rancid86 sanoi:minkä hintaset nuo juomat on abiristeilyillä
Täällä on joitakin drinkkejä, kaikkien hinta 5e. En sitten tiedä onko samat hinnat voimassa abiristeilyllä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rancid86 sanoi:minkä hintaset nuo juomat on abiristeilyillä
Nooh, nooh tinman ^_^. Minähän käyttäydyn aivan siivosti pienessä sievässä :kippis1:tiny_tinman sanoi:Samalla laivalla tän yhen sankarin kans, saas nähdä mitä se taas keksii :D
samaTimbe sanoi:Perjantaina Mariella.
Ok, tuun jutteleen jos näen läskin sielä. Mä oon se pieni kaveri, naama suunnileen samannäkönen ku toi mun avatar.-Rookie- sanoi:sama
miulla ei tuota pakkispaitaa oo, mutta miut tunnistaa siitä et oon se läski :D
Gamzae sanoi:Miten on, onko joku ajatellut ottaa omia nesteitä mukaan? Tuleehan juominen ikävän kalliiksi baarista ja tiskitkin ovat varmasti ikävän ruuhkautuneita. Onko tietoa, kuinka tarkasti ihmiset tarkastetaan/tarkastettiin edeltävinä vuosina?
Aijoo, Romantikalle menossa.
Timba79 sanoi:Öö miten ois taxfee? Siellä juomat maksaa vähemmän mitä kaupassa... :jahas:
Toi rajoitus on Romantikalla, Mariellalla olutta saa hanasta niin paljo ku ehtii juoda.Gamzae sanoi:Siis taxfree on todellakin menomatkalla kiinni. Buffetissakin on huhun mukaan kahden ravintola-annoksen rajoitus. Ei kai se muuten huolestuttaisi.
Timbe sanoi:Toi rajoitus on Romantikalla, Mariellalla olutta saa hanasta niin paljo ku ehtii juoda.
:kippis1:
Kai sielä nyt saa olla niin kauan ku on ruokaa lautasella. Minusta ainaki tuntuu, sielä on semmosta ruokaa joka pistää janottaan, niin täytyy juoda mahoton :Dandor sanoi:Juu näin on. Kuinkahan kauan siellä ruokailussa saa olla? Jos leiriytyisi sinne juomaan olutta pariksi tunniksi
Pitäiskö sopia joku paikka ja aika, jonne kaikki pakkislaiset (olihan niitä useampi jo tässäkin ketjussa) tulee? Luultavasti siinä vaan käy niin, että sielä mahdollisesti pienessä sivumyötäisessä ei huomaa ajan kulua, ja miitti menee sivusuun.Disabled sanoi:18.2 Mariellalla jossain vaiheessa pakkismiittiä? Mut tunnistaa siitä että oon iso köriläs ja mul o varmaa afroletti ja kekelasit. Mutta joku nopee miitti?+1
rancid86 sanoi:silja euroopalle olen tulossa vaikka joskus olen puhunut jotain muuta.Tuleeko sinne paljon muita pakkikselta ja tiedättekö mikä bändi siellä esiintyy?
Timustaja sanoi:Meitin koulussa rehtori sano, että koulualueella ei saa ryypätä. Siinä tapauksessa kuulemma ylppäreihin osallistuminen peruutetaan jos näin käy. Muuten se sano, että kuha ei oo örvellyskännissä, nii saa nauttia alkoholia, mutta koulualeen ulkopuolella tosiaan.
rancid86 sanoi:silja euroopalle olen tulossa vaikka joskus olen puhunut jotain muuta.Tuleeko sinne paljon muita pakkikselta ja tiedättekö mikä bändi siellä esiintyy?