Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Disabled sanoi:
18.2 Mariellalla jossain vaiheessa pakkismiittiä? Mut tunnistaa siitä että oon iso köriläs ja mul o varmaa afroletti ja kekelasit. Mutta joku nopee miitti?+1

Vähän offtopiccia mut ootko menossa sinne sukeltajiin disabled, vai kuinka niitten pääsykokeitten kanssa kävi? Rupesin vaan kelailee että intin ois pitäny alkaa jo kk sitte ja jäbä kirjottelee palstalle yhtä sun toista :lol2:

Rock^, mulla hajos jalat jo ennen pääsykokeita, penikkatautia ja rasitusmurtumia. Sain pakkolykkäystä 1 vuoden, eli ensi syksynä uusiksi vähän fiksummalla tavalla. No, on ainakin saanut kauppakorkeassa opiskelut käyntiin :)

Disabled sanoi:
Rock^, mulla hajos jalat jo ennen pääsykokeita, penikkatautia ja rasitusmurtumia. Sain pakkolykkäystä 1 vuoden, eli ensi syksynä uusiksi vähän fiksummalla tavalla. No, on ainakin saanut kauppakorkeassa opiskelut käyntiin :)

Voi saakeli sama juttu, jalkoihin rasitusmurtumia ja penikkatautia :rock: Vieläkin nuo jalat "paskana"... Nyt oon itekin täällä Turussa hommissa, ja vähän opiskeluakin siinä sivussa. Vähän miettiny tota abiristeilyäkin jos sinne jaksais lähteä, kun ei pitkä matka tonne satamaan ole :D Saa nähä..

Tuli vaan mieleen että onko ketään tarkistettu ennen laivaan menoa että löytyykö piilopulloja?Jos ne tutkii niin miten tarkkaan?Ja sillä silja euroopalla esiintyy paleface :rock: .

rancid86 sanoi:
Tuli vaan mieleen että onko ketään tarkistettu ennen laivaan menoa että löytyykö piilopulloja?Jos ne tutkii niin miten tarkkaan?Ja sillä silja euroopalla esiintyy paleface :rock: .

Viime vuonna vikingillä kaikkien reput tarkastettiin ja henkilöt tarkastettiin suht pikaisesti "käsikopelolla". Jos jonkun litteän kosanderipullon boxereihin tunkee, niin luulis menevän läpi. :D

19.2 lähdetään risteilee...laivasta ei tietoa.

Joku miitti olisi paikallaan, tosin kyllähän pakkislaiset tunnistaa jo päältäpäin :)

Hyvää reissua kaikille!

Synttäripäivänä 17.2 pääsee laivalle juhlimaan :)
Siljalle sitä ollaan tulossa horjahtelemaan, toivottavasti törmäilen joihinkin pakkislaisiin..

arni sanoi:
19.2 lähdetään risteilee...laivasta ei tietoa.

Joku miitti olisi paikallaan, tosin kyllähän pakkislaiset tunnistaa jo päältäpäin :)

Aika hiljasta on... :jahas:

Hoku sanoi:
Aika hiljasta on... :jahas:

No okei, mikäli en tunnista pakkislaisia ulkomuodon perusteella niin sitten varmaan pienuuskompleksin perusteella ;)

arni sanoi:
No okei, mikäli en tunnista pakkislaisia ulkomuodon perusteella niin sitten varmaan pienuuskompleksin perusteella ;)

Joo mutta eihän se rimpulakroppa enää kunnon myötäisessä häiritse, alkoholin voimalla kun tunnetusti porukka tuntuu kasvavan puoli metriä pituutta ja 30 kiloa lihaa. :kippis1:

Otteko aikonu pistää jotain erikoista pukua tai jotain muuta?Itse aijon pistää jotain erikoista päälle mutta en vain vielä tiedä mitä.

Ilmoittautukaas tänne näin nyt kaikki Europalle 17.2 lähtevät pakkis-abit!
Taitaa olla joku ihan haistapaskaristeily muutenkin, en tajua miks mein koulu ei valinnu virallista abiristeilyt.com risteilyä prkl.

Kaira sanoi:
Ilmoittautukaas tänne näin nyt kaikki Europalle 17.2 lähtevät pakkis-abit!
Taitaa olla joku ihan haistapaskaristeily muutenkin, en tajua miks mein koulu ei valinnu virallista abiristeilyt.com risteilyä prkl.

\o/

kouluja mukana ainakin seuraavat: (copy pastea)

Sampo (tampere), Kangasala, Aurajoki(turku),Forssa,Liedon lukio, juhanaherttua, Kastu?, merikarvia,Mänttä, Kauhajoki, Padasjoki, Vaasan lyseon lukio ja Lahden lyseon lukio

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=703120

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom