Sielä :kippis1:Doorian sanoi:Jep!
18.2 Mariellalla jysähtää! :kippis1:
Kaikki pakkislaiset sitte eturiviin Tiktakkia kattomaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sielä :kippis1:Doorian sanoi:Jep!
18.2 Mariellalla jysähtää! :kippis1:
andor sanoi:
Buuffitus sanoi:En viitsi uutta threadia aloittaa, mutta mitenkäs on päivän kuuntelu mennyt? Itsellä ruotsi on ohi ja kaipa se jotenkinpäin meni, kunpa saisi nopeasti opettajalta alustavan tuloksen...
Buuffitus sanoi:En viitsi uutta threadia aloittaa, mutta mitenkäs on päivän kuuntelu mennyt? Itsellä ruotsi on ohi ja kaipa se jotenkinpäin meni, kunpa saisi nopeasti opettajalta alustavan tuloksen...
Laittaako Tampio pakkispaidan päälle?Tampio sanoi:Tässähän voitaisiin ottaa salasana esille. Jos näkee, että laivalla tulee joku vastaan pakkispaita päällä vastaan ja ite on pakkislainen, niin vois huikata esimerkiksi "Terve toveri!" :D
Tosin kuka enää muistaa parin promillen humalassa yhtikäs mittään ...
Tampio sanoi:Ei mulla oo pakkispaitaa :(.
Mutta mut kyllä tunnistaa siitä, että tarpeeksi kovassa tuiskeessa mä kuvittelen olevani tanssilattioiden uudestisyntynyt Jennifer Lopez ja varsinkin jos taustalla soi Tom Jonesin "Sexbomb". Eli perse pyörii, kuin viimeistä päivää, vaikka mä en osaa pätkäkään tanssia...
Hoho.. sama vika meikällä.Tampio sanoi:Mutta mut kyllä tunnistaa siitä, että tarpeeksi kovassa tuiskeessa mä kuvittelen olevani tanssilattioiden uudestisyntynyt Jennifer Lopez ja varsinkin jos taustalla soi Tom Jonesin "Sexbomb". Eli perse pyörii, kuin viimeistä päivää, vaikka mä en osaa pätkäkään tanssia...
Hehehee, eli ilmeisesti tanssilattialla sitte tavataan.Timbe sanoi:Hoho.. sama vika meikällä.
Melko varmasti oon "tanssimas" aina välillä ku ehtii :D
Olishan sielä hauska tavata pakkislaisia, kuitenkin jokaisella risteilyllä on tän threadin mukaan useita pakkislaisia.
SuBi sanoi:edit2. tämä sai jotenki homoeroottisen säväyksen, eli EN ole hakemassa sieltä miesseuraa
Buuffitus sanoi:Muutaman tunnin päästä potkiaiset ja huomenna romantikalle
et saa :thumbs:F.F.O.S. sanoi:Mukana ollaan 19.2 ja pinppi on mielessä, no se siitä...