Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko/onko kannattavaa treenata jalat vasta lopuksi. Itsellä jaettu 1)vetävät 2) työntävät. Treenissä 2 olen tehnyt järjestyksessä; rinta-ojentajat-olkapäät-jalat. Jalat jaksaa treenata hyvin lopussa, mutta esimerkiksi penkki kulkee huonommin kyykyn/prässin jälkeen. Vastasinko jo itse kysymykseeni vai onko joku syy miksi näin ei tule todellakaan toimia?
Tähän ei kukaan osaa sanoa mitään/ huomannut. Sit kun teen tästä oman aiheen oon nobo joka ei osaa käyttää search:ia.
Tähän ei kukaan osaa sanoa mitään/ huomannut. Sit kun teen tästä oman aiheen oon nobo joka ei osaa käyttää search:ia.
Minä uskon, että ainakin edistyneemmällä treenaajalla toimii tosi hyvin. Esim. voimanostotyyliin toisena päivänä kyykky ja penkki ja toisena veto/variaatiot + avut. Mm. Taito Haara treenasi just näin. Yksittäinen treeni ei varmaan tarvii kovin kova olla ja kevyet viikot mukaan. Kokeilemallahan tuo selviää toimiiko vai ei.Oletteko kokeillut treenata 2-jakoisella 5-6 kertaa viikkoon tyylillä ABA - lepo - BAB - lepo jne?
Onko kokemuksia tästä ohjelmasta dieetillä? Kuinka päivät 2a ja 2b skulaavat miinuksilla? Olen antanut itseni ymmärtää, että dieetillä kannattaisi keskittyä lyhyempiin sarjoihin..?
Varmaa kannattaa tos vaihees tehä jo sit 3 jakone viikkoo kahesti. Täytys olla aika hyvi suunniteltu ettei iske takapakkia. Toisaalt mun mielest vastiksen blogis luki et se tekis kakskakosel kolmesti viikkoo
Minä uskon, että ainakin edistyneemmällä treenaajalla toimii tosi hyvin. Esim. voimanostotyyliin toisena päivänä kyykky ja penkki ja toisena veto/variaatiot + avut. Mm. Taito Haara treenasi just näin. Yksittäinen treeni ei varmaan tarvii kovin kova olla ja kevyet viikot mukaan. Kokeilemallahan tuo selviää toimiiko vai ei.
Tuossa 2-jakoisessa ois vain se hyvä puoli että pääsis tekemään samat lihat 3 kertaa viikkoon. Ja joo, ei se ohjelma varmastikkaan pelkkää raskasta perusliikettä voi olla, tai sitten on pidettävä treenit suht kevyinä niinku tuossa jo sanottiinkin.
Varmaan tosiaan kaikki treenit pitää olla vähä erilaisia, miksei jopa 3 eri A & B treeniä. Voimapäivä, hypertrofia päivä ja apuliike päivä?