Timba79 sanoi:
Se mitä sun pitäisi tehdä, on panostaa ihan siihen perusruokavalioon. Eli normaali proteiinipioista safkaa reilusti peliin, jauhoilla sitten täydennys.

Joo oon tässä miettiny justii tuota samaa asiaa. Pitää alkaa sitte tuossa vuoden vaihteen jälkeen katsastamaan vähän tuota ruokavaliota.
Tosin ehkä saankin jo ihan mukavasti tuota proteiinia kun syön aika paljon lihaa ja juon maitoa. Niistähän sitä mm saa?

Edit: Luin tuossa netissä että kananmunastakin saa proteiinia. Säilyykö proteiini siinä vaikka paistankin sen, vai pitääkö alkaa kiskomaan raakoja kananmunia ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korppu1 sanoi:
Edit: Luin tuossa netissä että kananmunastakin saa proteiinia. Säilyykö proteiini siinä vaikka paistankin sen, vai pitääkö alkaa kiskomaan raakoja kananmunia ;)
Säilyy.
Protskua tulee hyvin myös raejuustosta, tonnikalasta ja myös maitorahkasta ja soijasta.=)

onko suurta väliä miten maastavedosssa rytmittää sarjan?tuntuu että itsellä pakka hajoaa ensimmäisen toiston jälkeen ja ilmassa vaanii itsensä telomisen pelko..joten voiko sarjan suorittää käytännössä ykkösiä tekemällä parin sekunnin välein jotta oikea nostoasento löytyy?vai pitäisikö vaan koittaa päästä rytmiin?

tubbi sanoi:
onko suurta väliä miten maastavedosssa rytmittää sarjan?tuntuu että itsellä pakka hajoaa ensimmäisen toiston jälkeen ja ilmassa vaanii itsensä telomisen pelko..joten voiko sarjan suorittää käytännössä ykkösiä tekemällä parin sekunnin välein jotta oikea nostoasento löytyy?vai pitäisikö vaan koittaa päästä rytmiin?

Kyllä voi ja näin kannattaakin tehdä varsinkin jos alkaa asento hajoamaan.

Pari noob-kysymystä.

Paljonko perunassa on energiaa?

Kuinka usein painoa pitäisi lisätä?
Aloitin taas pitkästä aikaa salilla käynnin ja tällä hetkellä on 1-jakoinen ohjelma menossa ja kolmesti viikossa reenit.

Tuo oli vissiin aika übernoob. :hyper:

alantin sanoi:
Kuinka usein painoa pitäisi lisätä?

Omaa painoa vai raudan painoa?

alantin sanoi:
Kuinka usein painoa pitäisi lisätä?:

aina kuin mahdollista. en tarkoita että joka kerta lyödään 5kg lisää penkkiin vaikka mikä olisi, mutta jos esim puhtaalla tekniikalla menee 10toistoa niin ladot lisää sen verran että menee 8 ja sitten kun se on taas siellä 10toistossa niin taas lisää jnejne... esimerkiksi näin.

alantin sanoi:
Paljonko perunassa on energiaa?

1 kpl 200g:
Energiaa n. 120kcal

Joonaz sanoi:
yksi "normin" kokonen peruna niin siinä on noin 50 kcal.
Olen jostain saanut päähäni, että keitetyssä potussa ilman kuoria tai päivineen on about 80-100 kaloria per 100g..:jahas:

Kiitoksia. Nyt saan laskeskeltua lihasopan kalorit. :)

Ja pitää ruveta lisäilemään noita painoja. Aika paljon oon paikallani junnannut. :whip:

tuo minun peruna tietous perustui semmoisen kalori vihkosen tietoon että 60g peruna keitetty sellainen sisältää 53kcal.. tiedä sitten mikä on faktaa ja mikä ei.

Ronny11 sanoi:
onko tuossa 2-jakosessa ohjelmassa järkee tehä joka toinen kerta leuat myötäotteella ja joka toinen vastaotteella?
Miksei noinkin. Toinen vaihtoehto on, että teet esim. kuukauden vastaotteella ja sitten kuukauden myötäotteella jne.

Ronny11 sanoi:
nii ja sit viel et eikö nuo leuat oo parempi massaliike ku ylätalja?
Tuo on yksilöllistä. Riippuu siitä kumman saat menemään paremmin perille. Kokeile

Ronny11 sanoi:
onko tuossa sun 2-jakosessa ohjelmassa järkee tehä joka toinen kerta leuat myötäotteella ja joka toinen vastaotteella?

Kannattaa vaihtaa joka toiseen treeniin liikettä, eli siis "kierrättää" kahta erilaista liikettä. Ja se kierrätys onnistuu tuolleenkin hyvin. Eli tee vain.

Joo tuli tuota hankittua heraa ja maltoa lisäravinnevarastoon, joten missä suhteessa noita kannattaa sekoittaa,jos haluaa kunnon palkkarin? Ja dietille olen ajatellut tuota palkkaria?entä suhde, jos ei ole dietillä?

Ozma1 sanoi:
Joo tuli tuota hankittua heraa ja maltoa lisäravinnevarastoon, joten missä suhteessa noita kannattaa sekoittaa,jos haluaa kunnon palkkarin? Ja dietille olen ajatellut tuota palkkaria?entä suhde, jos ei ole dietillä?

50:50 on aika hyvä suhde dieetillä, bulkilla voi sitten vähän enemmän painottaa hiilareihin.

Jep eli 50:50. Jostain kuulin, että malto painaa enemmän kuin hera? Vaikuttaako? Siis molempia esim. 1dl?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom