- Ikä
- 34
Morjesta,
Olis tarkotus kokeilla viimeinki viiden vuoden 4-jakosen jälkeen 2-jakosta ohjelmaa. Alkaa hiukan tuntua siltä et hukkuu tähän tiedon määrään mitä on netistä kaivellu ja aattelin kysellä täältä mielipiteitä ohjelmasta minkä sain kasattua:
1. Selkä, rinta, olkapäät ja pohkeet
2. Reidet ja kädet
1A - Maanantai - toistot 6-8
5x Maastaveto
3x Leuanveto myötäotteella
3x Penkki käsipainoilla
3x Pohkeet seisten
3x Pystypunnerrus käsipainoilla
2A - Keskiviikko - toistot 6-8
5x Takakyykky
3x Smith-kyykky (jalat edessä)
3x Dipit
3x Hauikset tangolla
3x Seated Overhead Triceps Extension (mikälie suomeksi?) tangolla
1B - Perjantai - toistot 10-12
5x SJMV
3x Kulmasoutu
3x Vinopenkki käsipainoilla
3x Pohkeet istuen
3x Olan kohautukset
3x Vipunostot
2B - Lauantai - toistot 10-12
5x Jalkaprässi (leveä)
3x Jalkaprässi (kapea)
3x Hack-kyykky
3x Smith-penkki kapealla otteella
3x Hauistaljalaite
Vatsoja en vielä saanut ynnättyä mihinkään, täytyy katsoa mihin väliin ne saisi. Nyt olen ensimmäiset kolme treeniä tehnyt ja aika sopivalta tuntunut siirtymävaiheessa. Tosin kulmasoutu oli tänään melko mahdoton SJMV:n jälkeen, varmaan tarttis siirtää myöhemmälle treenissä? Tein tosiaan kulmasoudun 90 asteen kulmassa ja rintaa kohti (vai olisiko tähän joku parempi vaihtoehto?). Tauot olen pitänyt siinä kahdessa minuutissa, pohkeilla vähemmän.
Varmaan piti kaikennäköstä muutakin tähän laittaa, mut jos tällä lähetään liikenteeseen.
Olis tarkotus kokeilla viimeinki viiden vuoden 4-jakosen jälkeen 2-jakosta ohjelmaa. Alkaa hiukan tuntua siltä et hukkuu tähän tiedon määrään mitä on netistä kaivellu ja aattelin kysellä täältä mielipiteitä ohjelmasta minkä sain kasattua:
1. Selkä, rinta, olkapäät ja pohkeet
2. Reidet ja kädet
1A - Maanantai - toistot 6-8
5x Maastaveto
3x Leuanveto myötäotteella
3x Penkki käsipainoilla
3x Pohkeet seisten
3x Pystypunnerrus käsipainoilla
2A - Keskiviikko - toistot 6-8
5x Takakyykky
3x Smith-kyykky (jalat edessä)
3x Dipit
3x Hauikset tangolla
3x Seated Overhead Triceps Extension (mikälie suomeksi?) tangolla
1B - Perjantai - toistot 10-12
5x SJMV
3x Kulmasoutu
3x Vinopenkki käsipainoilla
3x Pohkeet istuen
3x Olan kohautukset
3x Vipunostot
2B - Lauantai - toistot 10-12
5x Jalkaprässi (leveä)
3x Jalkaprässi (kapea)
3x Hack-kyykky
3x Smith-penkki kapealla otteella
3x Hauistaljalaite
Vatsoja en vielä saanut ynnättyä mihinkään, täytyy katsoa mihin väliin ne saisi. Nyt olen ensimmäiset kolme treeniä tehnyt ja aika sopivalta tuntunut siirtymävaiheessa. Tosin kulmasoutu oli tänään melko mahdoton SJMV:n jälkeen, varmaan tarttis siirtää myöhemmälle treenissä? Tein tosiaan kulmasoudun 90 asteen kulmassa ja rintaa kohti (vai olisiko tähän joku parempi vaihtoehto?). Tauot olen pitänyt siinä kahdessa minuutissa, pohkeilla vähemmän.
Varmaan piti kaikennäköstä muutakin tähän laittaa, mut jos tällä lähetään liikenteeseen.