Ozma1 sanoi:
Jep eli 50:50. Jostain kuulin, että malto painaa enemmän kuin hera? Vaikuttaako? Siis molempia esim. 1dl?

Grammoja mä tarkotin, ja malto on raskaampaa mitä hera. Desti maltoa taitaa painaa aika lähelle 50 g, mutta heraa tarvitaankin jo n. 1,5 dl. Joku korjaa varmaan jos muistan pahasti pieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Grammoja mä tarkotin, ja malto on raskaampaa mitä hera. Desti maltoa taitaa painaa aika lähelle 50 g, mutta heraa tarvitaankin jo n. 1,5 dl. Joku korjaa varmaan jos muistan pahasti pieleen.
Kyllähän se tuoleen on, mutta ei tuo desimitta ole mitenkään luotettava tämä on IMO, mutta suosittelen ostamaan/hankimaan ruokavaan ja pojat se helpottaa noiden lisäravinteiden käyttöä about 100%..:whip:

No ei noita jauhoja sentään tartte kuin kerran punnita ja sitten lappaa mitalla. Muuten menee överiksi jo ja pahasti.

Timba79 sanoi:
No ei noita jauhoja sentään tartte kuin kerran punnita ja sitten lappaa mitalla. Muuten menee överiksi jo ja pahasti.

juuri näin! onhan se hyvä että ollaan tarkkoja mutta vähän rajaa. pari kertaa kun katsoo vaa'alla sen aineksen ja katsoo paljonko siinä sitten on niin alkaa menemään kohta ihan silmällä suurinpiirtein. toinen kanssa jos ostat jotakin niin katsokaa paljonko paketissa on kamaa sisällä, esim 400g kanaa, paiston jälkeen pannu tasaseks ja kananpalat jaetaan keskeltä 2 ryhmään, molemmissa noin 200g, simppeliä.

erkjetter sanoi:
juuri näin! onhan se hyvä että ollaan tarkkoja mutta vähän rajaa. pari kertaa kun katsoo vaa'alla sen aineksen ja katsoo paljonko siinä sitten on niin alkaa menemään kohta ihan silmällä suurinpiirtein. toinen kanssa jos ostat jotakin niin katsokaa paljonko paketissa on kamaa sisällä, esim 400g kanaa, paiston jälkeen pannu tasaseks ja kananpalat jaetaan keskeltä 2 ryhmään, molemmissa noin 200g, simppeliä.

Itse paistelen jopa kilonkin kerralla, laitan sipulit ja muut herkut mukaan ja jaan sitten koko setin esim. neljään osaan pakastusrasioihin. Nämä sitten jääkaappiin ja sieltä lautaselle aina kun tarve on.

Timba79 sanoi:
Itse paistelen jopa kilonkin kerralla, laitan sipulit ja muut herkut mukaan ja jaan sitten koko setin esim. neljään osaan pakastusrasioihin. Nämä sitten jääkaappiin ja sieltä lautaselle aina kun tarve on.

olispa meilläkin niin isoja pannuja että sais kilon + lisukkeet kerralla :D

erkjetter sanoi:
olispa meilläkin niin isoja pannuja että sais kilon + lisukkeet kerralla :D

No ei meillä tollasia ole, parissa erässä paistelut ja sipulit erikseen ja sitten kattilassa loppusilaus. ;)

Täällä oli jossain kysely, että "paljonko porukalla menee rahaa ruokaan kuukaudessa" - tai jotain vastaavaa noista ruokakustannuksista. Voisko joku osaavampi etsiä mulle linkin siihen?

Kiinnostaisi vähän lueskella niitä herkullisia summia, mitä kurkusta menee alas:D

Kiits:)

En ainakaan löytänyt tähän asiaan liittyvää threadia, joten pistänpä kysymykseni tänne:

Kuinka kauan kropalle pitää antaa aikaa toipua pahasta flunssasta? Olen nyt kolmatta päivää yli 39-39,5 asteen kuumeessa, kurkku on kipeä, eikä tauti näytä vielä hellittävän. Jos oletetaan, että tässä menee sairastaessa noin viikko, niin milloinkohan on turvallista lähteä ihan kunnolla treenaamaan tai esim. hölkkäämään?

Säde sanoi:
En ainakaan löytänyt tähän asiaan liittyvää threadia, joten pistänpä kysymykseni tänne:

Kuinka kauan kropalle pitää antaa aikaa toipua pahasta flunssasta? Olen nyt kolmatta päivää yli 39-39,5 asteen kuumeessa, kurkku on kipeä, eikä tauti näytä vielä hellittävän. Jos oletetaan, että tässä menee sairastaessa noin viikko, niin milloinkohan on turvallista lähteä ihan kunnolla treenaamaan tai esim. hölkkäämään?

On tästä paljo ollut juttua. Ja "nyrkkisääntö" kuumeen kanssa on se, että yhtä monta kuumeetonta päivää mitä oli kuumettakin ja mielellään vielä pari päivää päälle. Eli kun nämä kuumeettomat päivät on läpäilty ja olo on normaali, niin sitten urheilemaan, alussa tietysti varovaisemmin.

Yritin etsiä mutta en löytänyt tai osannut etsiä tarpeeksi hyvin.

Aloitin salimarkkuilun noin kaksi kuukautta sitten. Sitä ennen meni hyvin punnerruksia, mutta nykyään ei juurikaan. Lasku johtuu siitä etten tee niitä enää, mutta niille on kuitenkin tarve, tavoitteena 50-60 kappaletta sekunnissa. Tiedän että tulos paranee parhaiten niitä tekemällä, mutta onko olemassa millaisia apuliikkeitä punnerruksen olennaisille lihaksille joita voisi salilla suorittaa?

Tulipa pitkästi sanottua yksinkertainen asia. Miten saada punnerrukset nousuun ilman punnerruksia? Millaista penkkisarjaa olisi hyvä tehdä? Onko muita liikkeitä tätä tukemaan?

:) kiitos jo etukäteen

kpsk sanoi:
Yritin etsiä mutta en löytänyt tai osannut etsiä tarpeeksi hyvin.

Aloitin salimarkkuilun noin kaksi kuukautta sitten. Sitä ennen meni hyvin punnerruksia, mutta nykyään ei juurikaan. Lasku johtuu siitä etten tee niitä enää, mutta niille on kuitenkin tarve, tavoitteena 50-60 kappaletta sekunnissa. Tiedän että tulos paranee parhaiten niitä tekemällä, mutta onko olemassa millaisia apuliikkeitä punnerruksen olennaisille lihaksille joita voisi salilla suorittaa?

Tulipa pitkästi sanottua yksinkertainen asia. Miten saada punnerrukset nousuun ilman punnerruksia? Millaista penkkisarjaa olisi hyvä tehdä? Onko muita liikkeitä tätä tukemaan?

:) kiitos jo etukäteen

punnerruksessa aktivoituvat myös olkapäät ja ojentajat joten jos tavoitteena peruspunnerruksen kehittäminen ilman punnerruksia niin pistät vaan paljon punnerrusliikkeitä kehiin, penkki, pystypunnerrus, kapeepenkki. kokeile joskus jotakin totaaliuutta kanssa, esim jätät punnerrukset pariks viikoksi kokonaan pois.

Ja jos tarve on punnertaa monta punnerrusta, niin sitten on penkattava jonkinverran myös pidempää sarjaa pienemmällä painolla. Jos tekee vain esim. kymppejä, ei siinä paljon punnerrustulokset kasva.

Ookei. Minulla oli haju asiasta mutta kaipasin varmistuksen :) juuh tavoitteen laskin jo. Ei olisi mukavan tuntuista vetää 50-60 kappaletta sekunnissa, eihän? Nostin aikarajan minuuttiin :D Tack

No pistän ny lisäravinteista kysymyksen. Löysin tuolta kaappien pohjalta dextro pussin ja malto6 pussin ja ennestään mulla oli tos mass blastia palautusjuomaks mitä käytän. Voiko noita jotenki soveltaa/sekottaa? :) vai pitääkö ostaa 3 pussi tohon et saan noi 2 muuta kulutettua pois

Erkkiz sanoi:
No pistän ny lisäravinteista kysymyksen. Löysin tuolta kaappien pohjalta dextro pussin ja malto6 pussin ja ennestään mulla oli tos mass blastia palautusjuomaks mitä käytän. Voiko noita jotenki soveltaa/sekottaa? :) vai pitääkö ostaa 3 pussi tohon et saan noi 2 muuta kulutettua pois
Kannattaa ostaa joku proteiini tohon lisäksi, jonka kanssa voit sitten sekotella malton ja dextron ja tehdä niistä palkkarin. Mass Blastiin noita ei kannata sekottaa, koska siinä on niitä hiilareita tarpeeksi ilman noitakin.

Tombster sanoi:
Kannattaa ostaa joku proteiini tohon lisäksi, jonka kanssa voit sitten sekotella malton ja dextron ja tehdä niistä palkkarin. Mass Blastiin noita ei kannata sekottaa, koska siinä on niitä hiilareita tarpeeksi ilman noitakin.
Ja IMO kannataa laittaa Mass Blastiin jotain heraa tai heraisolaattia, koska Blastin proteiini ei imeydy nopeasti. Ja toki, että saa hiilarit ja prodet 1:1.:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom