Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäli tämä oli mulle... Niin en usko että kova mave ja kova takakyykky käy kovin hyvin samaan treeniin.Mave jalkapäivään tai polvista veto selkäpäivään?
Mikäli tämä oli mulle... Niin en usko että kova mave ja kova takakyykky käy kovin hyvin samaan treeniin.
Ennen oli käytössä 2-jakoinen, jonka koin huonoksi, joten vaihdoin 3-jakoseen eli:
Rinta-Ojentajat:
Penkki 3x6
Vinopenkki kp. 2x8
Alaviistopenkki kp. 1x12
Kapeapenkki 3x6
Ransk. pun. 2x8
Pushdown narulla 1x12
Selkä-Hauikset:
Leuanveto(leveä vastaote) 3x6-10
Kulmasoutu 3x6
Leuanveto(kapea vastate) 3x6-10
T-bar kulmasoutu 3x10
Maastaveto 3x4
Hammer-kääntö kp. 2x12
Jalat-Olkapäät(Sivu-/taka):
Askelkyykky 2x12
Jalkaprässi 3x8
Jalan koukistuslaite 3x8
Pohje pun. istuen 4x12
Viparit sivuille kp. 3x10
Facepull 3x8
Viparit taakse(talja) 2x12
Ennen oli käytössä 2-jakoinen, jonka koin huonoksi, joten vaihdoin 3-jakoseen eli:
Rinta-Ojentajat:
Penkki 3x6
Vinopenkki kp. 2x8
Alaviistopenkki kp. 1x12
Kapeapenkki 3x6
Ransk. pun. 2x8
Pushdown narulla 1x12
Selkä-Hauikset:
Leuanveto(leveä vastaote) 3x6-10
Kulmasoutu 3x6
Leuanveto(kapea vastate) 3x6-10
T-bar kulmasoutu 3x10
Maastaveto 3x4
Hammer-kääntö kp. 2x12
Jalat-Olkapäät(Sivu-/taka):
Askelkyykky 2x12
Jalkaprässi 3x8
Jalan koukistuslaite 3x8
Pohje pun. istuen 4x12
Viparit sivuille kp. 3x10
Facepull 3x8
Viparit taakse(talja) 2x12
Itse en tajua kyllä miten maastvaedon ja kyykyn saa toimimaan samassa treenissä. Enkä kummastakaan halua luopua.
Hmm... Intredasting.. Et kaiketi lukenut aiempaa viestiäni jossai puin tätä ongelmaa, jossa myös selitin että joka toinen 3-päivän putki on raskas ja joka toinen pitempiä sarjoja.Miksei voi vuorotella?
ns. kovat pääliikkeet joka toinen kerta mave ja etukyykky, ja joka toinen kerta Takakyykky, sjmv.
Silti kaikki tulee melken kerran viikkoon...
Itse en tajua kyllä miten maastvaedon ja kyykyn saa toimimaan samassa treenissä. Enkä kummastakaan halua luopua.
Arnold Schwarzenegger Volume Workout Routines | Muscle & Strength
Mitäs olette mieltä tuosta ensimmäisestä ohjelmasta?
Vaikuttaa todella sopivalta jos haluaa treenata kuusi kertaa viikossa, volyymia tuossa ei kuitenkaan ole hirveästi, 4-jakoisella tulee melkein enemmän neljän päivän sisällä.
Vaikuttaa todella sopivalta jos haluaa treenata kuusi kertaa viikossa, volyymia tuossa ei kuitenkaan ole hirveästi, 4-jakoisella tulee melkein enemmän neljän päivän sisällä.