Tavotteena saaha nää manboobsit ja pullamaha pois, olis kiva jos onnistuis ennen kesää. Pituutta vähän alle 190cm ja paino siellä 86kg hujakoilla... Aattelin et nyt joulukuun vetäis jonku "superdieetin" ja pudottais painoo mahollisimman paljo ku kuukaudes ehtii. Ja sit tyyliin pari-kolme kk massanhakua ja sit vielä joku dieetti siihen loppuun jonka jälkeen ylläpitokaloreilla. Mitä mieltä?

Tavotteena saaha nää manboobsit ja pullamaha pois, olis kiva jos onnistuis ennen kesää. Pituutta vähän alle 190cm ja paino siellä 86kg hujakoilla... Aattelin et nyt joulukuun vetäis jonku "superdieetin" ja pudottais painoo mahollisimman paljo ku kuukaudes ehtii. Ja sit tyyliin pari-kolme kk massanhakua ja sit vielä joku dieetti siihen loppuun jonka jälkeen ylläpitokaloreilla. Mitä mieltä?

Ei tule toimimaan. Miten olisi ihan kunnon dietti, eikä mitään perseilyjä?

Eikös välipalakin lasketa ateriaksi? :david:
Mutta välipalalla oli perus leipää+juustoa+kinkkua, rahkaa, kaakaota

Joojoojoo lasketaan, itse vaan miellän kunnon satsiin ruokaa ateriaksi ja pienemmän välipalaksi vaikka ovathan ne molemmat aterioita jos pilkkua nussitaan... Suosittelen kokeilemaan, että pienennät tuota 5 tunnin väliä siitä isommasta ateriasta ja katso auttaako ongelmaan. Eli jos mahdollista niin vaikka n. 3h ennen treeniä se iso satsi ruokaa ja tuo leipä-juusto-kinkku-rahka-kaakao setti 30-45min ennen treeniä ja samalla laturit yms mitä nyt käyttääkään pre workout tuotteina.

Njoo, mut mielummin pudotan nyt painoa ja sitten "clean bulk", kun kerään massaa sinne +95kg ja siitä sitten alan tiputteleen..

Tsekkaappa Leangains: The Leangains Guide | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health

Pakkiksella on myös ketju aiheesta: http://www.pakkotoisto.com/ravinto/64820-intermittent-fasting/

Vaikka ei paasto-osuus tuosta sitten nappaisikaan, niin tuota kalori/makrosyklittelyä voi kyllä toteuttaa ihan normaalien ruoka-aikojenkin puitteessa. Katso tuolta erityisesti se "body recomp" osuus ja ajatus sen takana.

Miten voi olla mahdollista että jalkapäivänä saa takaolat "kipeäksi", samaa tunnetta saanut kertaakaan vaikka kuinka hakannut selkäliikeitä.
Lienee johtui muutamasta uudesta jutusta kuten pakaraliikkeestä jossa tanko lasketaan hieman polvien alle ja ehkäpä siinä jännittänyt jotenkin selkää ylhäältäkin, siitä ei voi ainakaan johtua että tanko olisi painanut kyykyssä kun sitä ei tullut tehtyä.
Niin ja kyllä se tuntuu hyvin pakaroihinkin toimivan.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Haluaisin hieman kehittää aerobista kuntoani lihasten kasvatuksen kuitenkin pysyessä pääprioriteettina. Käyn salilla ohjelmasta riippuen 3-6 kertaa viikossa, välillä vaihdellen eri 1-jakoisten ja 2-jakoisten välillä.

Olen nyt alkanut juosta salille ja takaisin, matkaa tulee n. 1,5 kilometriä per suunta, eli 3 kilometriä juoksua joka salipäivä. Riittääkö tuo kehittämään/ylläpitämään aerobista kuntoa? Kannattaisiko nuo matkat juosta tasaista vauhtia (ja ehkä yrittää juosta aina vähän nopeammin?) vai esim. HIIT-tyyppisesti?

Takaisin täällä taas, kuuluu kysymys kutakuinkin tänne, eli haihtuuko "raskausarvet" pois vai jääkö tollaseksi vittumaiseksi punotukseksi jos laihdutan? Nimimerkillä lihonu 20 kiloa vuodessa?

Varmaan 560 tämän tyyppistä kysymystä täällä mutta laitetaas silti. Elikkäs olen 21v 170 pitkä miehen alku, Sali taustaa takana noin 1,5v. Puolet ajasta turhaa vitkuttelua mutta tulokset kuitenki noussu ihan kohtalaisesti, paino nousi suht tasaisesti 57kg ---> 64kg. Nyt olen lähtenyt ensimmäistä kertaa ihan nostamalla nostamaan painoa. 30.9.2014 alotin ja puntari näytti 63.5. nyt 26.11.2014 aamupaino näytti 70kg, jonku verran rasvaa kertynyt alavatsaan, mutta treeni kulkee ja painot nousee. Kysymys siis kuuluu että miten pitkälle ''bulkki'' kannattaa tässä vaiheessa vetää? tiedän että joku vastaa nyt että sitten kun peilikuva alkaa häiritsemään, mutta minkä verran pitäis painoa nostaa että kesään mennessä sais etes jonkun verran lisää lihasta? itse olin suunnitellut että nostan painon 75kg ja sitten ylläpidän sitä kevääseen asti ja ennen kesää sitten diettailen vähän rasvaa pois, Joudun kuitenkin töissä olemaan suht paljon esillä ja muutenkin ilman paitaa niin ei viittisi kovin possuksi itseä bulkata.. :D

Takaisin täällä taas, kuuluu kysymys kutakuinkin tänne, eli haihtuuko "raskausarvet" pois vai jääkö tollaseksi vittumaiseksi punotukseksi jos laihdutan? Nimimerkillä lihonu 20 kiloa vuodessa?

Mulla tuli raskausarpia pituuskasvun seurauksena selkään ja nyt alkaa olla huomaamattomia. Jos tosiaan on vain punotusta eikä mitään syviä arpia niin väittäisin että lähtee pois.

Viimeksi muokattu:
Mulla tuli raskausarpia pituuskasvun seurauksena selkään ja nyt alkaa olla huomaamattomia. Jos tosiaan on vain punotusta eikä mitään syviä arpia niin väittäisin että lähtee pois.

Sellasta punoitusta vaan.

Mulle on tullu ''raskausarpia'' lähinnä lihaskasvun myötä olkapäihin ja selkään ja hyvin ovat lähteneet ajan kuluessa pois.

mielenkiintoista paino ei putoa tuosta 128kilosta yhtään alaspäin... päivän kalorit pyörii 2500 hujakoilla... salitreenejä 4-5 viikossa. missähän vika? pituutta 187cm. Vaje pitäisi olla reilu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom