Oteleveys ja ote ihan oman mieltymyksen mukaan, itse tehnyt tuntumahakuisesti hartioidenlevyisellä myötäotteella. Pääliikkeet kyykky, mave, pena ja niissä itse olen heittänyt sen 2,5kg aina, kun oon saanut sen 5x6:sen tai 4x6:sen, mutta olen myös lisännyt muissa liikkeissä painoa, jos oon edelliskerralla saanut yli sen kutosen.
To-Pe päivinä olen tehnyt siten, että jos esim. prässissä on tullut 3x15, niin seuraavalla viikolla vaikka 10kg lisää ja tehnyt esim. 3x12 tai paljon nyt ikinä olen saanutkaan tulemaan. Kuitenkin rohkeasti, tekniikka pettämättä lisää levyjä vain.
En tiedä, onko tämä pakkisgurujen mielestä oikein, mutta ainakin nousujohteisesti kovempia tuloksia täten on tullut. En mä silti mikään maailman vahvin ole, että fiksumpiakin tapoja voi olla.
Eli oot siis aina lisännyt 2.5kg kun menee toiston pari yli vikassa sarjassa? Aloitatko siis vai treenisyklin ns. maksimimäärällä painoja, ja sitten kun menee yli lisäät painoa? Et siis aloita sykliä tyyliin 20 kg pienemmillä painoilla kun mitä maksimisarjasi on, vaan joka viikko treenaat niin kovaa kun pystyt? En todellakaan ole mikään asiantuntija, mutta tätä ketjua selaillessa ymmärsin että 2-jakoisessa tämmönen vetää nopeesti tukkoon?