Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkea muuta saatan tehdä, mutta kiltisti en ole

Kaikki jotka lähtee Mariellalle 19. päivä huutakoot hip! ja nostakoot kädet ylös.

Hip! \o/

17 päivä Europalla, ja jos näette että siellä menee joku nelivetona niin tulkaa auttaan pystyyn ja morjestaan

HIP!
\O/
Mariellalle menossa!

tulette katumaan syvästi sitä, että astutte samaan peltipurnukkaan kanssani :D

Varokaa vaan oon kuullu et jossain koulus on kaks tosi kovaa bodaria, jotka tulee 17.2 risteilylle. Niiden yhteistulos penkissä AINASKI 60kg.

slimi sanoi:
Varokaa vaan oon kuullu et jossain koulus on kaks tosi kovaa bodaria, jotka tulee 17.2 risteilylle. Niiden yhteistulos penkissä AINASKI 60kg.

:eek: Luojan kiitos, että olen menossa toiselle laivalle! Tuollaiset voimanpesät voisivat jäädä kotiinsa istumaan ryssäkasojensa päälle!

;)

slimi sanoi:

Mitäh!?
Ei kai Europalle?! Myö en takuula tuu jos siel on jotain boudareita! :eek:

Mäkin kuulin että jotain bodareita tulee laivalle...

Tuollaiset voimanpesät voisivat jäädä kotiinsa istumaan ryssäkasojensa päälle!

Ryssäkasojen? En tiedä tarkoitatko tuolla jotain horrrrmooooneja mutta kuulin että yksi körmy olisi vetänyt jotain kreatiiniproteiinia, liekköhän :anssi: ?

Joka tapauksessa tää sälli on vahva kuin sika, on ottanut kyykyssä käynnistä melkein 100kg ja painoilla työnnöstä lähemmäs puolet omasta painosta :eek:

Myöskin painojen nosto maasta oli tällä kaverilla kovaa luokkaa... :rock:

arni sanoi:
Mäkin kuulin että jotain bodareita tulee laivalle...

Ryssäkasojen? En tiedä tarkoitatko tuolla jotain horrrrmooooneja mutta kuulin että yksi körmy olisi vetänyt jotain kreatiiniproteiinia, liekköhän :anssi: ?

Joka tapauksessa tää sälli on vahva kuin sika, on ottanut kyykyssä käynnistä melkein 100kg ja painoilla työnnöstä lähemmäs puolet omasta painosta :eek:

Myöskin painojen nosto maasta oli tällä kaverilla kovaa luokkaa... :rock:

Joo mä olen kuullut puhuttavan joistain Ryssistä, mutta vissiin ne on vähän sama asia kuin nuo kreatiiniproteiinihormoonitkin, horkka mikä horkka. Vitun tyhmät podarit kun vievät itsesnsä hautaan noilla jauheilla.

Kuulin myös puhuttavan eräästä köllistä, joka laskee kalorinsa safkoistaan. Kelaa! Se on miespuolinen ja tekee tuollaista! Lisäksi tällä tyypillä on koulussa jokin kummallinen kuppi, "sheikkeriksi" se sitä sanoo. Siitä se ryystää jotain kummaa litkua pitkinä päivinä ja me Äijät(tm) nauretaan. Ja arvasit varmaan, sekin on podari. Varmaan jokin kreatiinipellekin kaiken lisäksi. :david:

Jos näette m/s Mariellalla 19. päivä alkavalla risteilyllä sellasta partaveikkoa joka on ihan känässä niin huutakaa että hei ootko sä andor! Ja tulkaa juttusille. (ja tarjotkaa kaljaa) :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom