Onkos toi kalorilaskuri.fi down for good? Ei oo auennu kertaakaan parin kk aikana kun olen yrittänyt eikä ole oikein vastaavia löytynyt. Ideoita? Ois kiva saada laskettuu päivän kalorit tarkemmin.
Kyllä mulla vaan kalorilaskuri.fi pelittää oikein mainiosti. Ja ainahan sitä voi tehdä itselleen vaikka Excel-taulukon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vasen olkapää muljahtelee ikävästi kun teen vipareita taakse etunojassa. tämä tapahtuu nostovaiheessa, ellen siten yritä oikein hitaasti nostaa painoja ylös. vaarallista? muilla samaa vikaa? vaihtoehtoista liikettä takaolkapäille?

Kokeile tehdä penkillä ylätaljoissa selällään maaten. Ainakin minulla toimii paremmin.

Kuulin että MAVE voi pysäyttää pituuskasvun joten kysyisyn sitä, että ei kai, ei säännöllinen treeni sitä pituuskasvua pysäytä, koska en ole ikäny lisänny painoja tuohon MAVEEN ja nyt kun olen lopettanu varsinasien painoharjoittelun niin voinko vielä kasvaa. Eli ei kai MAVE pari kertaa tehtynä se pysäytä kasvua!!! :(

kun vetää penkkipunnerrusta, kannattaako tanko laskea rintalihasten alareunaan asti , vai lähemmäs kaulaa, kuten jossain videossa juuri tossa toisessa threadissa oli?

Kyllä se on tarkoitus laskea sinne rintalihasten alareunaan niin saadaan liike kohdistettua oikeille lihaksille. Mitä lähemmäs kaulaa lasku sijoittuu, sitä enemmän se rasittaa olkapäitä.

kun krea kuuri on lopetettu ja tulee 2-4 viikon tauko, jonka jälkeen alkaa uusi kuuri, niin aloitetaanko jälleen 5 päivän latausjaksolla vaiko ylläpitävällä?

kun krea kuuri on lopetettu ja tulee 2-4 viikon tauko, jonka jälkeen alkaa uusi kuuri, niin aloitetaanko jälleen 5 päivän latausjaksolla vaiko ylläpitävällä?
Melko sama. Ihan miten ite tykkäät. Ite en ole lautausjaksoja pitäny sitten ensimmäisen setin.

Kyllä se on tarkoitus laskea sinne rintalihasten alareunaan niin saadaan liike kohdistettua oikeille lihaksille. Mitä lähemmäs kaulaa lasku sijoittuu, sitä enemmän se rasittaa olkapäitä.

Näin on kun on kyse nimenomaan tasapenkistä. Vinopenkissä taas tanko luonnollisesti lasketaan lähemmäksi kaulaa, mitä suurempi kulma sen lähemmäksi kaulaa tanko laskeutuu jotta liikerata säilyy luonnollisena.

Nonniin. Tällänen ongelma tällä kertaa: alotin tossa pari päivää sitten krea latausjakson eli otan sitä sen 4tl päivässä. Nyt on naama ruvennu kukkimaan oikeen urakalla. :nolo: Lueskelin tuolta, että kreatiinilla todellakin on tälläinen ikävähkö sivuvaikutus joillekkin. Itsellä ei ole aiemmin ollut taipumusta finneihin juuri lainkaan, joten vähintäänkin askarruttaa mitä tuleman pitää. :wall:

Eli onko muilla porukoilla tullu sama vastaan? Ja onko paha jos latausjakson jättää tyngäksi ja alkaisin jo ottamaan vaan 5g päivässä? Perkele...

Mä kummastelen tota, että miten se voi aiheuttaa finnejä... Lataa nyt loppuun vaan kun kerran naama kukkii jo :).

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kreatiini

Lisäravinteena otetulla kreatiinilla ei ole havaittu olevan haittavaikutuksia, mutta ongelmaksi saattaa muodostua aineen puhtaus. Joistain kreatiinivalmisteista on löydetty varsin suuria jäämiä niistä kemikaaleista mitä on käytetty kreatiinin valmistuksessa.Tosin jotkut sanovat kreatiinin aiheuttavan finnejä.
Emmä sit tiedä, että miksi se niitä aiheuttaisi. Tuskimpa tää nyt siitä kii on. Kreatiinit koneeseen sit vaa. Katellaa sitä pärstää joskus toiste. :evil:
:D

Olen juuri aloittanut käymään punttisalilla. Käyn siellä suunnilleen 3-4 kertaa viikossa. Kysyisin, että tarvitsenko proteiinia? Osa kavereistani on ruvennut ottamaan sitä joka treenin jälkeen. Kuitenkin eräältä lääkäritutulta kysyttäessä, hän sanoo että lisäproteiinista ei olisi kyseisessä tilanteessa mitään hyötyä. Minkä takia sitä sitten joku käyttää?

Olen juuri aloittanut käymään punttisalilla. Käyn siellä suunnilleen 3-4 kertaa viikossa. Kysyisin, että tarvitsenko proteiinia? Osa kavereistani on ruvennut ottamaan sitä joka treenin jälkeen. Kuitenkin eräältä lääkäritutulta kysyttäessä, hän sanoo että lisäproteiinista ei olisi kyseisessä tilanteessa mitään hyötyä. Minkä takia sitä sitten joku käyttää?

lisä proteiinia tuskin tarvii jos sitä saa tarpeeksi ruuasta. mutta voi olla vaikeaa saada tarpeeksi proteiinia normaalista ruuasta, siksi.

Soija90 sekoittaminen

Sekotan tota Soija90 isoon kippoon REILUN veden kera, niin siitä tulee silti ihan hirveetä liisteriä. Se tarttuu niihin kulmiin ja on hirveetä paakkua. Eli miten tai mihin tätä protskua kannattais sekoittaa että se menis ees alas ilman että takertuu kurkkuun?

Syökö lenkkeily lihaksia? Käyn muutaman kerran viikossa puntilla, mutta haluaisin myös pysyä muuten kunnossa - lenkkeilemällä. En silti halua että lihakset, joita joka viikko reenaa, jäisivät sinne lenkkipolulle. Miten on?

Sitten vielä tällainen juttu. Jotkut sanovat että jos menee heti tai melkein heti punttitreenin jälkeen lenkille, saliharjoitus nollautuu täysin. Eli siis lenkki jotenkin poistaisi juuri tehdyn treenin tulokset. Onko tämä sitten totta?

Sekotan tota Soija90 isoon kippoon REILUN veden kera, niin siitä tulee silti ihan hirveetä liisteriä. Se tarttuu niihin kulmiin ja on hirveetä paakkua. Eli miten tai mihin tätä protskua kannattais sekoittaa että se menis ees alas ilman että takertuu kurkkuun?

Meikäläinen teki saman havainnon kulhossa sekoittaessa, tosin jauhona oli fastin whey3. Jos haluaa, että sekoittuu kunnolla, kannattaa sekoittaa esim. sauvasekoittimella, mutta myös shakerilla tulee hyvää jälkeä, itse käytän shakeria, koska se on monessa mielessä kätevämpi mitä sauvasekoitin/muu rakkine.

Syökö lenkkeily lihaksia? Käyn muutaman kerran viikossa puntilla, mutta haluaisin myös pysyä muuten kunnossa - lenkkeilemällä. En silti halua että lihakset, joita joka viikko reenaa, jäisivät sinne lenkkipolulle. Miten on?

Pitkäkestoiset(~1 tunti) lenkin matalalla teholla saattavat 'kuluttaa' lihasta. Lyhyt(~30 min) kestoiset lenkit korkealla teholla eivät 'kuluta' lihasta. Tärkeintä on muistaa lisätä kalori saantiasi suuremmaksi lenkkipäivillä. Jos teet jtn HIIT-tyylistä lenkkiä niin voit nauttia samanlaisen palautusjuoman sen jälkeen kuin salipäivinäkin. Palkkari ei välttämättä ole toimiva idea pitkissä lenkeissä.

Sitten vielä tällainen juttu. Jotkut sanovat että jos menee heti tai melkein heti punttitreenin jälkeen lenkille, saliharjoitus nollautuu täysin. Eli siis lenkki jotenkin poistaisi juuri tehdyn treenin tulokset. Onko tämä sitten totta?

En tiedä nollautumis-effektistä, mutta kuulostaa epäilyttävästi bullshit-puheelta. Parempi vaihtoehto voisi olla jakaa lenkki aamuun ja sali ja iltapäivään tai toisinpäin. Enemmän palautumisaikaa elimistölle.

PS. Korjailkaa jos olette erimieltä.

RUOKAVALIOSTA!!!

Eli käyn 3 kertaa vko salilla treenaan ahkerasti ja kovaa . Tuntuu kuitenkin että en saa syömästäni ravinnosta kaikkea mitä tarvitsen. :(

Voisko joku kertoa jonkun päivittäisen ruokavalion josta saisin mm. 300g proteiinia sit hiilihydraatteja ja rasvaa tohon proteiini määrään nähden sopivasti. Sit 3500kcal:whip: . Eli mitä kaikkea pitäis syödä saavuttaakseni noi päivittäin. Minun tapauksessani läskiä ei voi kertyä liikaa. Koitin sillä yhellä sivulla kasailla joillain tuotteita ,joista saisin noi kaikki mutta tuli aika oudon näkösiä ruokalistoja. Noita jauhoja en syö koska ne maistuu paskalta:urjo: .

Kiitos etukäteen jos joku viitsis antaa mulle jotain vinkkejä!

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: MASSAA PERKELE!!!:curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom