Abi-risteily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu mikä reissu! Tunti sitte kotiuduin mariellalta (la-su).
1 pakkispaita näky ja olihan se tietenki pakko mennä juttelemaan, nimeä ei kyllä nyt tule mieleen, mutta nickissä tais olla kirjaimia ja numeroita. Ja sillä oli semmoset valkoset mikkihiirihanskat.
TikTak oli aivan loistava, sikäli kun siitä mitään muistan, mutta ilman paitaa sielä ainakin tuli vedettyä torniolaisten juoponretkujen kanssa. Jusu (on läski paska) Lounela antoi minulle kännykän (, eli siis voitin sen jostakin syystä jota ei voi muistaa :D)

Kerrassaan mainio reissu! :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo risteily on nyt sit ohi :( mutta kivaa oli. Useemman pakkislaisen näin siellä kun itelläni oli pakkispaita päällä niin tulitte juttelee. Nimiä muistan andorin, sintun (ja sit joku simeoni? joka ei niin usein kirjottele tänne). Ylex:n dj:t oli kyl parhaat, mutta lopettivat aivan liian aikaisin (pitänee mennä avautumaan siitä ylex:n sivuille ;)).
ps.
SuBi sanoi:
Ja sillä oli semmoset valkoset mikkihiirihanskat.
hehee! se olin minä ;)

Oli ihan jees risteily, hauskaa riitti! Krapulaa ei lauantaiaamuna ollut, ihme kyllä.. :D
Laivan paukkuja oli todellakin jatkettu vedellä, moni narisi illalla ja seuraavana aamuna siitä..Reilua? No, ilmankos olivat niin halpoja... Tunnustaako kukaan: Su aamuna kello 6 kuoroharhoitukset hyttien käytävällä neloskannella?

....meinasin tulla kuristamaan.. :curs: Jotkut ihanat beibet ja jäbät piti kunnon iskelmälaulannat, tietysti niin kovaa kun lähti ja täysin nuotin vierestä.
Ja kyllä suututti!!!!! :rolleyes:

Sinttu sanoi:
Oli ihan jees risteily, hauskaa riitti! Krapulaa ei lauantaiaamuna ollut, ihme kyllä.. :D
Laivan paukkuja oli todellakin jatkettu vedellä, moni narisi illalla ja seuraavana aamuna siitä..Reilua? No, ilmankos olivat niin halpoja... Tunnustaako kukaan: Su aamuna kello 6 kuoroharhoitukset hyttien käytävällä neloskannella?

....meinasin tulla kuristamaan.. :curs: Jotkut ihanat beibet ja jäbät piti kunnon iskelmälaulannat, tietysti niin kovaa kun lähti ja täysin nuotin vierestä.
Ja kyllä suututti!!!!! :rolleyes:

MUAHAHAA! Ilmeisesti Mariellalla olit... Oliko biisilistalla sattumalta mm. "Teuvo,maanteiden kunkku", "Aikuinen nainen" ja "Maamme-laulu"?? Jos oli, sit myönnän olleeni yksi kultakurkuista :D

Eihän me nyt niin nuotin vierestä.... :)

Sitä paitsi eihän siellä kuulu nukkua! (no okei, koisin mäkin klo. 9-11)

Hehee, myönnän olleeni Photskun seurueessa. Olisitte toki tulleet mukaan laulaan.

Et sattunu kuuleen mitään lefan kirouksesta? :D

All in all, hauskaa oli. :thumbs:

Photsku sanoi:
MUAHAHAA! Ilmeisesti Mariellalla olit... Oliko biisilistalla sattumalta mm. "Teuvo,maanteiden kunkku", "Aikuinen nainen" ja "Maamme-laulu"?? Jos oli, sit myönnän olleeni yksi kultakurkuista :D

Eihän me nyt niin nuotin vierestä.... :)

Sitä paitsi eihän siellä kuulu nukkua! (no okei, koisin mäkin klo. 9-11)

Voi helvetti..Kiitos kovasti!!! :D Muistan kuulleeni kyseiset kappaleet :whip: Ja kyllä, siihen aikaan kyllä kuului nukkua, ja kyllä, teillä meni aivan nuotin vierestä!!!!! :D Ihanalta kuulosti kun joku naikkonen aina kilju vähän liian korkeelta välillä...Noo, kerkeehän sitä nukkua sit kotonakin :)

Zackcer sanoi:
Hehee, myönnän olleeni Photskun seurueessa. Olisitte toki tulleet mukaan laulaan.

Et sattunu kuuleen mitään lefan kirouksesta? :D

All in all, hauskaa oli. :thumbs:

Lefan kirouksesta..? En..ONNEKSI!!!! Se hirveä kailotus oli jo ihan tarpeeks.. ;)
Hei, ihan tosi, teidän kannattaa pyrkiä johonkin kivaan (koira)kuoroon.... Hahahaaa!!!!!! :hyper:

En nähnyt Mariellalla kuin yhden pakkistyypin. Olin lauantai-iltana katselemassa niitä kuvia, mitä se kuvaaja otti, kun astuttiin laivaan. Mun edessä oli yksi pakkislainen pällistelemässä niitä kuvia. Hiano pakkispaita oli päällä :D. Siinä oli mun näköhavainnot pakkislaisista...

Onkos kellään tietoa noista risteilykuvista..? Erityisesti Romantican 17-18 päivän riennoista. Abiristeilyt sivulle tulee jossain vaiheessa jotain kuvia, mutta onko yksityisistä kuvaajista tietoa?

Ihmiset: :kuvia:

toivottavasti teillä on ollu apinasuodatin päällä, muuten joka kuvassa saattaa näkyä meikäläinen tuhannen tuiskeessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom