Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tiny_tinman sanoi:
Samalla laivalla tän yhen sankarin kans, saas nähdä mitä se taas keksii :D
Nooh, nooh tinman ^_^. Minähän käyttäydyn aivan siivosti pienessä sievässä :kippis1:

-Rookie- sanoi:
sama :rock:
miulla ei tuota pakkispaitaa oo, mutta miut tunnistaa siitä et oon se läski :D
Ok, tuun jutteleen jos näen läskin sielä. Mä oon se pieni kaveri, naama suunnileen samannäkönen ku toi mun avatar.

Miten on, onko joku ajatellut ottaa omia nesteitä mukaan? Tuleehan juominen ikävän kalliiksi baarista ja tiskitkin ovat varmasti ikävän ruuhkautuneita. Onko tietoa, kuinka tarkasti ihmiset tarkastetaan/tarkastettiin edeltävinä vuosina?

Aijoo, Romantikalle menossa.

Gamzae sanoi:
Miten on, onko joku ajatellut ottaa omia nesteitä mukaan? Tuleehan juominen ikävän kalliiksi baarista ja tiskitkin ovat varmasti ikävän ruuhkautuneita. Onko tietoa, kuinka tarkasti ihmiset tarkastetaan/tarkastettiin edeltävinä vuosina?

Aijoo, Romantikalle menossa.

Öö miten ois taxfee? Siellä juomat maksaa vähemmän mitä kaupassa... :jahas:

Timba79 sanoi:
Öö miten ois taxfee? Siellä juomat maksaa vähemmän mitä kaupassa... :jahas:

Taxfreet kiinni menomatkalla, haiskahtaako rahastukselta... :jahas:

Onko täällä sakkia tulossa torstaina Silja Euroopalle?

Siis taxfree on todellakin menomatkalla kiinni. Buffetissakin on huhun mukaan kahden ravintola-annoksen rajoitus. Ei kai se muuten huolestuttaisi.

Gamzae sanoi:
Siis taxfree on todellakin menomatkalla kiinni. Buffetissakin on huhun mukaan kahden ravintola-annoksen rajoitus. Ei kai se muuten huolestuttaisi.
Toi rajoitus on Romantikalla, Mariellalla olutta saa hanasta niin paljo ku ehtii juoda.

:kippis1:

Timbe sanoi:
Toi rajoitus on Romantikalla, Mariellalla olutta saa hanasta niin paljo ku ehtii juoda.

:kippis1:

Juu näin on. Kuinkahan kauan siellä ruokailussa saa olla? Jos leiriytyisi sinne juomaan olutta pariksi tunniksi :kuola:

andor sanoi:
Juu näin on. Kuinkahan kauan siellä ruokailussa saa olla? Jos leiriytyisi sinne juomaan olutta pariksi tunniksi :kuola:
Kai sielä nyt saa olla niin kauan ku on ruokaa lautasella. Minusta ainaki tuntuu, sielä on semmosta ruokaa joka pistää janottaan, niin täytyy juoda mahoton :D

18.2 Mariellalla jossain vaiheessa pakkismiittiä? Mut tunnistaa siitä että oon iso köriläs ja mul o varmaa afroletti ja kekelasit. Mutta joku nopee miitti?+1

Itse olen menossa penkkaripäivänä 17.2.05 Romantikalle, joku juttu tuokio olis ihan mukava kuulis vähän muiden ikäistensä aatteita bodailusta/voimanostosta :D

Itse olen vm. 2003 abi, ja meidän abiristeilyllä ei ollut ollenkaan tarkastuksia kun mentiin laivaan. Jotain koiria siinä pyöri, mutta meidät vissiin päästettiin aiemmin laivaan kuin olis pitänyt ja tarkastukset jäi väliin. Seisovassa kun käytiin syömässä, niin sai siellä juotua sitä bisoissia ihan hyvin, mutta kyllä ne rupes jättämään niiden olutkannujen tuontia loppua kohden vähemmälle, kunnes kokonaan lopettivat. Kannattaa nauttia noista abiristeilyistä, itsellä ainakin oli pirun lysti keikka. :)

Disabled sanoi:
18.2 Mariellalla jossain vaiheessa pakkismiittiä? Mut tunnistaa siitä että oon iso köriläs ja mul o varmaa afroletti ja kekelasit. Mutta joku nopee miitti?+1
Pitäiskö sopia joku paikka ja aika, jonne kaikki pakkislaiset (olihan niitä useampi jo tässäkin ketjussa) tulee? Luultavasti siinä vaan käy niin, että sielä mahdollisesti pienessä sivumyötäisessä ei huomaa ajan kulua, ja miitti menee sivusuun.

Mutta sut ainaki tunnistaa noiden tuntomerkkien perusteella :D

silja euroopalle olen tulossa vaikka joskus olen puhunut jotain muuta.Tuleeko sinne paljon muita pakkikselta ja tiedättekö mikä bändi siellä esiintyy?

rancid86 sanoi:
silja euroopalle olen tulossa vaikka joskus olen puhunut jotain muuta.Tuleeko sinne paljon muita pakkikselta ja tiedättekö mikä bändi siellä esiintyy?

Viikonpäivä olis kova sana kans... ;)

Timustaja sanoi:
Meitin koulussa rehtori sano, että koulualueella ei saa ryypätä. Siinä tapauksessa kuulemma ylppäreihin osallistuminen peruutetaan jos näin käy. Muuten se sano, että kuha ei oo örvellyskännissä, nii saa nauttia alkoholia, mutta koulualeen ulkopuolella tosiaan. :)

Me taas kavereiden kanssa ajateltiin sammua kesken penkkareiden, viimeistään 12.00 mennessä ja heräillään sitten laivalle, niin ja 17.pv. torstaina ja Silja Europalle ollaan menossa...

rancid86 sanoi:

Paleface esiintyy ja sit joku muu, mut siit toisest ei oo tietoo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom