Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On muuten enää 3 yötä ennenaikaseen jouluun, nimittäin PENKKAREIHIN ja RISTEILYYN!
:kippis1:
:love:
:kippis1:
:love:

Viinaa kaljaa ja irtosuhteita :kuola:

En viitsi uutta threadia aloittaa, mutta mitenkäs on päivän kuuntelu mennyt? Itsellä ruotsi on ohi ja kaipa se jotenkinpäin meni, kunpa saisi nopeasti opettajalta alustavan tuloksen...

Buuffitus sanoi:
En viitsi uutta threadia aloittaa, mutta mitenkäs on päivän kuuntelu mennyt? Itsellä ruotsi on ohi ja kaipa se jotenkinpäin meni, kunpa saisi nopeasti opettajalta alustavan tuloksen...

Sikana helpompi oli kun syksy-04. (Kävin uusimassa kun ei tuosta tullut kirjain tyydyttänyt.)
Toistaseks vielä ihan hyvä fiilis noista vastauksista.
Tosin tiedä mitä sieltä tulee kun viimonen ruotsin kurssi oli jotain 1,5 vuotta sitten. :D

Buuffitus sanoi:

Joopa joo, ruotsi, tuo ihana kieli. Lähin hakemaan semmosta 60 pistettä ja opetajan vastauksien mukaan about 60 tuli kans. Huomenna enkusta lähetään tavottelee 85 pointsia. Englanti hyvä, Ruotsi ei hyvä.
onnea kaikille! :thumbs:

Tässähän voitaisiin ottaa salasana esille. Jos näkee, että laivalla tulee joku vastaan pakkispaita päällä vastaan ja ite on pakkislainen, niin vois huikata esimerkiksi "Terve toveri!" :D

Tosin kuka enää muistaa parin promillen humalassa yhtikäs mittään :rolleyes: ...

Tampio sanoi:
Tässähän voitaisiin ottaa salasana esille. Jos näkee, että laivalla tulee joku vastaan pakkispaita päällä vastaan ja ite on pakkislainen, niin vois huikata esimerkiksi "Terve toveri!" :D

Tosin kuka enää muistaa parin promillen humalassa yhtikäs mittään :rolleyes: ...
Laittaako Tampio pakkispaidan päälle?

Kai sitä täytyy yrittää tovereita lähteä etsimään :D

Ei mulla oo pakkispaitaa :(.

Mutta mut kyllä tunnistaa siitä, että tarpeeksi kovassa tuiskeessa mä kuvittelen olevani tanssilattioiden uudestisyntynyt Jennifer Lopez :rolleyes: ja varsinkin jos taustalla soi Tom Jonesin "Sexbomb". Eli perse pyörii, kuin viimeistä päivää, vaikka mä en osaa pätkäkään tanssia...

Tampio sanoi:
Ei mulla oo pakkispaitaa :(.

Mutta mut kyllä tunnistaa siitä, että tarpeeksi kovassa tuiskeessa mä kuvittelen olevani tanssilattioiden uudestisyntynyt Jennifer Lopez :rolleyes: ja varsinkin jos taustalla soi Tom Jonesin "Sexbomb". Eli perse pyörii, kuin viimeistä päivää, vaikka mä en osaa pätkäkään tanssia...

Panisin...

:jahas:

Tampio sanoi:
Hoho.. sama vika meikällä.

Melko varmasti oon "tanssimas" aina välillä ku ehtii :D

Olishan sielä hauska tavata pakkislaisia, kuitenkin jokaisella risteilyllä on tän threadin mukaan useita pakkislaisia.

Timbe sanoi:
Hoho.. sama vika meikällä.

Melko varmasti oon "tanssimas" aina välillä ku ehtii :D

Olishan sielä hauska tavata pakkislaisia, kuitenkin jokaisella risteilyllä on tän threadin mukaan useita pakkislaisia.
Hehehee, eli ilmeisesti tanssilattialla sitte tavataan.
Mulla alkaan kans perse pyöriä kun vähän alkoholia nauttii, ja voin vannoa ettei se ole kaunista katseltavaa.
Ympärillä näky tosin saattaa olla mahtava, kun kymmenkunta pakkislaista vetää "vai em sii ein" tahdissa. Siinä liha liikkuu :hyper:
edit. Sinua en ehkä sielä tapaakkaan, kun ei samalla laivalla olla, mutta ehkä jonkun muun :jahas:
edit2. tämä sai jotenki homoeroottisen säväyksen, eli EN ole hakemassa sieltä miesseuraa

SuBi sanoi:
edit2. tämä sai jotenki homoeroottisen säväyksen, eli EN ole hakemassa sieltä miesseuraa

Mut eihän kerta homoo tee... :evil:

Perjantaina lähtö romantikalle! :rock: Ja nyt alottelemaan potkiaisia...

Sama täällä, perjantaina romantikalle! :kippis1:

Jos joku koulu tarttee täyttöä tai tulee sairastumisia/peruutuksia yms. (pakkislaisten) hyteistä ja pääsis messiin, mä oon ehdottomasti mukana. Kyselkääpähän kouluiltanne tai potkikaa niitä hyttitovereitanne helvettiin sieltä, koska Abi-risteily on :haart: Onhan se ikävää jos laivan täytyy lähteä puolityhjänä ;)

F.F.O.S. sanoi:
Mukana ollaan 19.2 ja pinppi on mielessä, no se siitä...
et saa :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom