Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka usein pidätte sellaisia rennompia päiviä ettette katso syömistä kovin tarkasti vaan herkuttelette jne? Kerran viikossa vai harvemmin? Mites sitten jos treenipäivänä vaikka pussillisen karkkia syö ja 0,5L limupullon vetää, onko tästä haittaa jos ihan reilusti ennen tai jälkeen treenin ottaa?
miten testataan ja paljonko maksaa testosteroni tasojen mittaus ?
Verikokeella, yksityisellä maksaa käsittääkseni jotain väliltä 50€-70€. En ole itse koskaan mittauttanut. Julkisella lähes kai ilmainen, mutta harvoin saa lähetettä tasojen mittaukseen.
Kun puhutaan esimerkiksi siitä paljonko punnertaa penkistä, niin lasketaanko tangonpaino mukaan vai ainoastaan raudan määrä mikä on tangossa ?
Kun puhutaan esimerkiksi siitä paljonko punnertaa penkistä, niin lasketaanko tangonpaino mukaan vai ainoastaan raudan määrä mikä on tangossa ?
Kauhean innokkaasti täällä on tuomittu esim. "ojentajalle 3 liikettä, jokaisessa 3 sarjaa"-tyyliset ohjelmat. Aina kaikki sanoo että "nej nej, tuossa olla aivan liikaa, johan nyt järki sano että ei näi". No perkele, eilen sitten tein teidän ah niin viisaiden oppien mukaan, ja enpä kyllä saanut paikkoja kolottamaan. Ja tein kyllä sata lasissa. Kertokaapas nyt minulle, tyhmälle aloittelijalle, miksi en saa tehdä "liikaa"? Jos teen esim. sivuolkapäitä 9 sarjaa, niin mitä haittaa siitä on? Jos en saa muuten itsestäni kaikkea irti. Selittäkää. Miksi esim. 6 sarjaa, miksi ei 9? Puhutaan siis toistoluokassa 6-10. Mikä logiikkana?
Okei, kiitos järkeenkäyvästä vastauksesta! Mä jopa ymmärsin tuosta jotain :D Jotenkin vain turhauttaa tehdä "noin vähän", kun jää olo ettei repinyt ihan kaikkea irti. Mä muutenkin piiskaan itseäni henkisesti aika paljon, jos treeni menee huonosti, joten jos jää olo etten antanut kaikkeani = :itku: ja :curs: . Treenaan siis nelijakoisella, tasan viikon välein lihasryhmä. Minun ei siis kannata treenata 9 sarjaa, vaan 6 sarjaa ja olla lihakset palautuneena sitten monta päivää joutilaana..?Vastailen lyhykäisesti.. (Necro quottaa lyhyesti)