut ja haluaisin treenata lujaa ja paljon mutta treeni kääntyy minua vastaan jos se on liian pitkä? ( katabolinen tila ) , valaiskaa tietämätöntä ja kertokaa vinkkejä!!
Mä taas oon aina ajatellut et suhteuttaa käytettävät treenipainot lihaksen kokoon nähden ja sarjojen määrän taas tasaisesti eri lihaksien osalta, ellei sitten halua painottaa jotakin lihasta/lihasryhmää.E: luin vähän huonosti viestin, mutta ymmärtämet varmaan. Eli suhteuta ne sarjamäärät lihaksen kokoon nähden.
Mä taas oon aina ajatellut et suhteuttaa käytettävät treenipainot lihaksen kokoon nähden ja sarjojen määrän taas tasaisesti eri lihaksien osalta, ellei sitten halua painottaa jotakin lihasta/lihasryhmää.
Tosta samaa mieltä gunshipin kanssa. Vaikka tekis jotakin lihasta tuplaten määrällisesti niin jos intensiteetti on kuitenki molemmissa samaa luokkaa niin tuloksetkin on. Sarjamääriä huomattavasti tehokkaampi painottamis-keino lienee se kuinka tiheästi treenaa tiettyä paikkaa. Esimerkiksi 3 sarjaa kerran viikossa yhdessä treenissä vs 3 sarjaa kolmeen eri treeniin jaettuna.
Sitä minäkin. Ota nyt sellanen ohjelma jolla jaksat järkevällä frekvenssillä tehdä punttia vielä lätkän lisäksi.
Lopettakee paskan puhuminen ja treenatkaa. Ekasta viimeiseen kovaan sarjaan kestoksi vaikka 45-60min. Jos kolmijakoista veivaat, niin älä hyvä mies mene siihen, että teet esim etureisille yhtä vähän sarjoja kuin hauiksille.
E: luin vähän huonosti viestin, mutta ymmärtämet varmaan. Eli suhteuta ne sarjamäärät lihaksen kokoon nähden.
qqlli oletko ihan ekakertaa menossa salille? Pistä vähän ikää ja mittoja ja tavoitetta