Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penelope: Ilmeisesti teet paljon hauikselle tankoliikkeitä jos forkut oireilee noin. Vaihda kokonaan käsipainoihin. Esim. hammerkääntö raskaasti on melko hyvä liike hauiksen 3d-lookille, kasvattamalla hyvin brachialista. Muuten keskity tekemään töitä vain hauiksella, eli scottipenkkiä kp, kp kääntö vinopenkillä jne.
Sinänsä toki "hauisongelma" nyt on vähän mielenkiintoinen, koska tuskinpa ne oikeasti niin jäljessä on. Osa lihasryhmistä vaan vastaa treeniin eritavalla. Paras tapa kuitenkin kasvattaa käsivarren ympärystä on kasvattaa kehonpainoa. Puhtaasti 1cm hauiksenympärykseen ja nimenomaan hauikseen naisella on todella iso luku ilman että kehonpainoa tuotaisiin ~5kg ylöspäin.
Missä reeneissä vatsat kannattas tehä pari kolme kertaa viikossa kun voimapyörää, dragon flagia, kylkikiertoja, vatsaa ylätaljassa yms. Liikkeitä ois tarkoitus tehdä? Kun päivät menee näin
Ma:rinta
Ti:selkä
Ke:olkapäät
To:jalat
Pe:kädet
La: lepo
Su:lepo
Alusta..
Mikä tuossa hammerissa on tarpeeksi raskas? Se millä menee 3-4 x 6 esim.? Pelkään että menee riuhtomiseksi/ tekniikan kustannuksella, ja sitten treenaankin taas epäkkäitä ja forkkuja..
^Niin, yleensä pienet ja itsepintaiset lihasryhmät vastaa paremmin kovaan volyymiin kuin raskaisiin painoihin(hallintasyistä=raskaita painoja ei osata tehdä enään kohdelihaksella). Toisinsanoen haet vaan sitä verta lihakseen ja pyrit sarjoissa saamaan TUTin sinne ~40s.
Joo, tiedän. Mä olen itseasiassa tehnytkin sitä aiemmin, mutta vaihdoin hammereihin siinä toivossa, että osuisi paremmin.Penelope, mulla ainakin reiteen tuettu käsipainohauiskääntö (jonka ainakin itse tunnen nimellä vankilahauiskääntö :D) tekee parhaan tuntuman hauikseen, tosin hintsusti eri kohtaan kun esim tangolla tehtynä. Tiedätkö liikkeen näin epämääräisen kuvauksen perusteella vai etinkö videon?
Itellä tulee tehtyä hammereita pudotussarjana ja sillä saa kyllä mukavasti hauikset pumppiin. Ensin juurikin tollanen 6 - 8, voi ehkä olla riuhtomista mutta kyllä se hauiskin siinä väsyy ja sitten perään pienemmällä painolla puhtaita toistoja loppuun saakka..
Toi selän jälkee vatsojen treenaus kuulostas ainaski järkevälle mut en oo koskaa ees kokeillu (laiska tekemää vatsoja) nyt aattelin ottaa ne 2-3 krt viikkoo ohjelmaan mukaan. Jaksatteko te enää tehdä voimapyörää selkätreenin päälle? Luulis ku ois selkä pumpissa nii sais tukevammin tehtyä?
kuuluuko selkäliikkeiden tuntua myös selkärangassa , latissimuksien kanssa?
Ei niiden selkärangassa kuulu tuntua. Mitä tarkoitat tolla latissimuksien kanssa? Lihaksissa liikkeiden kuuluu tuntua.
no latissimuksissa ne tuntuu , mutta tuntuu myös selkärangas kohdilla.
Haku on tosi sekava joten kysyn täältä. Miten suosittelette kaloreiden syklittelyä ajattelin vetää 2vko+2vko. Plussa viikoilla olis 500+ entäs paljoko kannattas olla miinus viikoilla?