Ärsyttääkö läskit?

Status
Viestiketju on suljettu.
Enemmän mulla ärsyttää tikkulaihat bongorumpuja soittavat rastatukka pojat ja tytöt jotka laulavat turkiseläinten paremmasta tulevaisuudesta.

Montuun ja Zyklon-Beetä perään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by VilleO

Joskus ylä-asteella testasimme yhden luokkalaisemme possun avulla kuinka ahne voi ihminen olla.

Heh , kesti vähän aikaa tajuta tuo! siis miten se luokkakaverin possulla ihmisen ahneus testataan:lol1:

Originally posted by VilleO
vaihtoehtoisen vartalonolemuksen

:lol2: loistava ilmaisu!!

Joo mutta aiheeseen: ei mua kenenkään ihmisen läskit ärsytä, missään nimessä. Itsepähän ne kantavat. Huomattavasti ylipainoisen ihmisen kun näkee, niin tulee lähinnä vaan sellanen surullinen olo, koska mun on niiiiiin vaikea uskoa, että sellainen henkilö muka olisi sinut itsensä kanssa tällasessa ulkonäkökeskeisessä maailmassa... Nostan kyllä hattua niille, jotka pystyvät säilyttämään hyvän itsetuntonsa ulkonäöstä huolimatta!

Mutta ne ruokailutottumukset... ne on KAIKEN a ja o. Aikaisemmin joku kirjoitti et koulussa terveystietotunneilla pitäis kiinnittää huomiota myös ruokavalioon, olen täysin samaa mieltä! Kaikki sellaset yleismaailmalliset "syö vähemmän kuin kulutat, vähennä rasvaa" -tyyliset lausahdukset ymmärretään helposti kaikessa yksinkertaisuudessaan päin kuusta! Itse olen kuvitellut eläväni terveellisesti jo pitkän aikaa, juuri noita typeriä lausahduksia noudattaen, kunnes ihan oikeasti istuin alas ja laskin kokonaisenergiansaantini ja hiilarit-protskut-rasvat -suhteen ruokavaliossani. Päin perskankkuahan ne olivat, aivan liian vähän energiaa, protskuja ja rasvaa ja liikaa hiilareita! Nyt ruokavalio on kunnossa ja olo on sen mukainen! :)

Mutta - muutos lähtee ihmisestä itsestään, kukaan ei voi toista pakottaa omaksumaan terveellistä elämäntapaa... Minusta vaan nuorena se vitsa olisi parhaiten väännettävissä! :evil:

Originally posted by Kraftwerk n
Heh , kesti vähän aikaa tajuta tuo! siis miten se luokkakaverin possulla ihmisen ahneus testataan:lol1:
Kiitti vitusti! Nyt on sitte ihan kirjaimellisesti pepsit paidalla!
:mad2:

Itselleni tulee lisää treenimotivaatiota kun nään läskiä.. "En haluaisi olla ton näkönen.. Äkkiä kovempaa treeniä"

Kieltämättä vähän läskit ärsyttää..
Kauheaa on se kun kaupassa läskit porukat ostaa possu kakaroillensa kaikki mahdolliset paska ruuat
mitä ne tajuaa kinuta .. Voisivat vähän kelata onko siitä lapseta pakko kasvattaa
samanlainen sika kuin itse on! :mad2:

Ei mua läskit sinällään ärsytä, mutta niin kuin on jo monta kertaa tullu esille, niin sitten ei saatana porata, että ei laihduta millään. Jokainen laihtuu jos syö vähemmän kuin kuluttaa(paitsi just ne 0.0001% väestöstä joilla on jokin lääkitys tai sairaus, joka lihottaa).

Originally posted by Mike
Mä en edelleenkään ymmärrä miten voi olla mahdollista että tyhjästä tulee materiaa. Jos joku lihoo syömättä, niin se on ikiliikkuja sitten keksitty, oli sairaus mikä tahansa.

Esimerkiksi mun lähisukulainen, nainen(ei oo mikään fläsä, mutta vähän on kertyny kuitenkin). Söi jotain hormooni tasapaino lääkkeitä tai jotain sinne päin ja paino pomppas 10kg ylös, vaikka mitään muuta muutosta ei tapahtunut missään elämäntavoissa.

itse olen tällainen siima ja se toden totta vituttaa ainakin itteeni. tuntuu vaan ettei millään jaksa syödä niin paljon kuin pitäisi. monet ihmiset tästä ovat minulle puhuneetkin ja onhan se tietenkin myös oma vika ettei saa massaa lisää, mutta saattaisikohan se olla osaksi myös sukuvika.
tämä hävettää ihan per*eleesti. :mad2:

:curs: Perkele alkoi tätä treadia lukiessa nousta viha päälle. Mikään ja toistan Mikään ei ole vittumaisempaa kuin se että joku ääliö oli sitten bodari tai kynäniska tulee vittuilemaan läskeistä. Toki myönnän että sitä on enemmän kuin saisi olla mutta jos kyseessä olisi vähänkin heikommalla itsetunnolla oleva otus voisi tämä masentua ja alkaa syömään suruunsa ja lopettaa treenin.

Salilla kuultua puuhelmipojilta:

"Mä nostan 70kg se on yli mun oma paino, että olisit yhtähyvä ku mä niin sun pitäs nostaa 350kg"

Mikä tässä on? jos tyyppi näyttää 130 kiloiselta näillä hepuilla se heilahtaa aina sinne über-läski tilaan jossa on jo vaaraksi omalle hengelleen?

Painoin itse ennen 120kg, nyt painan 145kg, pituutta ei ole tullut, läskiä on yhtäpaljon (en muista bf mittausten tuloksia ulkoa) mutta lihasta on tullut.

Ainut miksi aloin treenata aikanaan oli se että kaikki vittuilivat. Omaa isää ja äitiä myöden. Vittuilevat nykyäänkin painosta ja tästä läskimahasta mutta eivät niin kovasti sillä olen kovemmassa kunnossa kuin ne.

Ja hommahan menee aina liikunnasta puhumisessa siihen että "Kyllä sä rautaa jaksat nostaa mutta lähdetäänpä 10 kilometrin lenkille niin katsotaan sitten" Ikäänkuin se 10km on sama 150kg ja 50kg tyypeille.

Toinen vakio on "Kun pudottaisit painos 100 kiloon et voisi uskoa kuinka kevyeltä olo tuntuisi" Ja vastaus "Mun bf on kuitenkin niin alhainen että tuo vaatisi kaiken läskin ja osan lihasmassasta tuhoamista" saa aikaan vain vihaisia tuhahduksia ja disinformaatiota kuten "eikö noi proteiinit lihota ihan kauheesti"

Originally posted by Louhikarmes
Toinen vakio on "Kun pudottaisit painos 100 kiloon et voisi uskoa kuinka kevyeltä olo tuntuisi" Ja vastaus "Mun bf on kuitenkin niin alhainen että tuo vaatisi kaiken läskin ja osan lihasmassasta tuhoamista"
Paistijauheliha, oletko se sinä? Vakavasti puhuen, en usko, että 19-vuotias voisi painaa 145 kiloa matalalla rasvaprosentilla. Olen pahoillani, mutta juttusi kuulostaa suoraan sanottuna suurimmalta bullshitiltä sitten Paistijauhelihan trollauksien. Eri asia on, jos olet esim 195 cm pitkä.

Nyt taas sitten pieni varoituksen sana. 145kg tuolla iällä on sairas paino, nyt sitten pikaisesti dieetille. Sulla on mitä ilmeisimmin aivan helvetisti rasvaa, ja tiedätkös, että se rasva ei ole ainoastaan siellä vyötäröllä, se on myös verisuonissa ja sydämen ympärillä. Nyt sitä mennään sitten sinne juoksumatolle ja sano Paistikselle terkkuja sinne peiliin.
:kippis1:

Originally posted by Mike
Mä en edelleenkään ymmärrä miten voi olla mahdollista että tyhjästä tulee materiaa. Jos joku lihoo syömättä, niin se on ikiliikkuja sitten keksitty, oli sairaus mikä tahansa.

