Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
andor sanoi:
Jos näette m/s Mariellalla 19. päivä alkavalla risteilyllä sellasta partaveikkoa joka on ihan känässä niin huutakaa että hei ootko sä andor! Ja tulkaa juttusille. (ja tarjoan kaljan) :kippis1:
okei :hyper:

edit: nyt on parempi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan tuola risteilyllä kuinka helppo päästä yöpymään putkaan?
Meinaan vaan, että sielähän olis aivan mahtava pitää sitten se pakkis miitti, ku sinne kaikki täältä kuitenki tiensä löytää :D

SuBi sanoi:
Onkohan tuola risteilyllä kuinka helppo päästä yöpymään putkaan?
Meinaan vaan, että sielähän olis aivan mahtava pitää sitten se pakkis miitti, ku sinne kaikki täältä kuitenki tiensä löytää :D

Eli kaikille tavoitteeksi päästä putkaan! Loistavaa, mä en ole ennen sellaisessa käynytkään. Saisivatkohan pakkislaiset jonkinlaisen kimppaputkan, ettei tarvitsisi huudella niiden ovien läpi? ;)

Hoku sanoi:
Eli kaikille tavoitteeksi päästä putkaan! Loistavaa, mä en ole ennen sellaisessa käynytkään. Saisivatkohan pakkislaiset jonkinlaisen kimppaputkan, ettei tarvitsisi huudella niiden ovien läpi? ;)
Eiköhän näinkin suuri porukka raavaita boudari-miehiä kaada ne seinät, jos niitä eteen sattuu. :wall: :D

Hoku sanoi:

Tusina sheivattuja humalaisia "boudareita" ahtaassa tilassa. Voin jo tuntea sen homoeroottisen latauksen :eek: :whip:

On muuten enää 6 yötä ennenaikaseen jouluun, nimittäin PENKKAREIHIN ja RISTEILYYN!
:kippis1:
:love:
:kippis1:
:love:

No niin...eli se olikin 19. päivä ja mariella kun tämä poika risteilee ja syö buffetissa :kuola: ....tuolloin voidaan tasata hieman dieetistä johtuvaa kalorivajetta :)

HIP! \o/
Tulkaa ihmeessä juttelee jos näätte kaverin jolla on luonnokiharat hiukset & isomaha. Se todennäkösesti oon mie :haart:
ps. Ja kai miulta tuo pakkispaitakin löytyy :piis:

Mä meen 17.2 europalla. Mut tunnistaa siit et oon helvetin kaappi ja tyttöjä vilisee ympärilläni. Ei kannata tulla moikkaan jos ei haluu turpiiiiiiin.

No onhan täältäkin muutama sentään lähdössä 18. päivä Romantikalle. Pelkäsin jo, että minkä risteilyn ne on meille järkänny.

andor sanoi:
Jos näette m/s Mariellalla 19. päivä alkavalla risteilyllä sellasta partaveikkoa joka on ihan känässä niin huutakaa että hei ootko sä andor! Ja tulkaa juttusille. (ja tarjotkaa kaljaa) :kippis1:

Tarkennusta kuvaukseen, en olekaan enää partaveikko kun ajelin tässä pari päivää sitten koko komeuden pois. Eli etsikää nyt parratonta jätkää, joka on ihan känässä. Toivottavasti löytyy.

Nyt olis muuten kovimmat ajat tulla kipeeks.. Sais kyl olla aika perhanan sairas, että jäis pois laivasta lauantaina :) *koputtaa puuta*

andor sanoi:
Eli etsikää nyt parratonta jätkää, joka on ihan känässä.

Miten keksitkin noin tarkan kuvauksen antaa! Ei varmaan löydy montaa parratonta, humalaista abia laivalta. ;)

tiny_tinman sanoi:
Saa kyllä melkoinen Columbo olla että löytää humalaisen abin tuolta risteilyltä :D
No kuka idisvinkula sinne nyt on juomaan menossa???
Minä ainakin olen menossa nauttimaan ilmaisen puffetin maukkaista äyriäisruuista.
Tai sitten en :D
Minutkin sitten varmaan löytää samoilla tuntomerkeillä, kuin Andorinkin. Siis parraton humalainen 18v abi, joka tunnustaa olevansa Pakkislainen.
Tavotteena olis päästä sinne resepsuuniin kuuluttamaan Pakkis-miitti koolle, vaikkappa Sky-baariin.
Ensimmäisen ohjelmanumerona on baarin tyhjentäminen asiaankuulumattomista. Yhteistuumin toki
Sen jälkeen siirrytäänkin sivistyneeseen olusen nauttimiseen ja vapaaohjelmaan :hyper:

SuBi sanoi:
No kuka idisvinkula sinne nyt on juomaan menossa???
Minä ainakin olen menossa nauttimaan ilmaisen puffetin maukkaista äyriäisruuista.
Tai sitten en :D
Minutkin sitten varmaan löytää samoilla tuntomerkeillä, kuin Andorinkin. Siis parraton humalainen 18v abi, joka tunnustaa olevansa Pakkislainen.
Tavotteena olis päästä sinne resepsuuniin kuuluttamaan Pakkis-miitti koolle, vaikkappa Sky-baariin.
Ensimmäisen ohjelmanumerona on baarin tyhjentäminen asiaankuulumattomista. Yhteistuumin toki
Sen jälkeen siirrytäänkin sivistyneeseen olusen nauttimiseen ja vapaaohjelmaan :hyper:

:lol2: Muutama kymmenen pakkispaidalla varustettua körmyä hyökkää häikäilemättömästi tavisabien kimppuun ja retuuttaa nämä ulos. "No niin! Lähtekää vittuun täältä! Tää on pakkismiitti eikä muita kaivata täällä! DJ lopettaa niiden lättyjen pyörityksen justiinsa! Sinäkin kynis sieltä nurkasta(osoittaa sormella uhkaavasti hullunkiilto silmissä hämillään olevaa juhlijaa, joka hipsiikin hiljaa tiehensä) antaa heittää vaan! Noooin...Hyvä!

Kun on hetki keskusteltu treenaamisesta ja dieetin/massakauden tuloksista, DJ:lle anntetaan määräys alkaa taas soittamaan musiikkia, ja vaparit voivat alkaa... :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom