Tosi isot latsit ja yläselkä
Huh!
Mulla on ongelma. Olen duunissa kantanut tavaraa (ja mässännyt ruokaa) siihen malliin, että epäkkäät ja "siivet" on kasvaneet erittäin isoiksi. Pikkuhiljaa kun tämän huomasin, aloin treenaamaan tasapainottaakseni tilannetta, aika pahan näköiset kun ovat oikeasti. Latsit ovat kuin uimarilla ja epäkkäät aivan hillittömät. Käsivarret ja rinta kuin rääpäleellä ja tietenkään olkapäitä ei ole melkein ollenkaan.
Kyssärini kuuluukin, aloittelija kun olen, olenkohan yhtään nyt perillä mistä kannattaa lähteä ja mitä huomioida salilla käydessä. Duunit pysyvät joten se puoli reenaantuu kyllä.
Ehkä isoin ongelma: olkapäät, niin ettei ota epäkkäisiin. Olen opiskellut perusjutut vipareista sivulle ja taakse, mutta en saa silti oikein eristettyä yläselkää. Eteen en tee ollenkaan. Onko vaihtoehtoja?
Ojentajille tekisin dippiä, mutta latseissa ja kainalon alla tuntuu hitosti myös.
Vetoliikkeet; taljat, soudut ja leuanvedot ja mave ovat kaikki paitsiossa, niitä en tee.
Työntävistä liikkeistä pystypunnerrusta ei kannata tehdä, jos ei halua epäkkäisiin mitään lisää?
Mitä kaikkea pitäisi välttää jos puhutaan nyt alkuun ulkonäkö kysymyksistä