Mä oon ajatellut tota ihan samaa, kun jotkut valittaa että lihavuus on geeneistä kiinni. Pitää olla sitten aika geneettinen friikki että lihoaa vaikka ei söis mitään.

Originally posted by Tomi
Paistijauheliha, oletko se sinä? Vakavasti puhuen, en usko, että 19-vuotias voisi painaa 145 kiloa matalalla rasvaprosentilla. Olen pahoillani, mutta juttusi kuulostaa suoraan sanottuna suurimmalta bullshitiltä sitten Paistijauhelihan trollauksien. Eri asia on, jos olet esim 195 cm pitkä.

Ei minä en ole paistijauheliha pituutta on 185cm ja suomenmaassa oli noin pari viikkoa sitten kuva takakannessa voin katsoa jos saan sen jostain scannattua joskus että siitä saa arvioida sitten sitä.

Ja rasvaprosenteista puhumisella tarkoitin vain sitä että kenellä elossa olevalla on noin 33% rasvaa? (Vaaditaan siihen että sen painon saisi tippumaan 100:aan). Ja toki painoa on tarkoitus tiputtaa mutta mitään järkeä ei ole lähteä pelaamaan lihasten kustannuksella jollekkin "kävelen 3 maratonia päivässä ja syön 2g hiilihydraatteja 0g proteiinejä ja 0g rasvoja päivässä" dieetille

Uskallanpa väittää, että alle 10%kin voi elää...
Toivon syvästi, että toi "kenellä elossa olevalla on noin 33% rasvaa"-kommentti oli vakava typo. :eek:

Jos ei ollut, on maailmankuvasi pahasti sekaisin. 33% on vakava ylipaino, ja on hengenvaarallinen määrä rasvaa kehossa. Alle 20% on vielä kehon siedettävissä (=pysyy terveenä), mutta sanoisin että tervein rasva% olisi siinä 15% paikkeilla.

Originally posted by maxmussel
Uskallanpa väittää, että alle 10%kin voi elää...
Toivon syvästi, että toi "kenellä elossa olevalla on noin 33% rasvaa"-kommentti oli vakava typo. :eek:

Lueppa uusiksi kyseessä ei ole vakava typo vaan vakava ongelma luetunymmärtämisessä... Kyse on siis juuri siitä mihin ensimmäisessä viestissäni tähän threadiin viittasin. Eli painoindeksiä tuijottamalla kuvitellaan tiedettävän absoluuttisen loistava paino ihmiselle, Itselläni tuo bf on jotain 25 luokkaa, (saattaa olla 2-3 prosenttia korkeampikin kun kesällä tuli kierrettyä terasseja) joka on aivan liikaa. Mutta sen tiputtaminen 0:aan ei silti pudottaisi painoani sataan kiloon ja tämä oli se mitä protestoin.

Että näin, en kirjoita mitäilmeisemmin kaikista johdonmukaisinta tekstiä sillä pyrin välttämään itseni toistamista joten pyydän että lukekaa se edes pariin otteeseen jos sisältö tuntuu tyhmältä.

Mutta kun käytit nimenomaan ilmaisua "%" (=kehon rasva%) etkä BMI (body mass index=painoindeksi) johon nyt sitten viittasit. Kiitos selvennyksestä.
BMI valehtelee aina, jos on vähänkään lihasta enemmän verrattuna tavalliseen taatelin tallaajaan. Rasva% ei.

Originally posted by Louhikarmes
Itselläni tuo bf on jotain 25 luokkaa, (saattaa olla 2-3 prosenttia korkeampikin kun kesällä tuli kierrettyä terasseja) joka on aivan liikaa. Mutta sen tiputtaminen 0:aan ei silti pudottaisi painoani sataan kiloon ja tämä oli se mitä protestoin.
Kyllä se paino menisi alle sataan kiloon, jos tiputtaisit kaiken näkyvän rasvan pois, jolloin rasvaprosenttisi olisi ~5 %. Matematiikka ei tässä tapauksessa ole ihan niin yksinkertaista, sillä täytyy ottaa huomioon se, että noinkin suuresta ylipainosta on nestepöhöä aika iso osa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom