Ruokailut + muuta

Hei!
Ensiksi haluaisin kysyä onko ruokailut kunnossa. Plussilla yritän vetää, talven ajattelin kerätä massaa ja dietata ylimääräiset pois huhti-toukokuussa.
Tässä päivän syömiset:

Klo 7.30
3dl (120g) kaurahiutaleita, maitoa ja banaani. Sen lisäksi prodedrinkki, vitamiinit ja kalaöljy.

Klo 10
Purkki ehrmannia, banaani, ruisleipää+päälliset

klo 12
Koululounas
Yritän välttää nopeita hiilareita, esim. koulun kuuluisten kumiperunoiden muodossa. Otan sitten enemmän salaattia ja lihapulllia tai vastaavaa. 2-3 kolme lasia maitoa ja näkkileipää.

klo 14-15
Purkki ehrmannia, banaani, ruisleipää+päälliset

klo 17-18
Iltaruoka. esim. kanaa, riisiä ja salaattia

klo 20-21
Purkki tonnikalaa vedessä ja 2-3 kulausta rypsiöljyä

klo 23-00
Iltaprode-drinksu

Jos käyn salilla aamulla, niin klo 10 välipala jää pois. Palkkarin otan tietysti aina salin jälkeen.

Salilla käyn kolme kertaa viikossa, ma-ke-pe. Käytän kaksijakoista ohjelmaa. Ajattelin tehdä kerran viikossa myös juoksulenkin. Olisiko mahdollista nostaa aerobista kuntoa yhtään samalla? Se on minulla niin surkeassa jamassa, cooper reilu 2000 m.

Kiitos jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisikos kolmijakoista modata muotoon
Ma) rinta, olkapäät, hauikset
Ke) jalat
Pe) ojentajat, selkä
La/Su) jalat
Kun olen muuten ihastunut kolmijakoiseen, mutta kyrpii tuo jalkojen tarvitsema palautumisaika.

massakausi?

ajattelin aloittaa ensimmäisen massakauteni.. salilla olen käynyt puolisen vuotta... mutta joitakin kysymyksiä olisi. :)

-Millä toistomäärillä kannattaisi aloittaa?
-paljon proteiinia tulisi saada per painokilo
-onko kreatiinin käyttö järkevä lisä massakaudella

Ruokailut uskon osaavani katsoa itse ja palautusjuoma asiat on kunnossa :rolleyes:

James2 sanoi:
Olisiko mahdollista nostaa aerobista kuntoa yhtään samalla?
Toki. Siinä se kehittyy jos runkkaat aerobista jne.

Silmukka sanoi:
Voisikos kolmijakoista modata muotoon
Ma) rinta, olkapäät, hauikset
Ke) jalat
Pe) ojentajat, selkä
La/Su) jalat
Kun olen muuten ihastunut kolmijakoiseen, mutta kyrpii tuo jalkojen tarvitsema palautumisaika.
Kyrpii jalkojen palautumisaika ja teet ne kahdesti viikossa? Tee ne vaan ihan normaalisti kuten 3-jakoisessa kuuluukin.

pakkorako sanoi:
-Millä toistomäärillä kannattaisi aloittaa?
-paljon proteiinia tulisi saada per painokilo
-onko kreatiinin käyttö järkevä lisä massakaudella
- Toistomäärät ihan normaalisti, ei niitä sen enempää tarvitse muutella. Heitän ihan lonkalta, että vaikka 5-15.
- Riittävästi, mutta sanotaan tähänkin se perus ~2g.
- Toki, ota mukaan vaan.

Kyrpii jalkojen palautumisaika ja teet ne kahdesti viikossa? Tee ne vaan ihan normaalisti kuten 3-jakoisessa kuuluukin.
Meinasin kaksijakoiseen tyyliin jalat tehdä. Kaksijakoisessa ne eivät niiiin kipeäksi tulleet(kaksijakoiseni aikaan tosin jalkatreenini oli mitä oli).

Sen verran pakko vielä kysy tuosta kreatiinista, kun tosiaan nyt tuon 5 päivänä ottanu sen 20g mikä käsketään, mutta kun siinä on joitakin päiviä välissä (öö 2 tai 3) millon en kerenny/unohin ottaa kokonaan, niin haittaako tuo merkittävästikkin?

Sen verran pakko vielä kysy tuosta kreatiinista, kun tosiaan nyt tuon 5 päivänä ottanu sen 20g mikä käsketään, mutta kun siinä on joitakin päiviä välissä (öö 2 tai 3) millon en kerenny/unohin ottaa kokonaan, niin haittaako tuo merkittävästikkin?

Noei haittaa. Korvaa vaikka ne unohtuneet ottamalla tänään ja huomenna se 20g, ja sitten siirryt siihen pienempään määrään.

Mites kannattais sijottaa noi punttitreenit(3) viikolle, kun on treenit ma,ke,pe? Ennen oon sujauttanu ne sinne väliin niin että sunnuntai jää vapaaksi, mutta voiko ne pitää esim samana päivänä treenien kanssa?

Mites kannattais sijottaa noi punttitreenit(3) viikolle, kun on treenit ma,ke,pe? Ennen oon sujauttanu ne sinne väliin niin että sunnuntai jää vapaaksi, mutta voiko ne pitää esim samana päivänä treenien kanssa?

Riippuu vähän mitä harrastat puntin lisäks? Jos jotain aerobista niin en näkisi mitään haittaa, vaikka vetäisit vielä puntti treenin päälle :rolleyes:

Olen suunnitellut itselleni ruokavalion, jossa pidän itseäni päivittäin n. -750 - -800 kcal kulutuksesta (jolloin pääsen teoreettisesti vuoden loppuun mennessä tavoitepainooni), mutta nyt mietityttää että jos käyn salilla kahtena päivänä viikosta ja neljänä teen aerobista, niin kannattaako sinä yhtenä lepopäivänä sitten syödä vielä vähemmän jotta saa pidettyä kiinni tuosta kalorivajeesta? Itse haluan liikkua mahd. paljon juuri sen takia että saisin syödä enemmän vaikka pidän kalorit reippaasti miinuksilla. Vai onko kropalle kamalaa jos tekee joka päivä aerobista ilman ainuttakaan täydellistä lepopäivää?

Tietysti toinen juttu on että onko tuo -750 - -800 liikaa, mutta siitä enempää en ainakaan vajausta ota vaikka lähempänä vuoden loppua näyttäisi siltä ettei teoreettinen tavoite toteudu.

Olisiko järkeä treenata kolme kertaa viikossa siten että esim.

Ma koko kroppa läpi

Ke jalat ja vatsat

La Hartiat,ojentajat,rinta ( yläkroppa ) lopuksi vatsat

Tämä oli karkea jaottelu:evil:

Ma koko kroppa läpi

Ke jalat ja vatsat

Karkea jaottelu indeed! :eek:

Ma koko kroppa läpi
Ke jalat ja vatsat

Miksi ei samantein kolme kertaa koko kroppaa läpi?

Taidan ruveta tekemään koko kropan kolme kertaa viikossa. Ainoa ongelma on siinä että kulmasuotu ei luonnistu :wall: Voisiko sen korvata jollakin muulla liikkeellä ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom