on kyllä vähä sekavat ohjeet ekalla sivulla siis sen suhteen, että minä päivinä mikäkin pitää tehä (1a,1b,2a,2b)???
luin tossa muita posteja nii onkon tää nyt silleen etttä tällä ohjelmalla pitää käydä 4 kertaa salilla viikossa tällä tavalla:
ma=1a ke=1b pe=2a la=2b...?
tuntuu hassulta, että pe ja la väliin ei jää ollenkaa huilipäivää...
ja oletin ainakin itse että 2-jakoinen = kroppa kahesti viikossa = 2 treeniä viikossa? eli olettaisin että tehdään 1 ja 2 kerran viikossa ja saa päättää tekeekö a vai b? vai siis mitäh?
eli miten tää nyt menee? moni on kysynyt mut tuntuu että aina tullu vähä epämääräsiä vastauksia, ja kans vois siihe ekaa viestii laittaa myös saman, ettei sit monen tarvii viel tulla jatkossa kyselee!
kiitos etukättee!
Ei todellakaan tarvitse ekaan postiin lisätä, koska ne ei ole mitenkään viikonpäiviin sidottu. Voit tehdä ne juurikin tuossa sun luettelemassa järjestyksessä sellasina päivinä kun sulle parhaiten sopii. Kyllähän sen nyt luulisi olevan selvää, että ne menee ainakin tuossa järjestyksessä kun meidän kulttuurissa on tapana lukea vasemmalta oikealle ja ylhäältä alas. Periaatteessa tällä ohjelmalla on tarkotus tehdä 4 treeniä viikossa, mutta voi tehdä esim. vaan kolmekin kertaa. 2 treeniä viikossa on aika vähän jos haluaa johonkin kehittyä, mutta menee ylläpitävänä treeninä. Itse olen tehnyt MA,TI,TO,PE ja joskus myös KE,TO,LA,SU. Eli työntävä ja vetävä treeni putkeen ja yksi tai kaksi lepopäivää välissä.