Ärsyttääkö läskit?

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by cartman74
No kuten olet varmaan huomannut niin moni täällä Pakkiksella on "ärtynyt" joistain kommenteistasi jne...

Kun noita viestejäsi on lukenut niin sinusta on saanut "tietoja" ja laskemalla yhteen 1+1+1 on voinut vetää tiettyjä johtopäätöksiä ja sitten google laulamaan ja mitä löytyykään? Kaikenlaista...

Eli saatoin kuvasi netistä löytää tai sitten en... Enhän minä tiedä kuka sinä olet...

Tämä niinq näin vaikeesti sanottuna but who cares... :jahas:

Miten tämän sanoisi nätisti.

Yritetään: get a life.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kuten olet varmaan huomannut niin moni täällä Pakkiksella on "ärtynyt" joistain kommenteistasi jne...

Kun noita viestejäsi on lukenut niin sinusta on saanut "tietoja" ja laskemalla yhteen 1+1+1 on voinut vetää tiettyjä johtopäätöksiä ja sitten google laulamaan ja mitä löytyykään? Kaikenlaista...

Eli saatoin kuvasi netistä löytää tai sitten en... Enhän minä tiedä kuka sinä olet...

Tämä niinq näin vaikeesti sanottuna but who cares... :jahas:

Google laulamaan??..Siis, mitäs tietoja sä jollain googlella olet minusta voinut löytää?... En minä ole osoitetta mihinkään kuvaani antanut!!?... Ihan ihme juttu taas! Tuli kyllä suoraan kuin salama kirkkaalta taivaalta tuommoinen ihme kommentti! :confused: :(...

edit: Nyt on eräillä kyllä tullut minusta pahemmanlaatuinen päähänpinttymä, ellei suorastaan pakkomielle! Ongitaan kaikki tieto mitä käsillä on!? Ihan niinku mä olisin joku pyhimys! Nyt kyllä harmittaa rankalla tavalla, että olen ylipäätään puhunut muistakin asioista, kuin niistä jotka treenamiseen liittyvät...Ihan ihme touhuja taas! Tuossa juuri maksoin vippimaksun...Nyt rupes mietityttämään, että olis ehkä ollut parempi jättää maksamatta, ihan sen takia, että tuntuu joillakin olevan tapana heittää paskaa niskaan minkä kerkiävät...:confused:

Originally posted by Baarikello
Tätä on odotettu enemmän kuin sitä erästä, jota on lupailtu jo pitkään tulevaksi maanpinnalle kuolevaisten sekaan eli :kuvia: OR STFU!11loikkaankolmesti!1

Mutta kun ongelma on se, että onko kyseessä henkilö joksi henkilöä luulen...
Mutta kun MisLentoemon antamien "vihjeiden" perusteella etsii niin löytyy 2 naista jotka edustavat tiettyä seuraa jotka kolmasti loikkasivat tietyissä SM kisoissa tänä vuonna... Ja kuvien perusteella toinen ei ole ehkä mallin kuvia tehnyt ja toinen on vaikkakin kuva on vanha... :D

Mutta kun en mä tosiaan tiedä... Googleta ite.

Originally posted by Hannibal
Miten tämän sanoisi nätisti.

Yritetään: get a life.

Ok... I try. :rolleyes:

tuntuu joillakin olevan tapana heittää paskaa niskaan minkä kerkiävät..

P*skaa ei ole tarkoitus kenenkään päälle heittää, kunhan huvikseni surffailin. Pyydän anteeksi eli viestit voi puolestani poistaa...

Mutta kun ongelma on se, että onko kyseessä henkilö joksi henkilöä luulen...
Mutta kun MisLentoemon antamien "vihjeiden" perusteella etsii niin löytyy 2 naista jotka edustavat tiettyä seuraa jotka kolmasti loikkasivat tietyissä SM kisoissa tänä vuonna... Ja kuvien perusteella toinen ei ole ehkä mallin kuvia tehnyt ja toinen on vaikkakin kuva on vanha... :D

Mutta kun en mä tosiaan tiedä... Googleta ite.

Ziisus! Tuohonko sä käytät vapaa-aikasi??? :eek: Ei luoja, attä on varmaan tylsää sun elämäs! Että nyt :curs: saat varmuuden helevetti, niin mulla on vaaleahkot pitkät hiukset, kyllä! Oletko nyt tyytyväinen??! :curs: Ei tarvitse enään miettiä kuka minä olen!

Originally posted by MissFlightattendant
Ziisus! Tuohonko sä käytät vapaa-aikasi??? :eek: Ei luoja, attä on varmaan tylsää sun elämäs! Että nyt :curs: saat varmuuden helevetti, niin mulla on vaaleahkot hiukset, kyllä! Oletko nyt tyytyväinen??! :curs:

En käyttänyt tähän vapaa-aikaani... Ihan työaikaa. Ja sitäkään ei mennyt kuin muutama minuutti. Eikä elämäni ole tylsää ja toistamiseen pyydän anteeksi eli asia unohdettu minun puoleltani.

Ja en ole tyytyväinen, että kerroit tuon tiedon minulle? Miksi olisin? :jahas:

Ziisus! Tuohonko sä käytät vapaa-aikasi??? :eek: Ei luoja, attä on varmaan tylsää sun elämäs! Että nyt :curs: saat varmuuden helevetti, niin mulla on vaaleahkot hiukset, kyllä! Oletko nyt tyytyväinen??! :curs: Ei tarvitse enään miettiä kuka minä olen!
Anteeksi kun puutun näin sivusta seuranneena mutta onko anonymiteetin mahdollinen menettäminen tosiaankin näin rankka juttu?

Originally posted by Jortsu
Anteeksi kun puutun näin sivusta seuranneena mutta onko anonymiteetin mahdollinen menettäminen tosiaankin näin rankka juttu?

No ei minulla kuitenkaan ollut tarkoitusksena näyttää kuviani kenellekkään, vaikka sitä niin hirveästi onkin vaadittu. Ulkonäöstäni saan kuulla ihan tarpeeksi palautetta muutenkin, välillä kyllästymiseen asti, niin olisi edes netti-foorumi, jossa ei olisi merkitystä sillä miltä minä satun näyttämään! Anteeksi nyt vain, jos en itse tykkää tästä touhusta ollenkaan!

No ei minulla kuitenkaan ollut tarkoitusksena näyttää kuviani kenellekkään, vaikka sitä niin hirveästi onkin vaadittu. Ulkonäöstäni saan kuulla ihan tarpeeksi palautetta muutenkin, välillä kyllästymiseen asti, niin olisi edes netti-foorumi, jossa ei olisi merkitystä sillä miltä minä satun näyttämään! Anteeksi nyt vain, jos en itse tykkää tästä touhusta ollenkaan!

#¤"#¤¤nan torspo.. ite olet aloittanut "kauneutesi" kehumisen, ja ottanut sen melkein joka threadissa esille :david:

Et ole yhtään ihmetellyt, että miksi muilla naispuolisilla henkilöillä täällä ei ole näitä ongelmia??

Vähän sama asia kuin jos mä kehuisin että mulla on tosi isot pallit, niin heti kaikki olis pyytelemässä että lähettäisin kuvia katseltaviksi, ja ehdoittaisivat tapaamisia :lol2:

Yleisen puolen threadit näyttävät nykyään päättyvän pääasiassa joko:

a) baarikellon suistettua ne suohon mihinkäänliittymättömillä asiattomuuksilla

b) ylläpito vs. tyytymätön asiakas -lattiapainiin

c) lentoemon solvaamiseen

Haha!!!

Ensin kehutaan kuinka kaunis sitä ollaankaan ja sitten itketään kun kaikki vaan kiinnostuu siitä ulkonäöstä, ei oo todellista!

Originally posted by teemupii
#¤"#¤¤nan torspo.. ite olet aloittanut "kauneutesi" kehumisen, ja ottanut sen melkein joka threadissa esille :david:

Vähän sama asia kuin jos mä kehuisin että mulla on tosi isot pallit, niin heti kaikki olis pyytelemässä että lähettäisin kuvia katseltaviksi, ja ehdoittaisivat tapaamisia :lol2:

Ai niinkö? Että ihanko joka threadissa olen ottanut asian esille? Enpä menis kyllä lähellekkään tuota allekirjoittamaan! Esimerkiksi tässä threadissa esille tuli, että minä satun olemaan kolmiloikkaaja, joka muuten on tullut esille ruokavalio ja treeniosioissakin, niin sekö on mielestäsi kauneudella kehumista??! Sitähän minä nimenomaan yritän välttää, etten vain vahingossakaan puhuisi enempää, kuin on tarpeen, koska muuten tulee heti paskaa niskaan! Jos olisin halunnut kauneudellani kehuskella, niin silloin olisin luultavasti levitellyt kuviani ympäri foorumia!..Jos olisinkin pänvastoin luonnettani niin idiootti ja omahyväinen!

Tää koko teidän keskustelu menee vähän ohi todellisen aiheen.
Mutta lentoemolle antaisin pienen vihjeen, että jos haluaa säilyttää anonyymiteettinsä ja yksityisyytensä totaalisesti nii ei kannata laulaa kaikista omista asioistaan julkisesti. ja noita priva messagea vois tosiaan käytellä niihin kahdenvälisiin asioiden selvittämiseen.

Oikeesti jätkät vois ton Miss FA: n vainoamisen jo lopettaa. Onhan se nyt selvä, että varsinkin naisille palstalla anonyyminä esiintyminen on tärkeää, kun kaikenmaailman pervoja ja paloittelijoita on liikkeellä. Alkaa jo ihan harmittaa toi jatkuva vittuilu Miss FA:lle, vaikka osa hänen kommenteistaan vähän itserakkaalta vaikuttikin.

Originally posted by farmiankka
Alkaa jo ihan harmittaa toi jatkuva vittuilu Miss FA:lle, vaikka osa hänen kommenteistaan vähän itserakkaalta vaikuttikin.
Tasan samaa mieltä.

Ja vaikka olis miten itserakas niin kai sen nyt voi kestää ilman että tarvii alkaa vainoamaan ja keljuilemaan joka käänteessä? Eikä tarvi julkisesti alkaa kaivamaan kenenkään nimiä esiin, hoitakoon jokainen salapoliisin hommansa hiljaa jos niin kiinnostaa.

edit: Ihan hyvää asiaakin Miss on kirjoitellut, pysy vaan mukana jatkossakin

Originally posted by farmiankka
Oikeesti jätkät vois ton Miss FA: n vainoamisen jo lopettaa. Onhan se nyt selvä, että varsinkin naisille palstalla anonyyminä esiintyminen on tärkeää, kun kaikenmaailman pervoja ja paloittelijoita on liikkeellä. Alkaa jo ihan harmittaa toi jatkuva vittuilu Miss FA:lle, vaikka osa hänen kommenteistaan vähän itserakkaalta vaikuttikin.

Saattoipa vaikuttaa joidenkin silmään itserakkaalta... Mutta kun tässä niin yksityisyyteen ollaan jo menty, niin lienee ihan paikallaa kertoa, että minä olen kaikkea muuta, kuin itserakas. Siitä minulle läheiseni jatkuvasti muistuttavat, että ajattelisit välillä hiukan enemmän itseäsikin, sen sijaan, että ajattelet jatkuvasti kaikkien muiden etua ja hyvinvointia. Että tämmöinen luonne minä olen. Ei ilmeisesti voi sopia yleisen luulon mukaan samaan ihmiseen epäitserakkaus ja kaunis ulkonäkö...

No, tärkeintä on kuitenkin, että läheiseni ja ystäväni ja kaikki tuttuni tietävät millainen minä oikeasti olen luonteeltani. Olen kaikkea muuta kuin mitä tällä foorumilla on annettu luonteestani ymmärtää.

:offtopic:

Minusta tuo kuittailu MissFA:lle on osaksi ihan oikeutettua. Jos minä ensin hehkuttaisin olevani 110 kg ja 5% - rasvoissa (mitä en valitettavasti ole), olisi oikeutettua vaatia kuvia minusta jotta väitteeni olisi uskottava. Jos en suostuisi laittamaan kuvia, olisi oikeutettua jakaa kritiikkiä minua kohtaan. Jos alkaisin vielä sen jälkeen selittämään että "Hitto kun kaikki aina ottaa tuon lihaksikkuusjutun esille, minä olen kuitenkin vaan herkkä ja epäitsekäs nuori mies jolla sattuu olemaan ihan hitosti lihasta ja vähän rasvaa. En mahda sille mitään.", olisi kuittailu ainakin oikeutettua.

Ei mitään henkilökohtaista MissFA, kirjoitat paljon asiaakin, mutta ainakin minun silmään jotkut juttusi pomppasi silmille aika pahasti. :piis:

Edit : Joo, Mixu on oikeassa. Voisi palauttaa tämän threadin takaisin oikeille raitelleen.

:offtopic: :offtopic: :offtopic:
Tämä thread lähti nyt lopullisesti käsistä. Tästä ei enää ole mitään hyötyä kenellekään. Modet voisi minun puolestani poistaa kaikki löpinät taaksepäin siihen asti, kun homma vielä liittyi läskeihin.

Ellei joku koe, että MissFA:n kritisointi on yleishyödyllistä, aiheeseen liittyvää ja ehtottomasti pidettävä tallessa tuleville sukupolville.

PS. Mä en muistaakseni ole lukenut MissFA:n viestejä (tai ainakaan noteeraanut niitä) muissa threadeissa kuin tässä, joten siihen jää mun objektiivinen näkökantani asiaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom