Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
SuBi sanoi:
Eiköhän sitä olut tai kaks tartu sieltä mukaan, ja sitte jotaki hajuja(muutakin kuin vanha viina)
Petyin noihin hintoihin ku ei niin hirveen halpoja ollukkaan...
Saas nähä minkälainen reissu tulee, veikkaisin ettei paljon muistikuvia jää :D
BTW. Vieläkös se miitti on voimassa?

Juu ei nuo hinnat tosiaankaan oo kovin halpoja, hyvä tarjous jos on tavallisessa marketissa niin samaan hintaan tai halvemmallakin saa. Kyllähän sitä vois jonkunlaista pakkismiittiä kehitellä, jos porukkaa on enemmänkin tulossa tonne samaan aikaan. En tosin tiedä uskaltaisko siellä näyttäytyä, kun on tämmönen narukäsi kynäniska...

s|Lv4 sanoi:
Ihan vaan kavereilta kuultunu sanon et ainakaan meidän abiristeilyllä ei ollu tax free auki.. siis menomatkalla! Ja kuulemma aina tarkkaan katsotaan ettei viedä omia juomia.. Et hyvät pohjat vaan... ;)

Juu, yleensä noilla abiristeilyillä aukeaa tuo tax-free vasta aamulla, joten siitä ei kovin suurta iloa ole. Toisaalta, mitäköhän tämä "aamu" tarkoittaa? Jos se on esim. klo 5.00, niin sittenhän noita voisi hyödyntää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Torstaina Romanticalle romantisoimaan romanttista iltaa romanttisen seuran kans :jahas: eli siis :kippis1:

Juu ei ole menomatkalla tax freen viinapuolet auki tai jtn tämmöistä olen kuullut. Selvää rahastusta koko reissu, mutta sinnekin tulee lähdettyä sitten. Joku Vikingin purtilo se oli mille itse lähden, ja Turusta lähdetään.

Evil sealman sanoi:
Juu ei ole menomatkalla tax freen viinapuolet auki tai jtn tämmöistä olen kuullut. Selvää rahastusta koko reissu, mutta sinnekin tulee lähdettyä sitten. Joku Vikingin purtilo se oli mille itse lähden, ja Turusta lähdetään.

Samalla laivalla tän yhen sankarin kans, saas nähdä mitä se taas keksii :D

Laitetaas tähän samaan, eli minkälaisia asuja olette suunnitelleet penkkareihin? Itse en ole keksinyt vielä mitään, mut perhana pakko sinne on joku puku keksiä. Ei kehtais ihan tavan ryysyissä mennä. Ideoita? Mielellään sellasia, että ei tarvi ostaa pukua, vaan sen vois tehdä ite tai saada jostaki helposti... Toki jos en mitään keksi niin sit täytyy varmaan pukeutua näkymättömäksi mieheksi.

Joku tos jo kertoikin risteilleensä abi-risteilyjen jälkeen alle kympillä...

Tuli vaan mieleen, että ajattelisiko monikin rahaton abi näin, ja menisi porukalla sinne vasta viikon päästä, abien jälkeen?
Olisiko laivalla normaalia enemmän nuorisoa myös silloin?
Mielestäni hyvinkin mahdollista....
Reissua suunnitellen :kippis1:

Itse kun en ainakaan ole maksamassa itseäni kipeäksi...

Jartze sanoi:
Joku tos jo kertoikin risteilleensä abi-risteilyjen jälkeen alle kympillä...

Tuli vaan mieleen, että ajattelisiko monikin rahaton abi näin, ja menisi porukalla sinne vasta viikon päästä, abien jälkeen?
Olisiko laivalla normaalia enemmän nuorisoa myös silloin?
Mielestäni hyvinkin mahdollista....
Reissua suunnitellen :kippis1:

Itse kun en ainakaan ole maksamassa itseäni kipeäksi...
Minne risteilylle meinasit päästä viikonloppuna 18-vuotiaana? (paitsi tallink melodia sardiinipurkki)

andor sanoi:
Laitetaas tähän samaan, eli minkälaisia asuja olette suunnitelleet penkkareihin? Itse en ole keksinyt vielä mitään, mut perhana pakko sinne on joku puku keksiä. Ei kehtais ihan tavan ryysyissä mennä. Ideoita? Mielellään sellasia, että ei tarvi ostaa pukua, vaan sen vois tehdä ite tai saada jostaki helposti... Toki jos en mitään keksi niin sit täytyy varmaan pukeutua näkymättömäksi mieheksi.
Pienellä porukalla laitetaan päälle diskomeininki trumpettihousuineen ja afroineen. Asu on halpa ainoastaan afro maksaa sen 10€, ja äitikin tuli laitettua hyötykäyttöön, ku se saa askarrella mulle ne housut, paitakin löyty isännän vanhasta pukuvarastosta ku se on sitä käyttänyt hurjalla seitkyt luvulla.

Timbe sanoi:
Minne risteilylle meinasit päästä viikonloppuna 18-vuotiaana? (paitsi tallink melodia sardiinipurkki)

No niin, järkeilimpä taas hiukan liian vilkkaasti. No, miten ne ikärajat menee?
sunnuntaina pääsisin ainakin huoltajan kanssa...

edit. rupesin järkeileen ja tajusin että tarkoitit varmaan itsekin että normaalisti en pääse ilman huoltajaa esim. perjantaina...
eli kunhan otan huoltajan reissuun mukaan niin ei ongelmia...
ja mikäs se huoltajan ikäraja olikaan noissa viikonloppu risteilyissä?

Voi olla turha toivo mutta oisko kenelläkään ideaa mihin saisi pysäköityä auton pariks päiväks risteilyn ajaksi lähelle katajanokan terminaalia mahdollisimman halvalla? Ei huvittais maksaa sataman 23euroa auton parkista.

Hah. Meidän rehtori on aikeissa tuoda alkometrin penkkareihin. Liiallinen humaltuminen estäisi todistuksen saamisen ynnä muuta mukavaa. :wall:

Hoku sanoi:
Hah. Meidän rehtori on aikeissa tuoda alkometrin penkkareihin. Liiallinen humaltuminen estäisi todistuksen saamisen ynnä muuta mukavaa. :wall:

Voi voi, melkosta meininkiä. Meilläpä pitää todennäköisesti allekirjoittaa jotkut laput, joissa sitoudumme olemaan selvin päin lukion alueella. Pakko kait se on kirjoittaa nimi siihen, mut kyllä siellä pikku maistissa ollaan varmasti siitä huolimatta. Rankkaa hommaa muuten, kun on potkijaiset, penkkarit ja risteily 4 päivän sisällä. Onneksi sentään neljän päivän, perjantaina risteilylle menevillä on 3 päivän aikana nuo kaikki. Pitää yrittää joku raja pitää tuossa kaljan otossa, ettei menis ihan överiksi koko homma... :kippis1: :urjo:

Meitin koulussa rehtori sano, että koulualueella ei saa ryypätä. Siinä tapauksessa kuulemma ylppäreihin osallistuminen peruutetaan jos näin käy. Muuten se sano, että kuha ei oo örvellyskännissä, nii saa nauttia alkoholia, mutta koulualeen ulkopuolella tosiaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom