Ärsyttääkö läskit?

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Wilu

Surullista jos syömisen tuoma nautinto on elämisen päätarkoitus.

Mä haluun isot lihakset,koska ne kuluttaa enemmän energiaa = saan syödä enemmän :lol1:

No joo,mutta onhan se sairasta. Toisaalta pitäis myös ymmärtää tehdä syömisen vastineeksi jotain terveyttä edistävää. Rankka huvi vaatii rankan työn ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua taasen ei ole koskaan vituttanut lihavat ihmiset (tai no ne on ketkä väittävät ettei voi laihduttaa mutta syövät aina vaan) koska ne ei ole mulle koskaan avautunu harrastuksesta, mutta sapen saa kiehumaan mulla ne luurangot ketkä pelaavat päivästä toiseen tietsikalla, juovat kokista monta litraa päivässä, eivät harrasta minkäänlaista liikuntaa ja tulee avautumaan mulle mun harrastuksesta.. se vituttaa ihan helvetisti.. niille kun ei auta mitään puhua ku ne on niin helvetin itsepäisiä!!

Ei ärsytä yhtään jos joku on vaan läski tai siima. Sit vasta jos joku antaa aihetta ärsyttää. Eli nupissa se vika on, ei mahassa.

Originally posted by RitzeFor
Ei ärsytä yhtään jos joku on vaan läski tai siima. Sit vasta jos joku antaa aihetta ärsyttää. Eli nupissa se vika on, ei mahassa.

Juuri näin. Kyllä se on korvien väli, mikä ratkaisee, ei ulkonäkö.

Ärsytyksen sijasta huomattava lihavuus/laihuus herättää meikäläisessä lähinnä sääliä, varsinkin jos kyse on nuoresta ihmisestä... :( mutta sehän onkin jo ihan eri asia...

No ei ärsytä läskit muuten, mutta sellaset(erityisesti naiset) pistävät hieman silmään, jotka luulevat mahtuvansa kymmenen numeroa pienempiin vaatteisiin kuin mitä todellisuudessa mahtuisivatkaan. Omapahan on asiansa enkä voi väittää omaa pukeutumistanikaan täysin trenditietoiseksi. Vastasinpahan kuitenkin. :)

Minua ei ärsytä lihavat ihmiset, eikä myöskään laihat.. Mun puolesta kaikki saa olla mitä haluaa, kumminkin olemme kaikki erilaisia. Mutta se ärsyttää kun joku urpo tulee valittamaan omaa kohtaloaan, tai tulee mulle selittää minkä takia et voi syödä joka päivä pizzaa tai hampurilaisia.. Perkele!!

Itse olen aina valmis auttamaan taitojeni mukaan lihavia ihmisiä, jotka haluavat päästä kiloistaan eroon ja samalla tavalla auttaa hoikkia ketkä haluavat saada massaa.. Meni ehkä vähän off-topic mutta toivottavasti sanoma meni perille.

:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Mua ei ainakaan läskit sinänsä ärsytä. Kyllä se on sitten se käytös joka vituttaa jos vituttaa.

Esim. joku sotanorsu muija joka kuvittelee löytävänsä jostain jonku Peter Andren tms. Ja eniten vituttaa kyllä just sellanen kun ihan selvästi tietää toisen olevan vain kateellinen ni ne yrittää väheksyä sua jos oot hyväs kunnossa. Eli ne kieltää sen arvon mitä niillä itellä ei oo.

Ei oo todellista miten vaikeeta näyttäis olevan näitten sanojen järjestykseen laittaminen.

Jaa joo ja oonhan mä itekki aika läski. Rasvat n.15%
Ja kun painoa on 90kg ni läsää on aika iso ämpärillinen.

Ei mua vituta kukaan ihminen. Kyllähän se vitutus muualta kumpuaa kuin lihavuudesta/laihuudesta.

Tähän jollain tavoin liittyen kerron mikä itseäni vituttaa SUUNNATTOMASTI (based on true story):

Itse olin vielä vuodenvaihteessa ('01-'02) jonkinverran ylipainoinen (lue: läski). Duunissa sitten muutama luuseri-idiootti joskus vinoili tyyliin: "ei tolla kropalla" jne. Huomautettakoon että nämä huomauttelijat ovat itsekin täysin ns. tavallisia ruumiinrakenteeltaan, ei atleetteja mutta ei varsinaisesti kotlettejakaan.

Jossain vaiheessa keväällä sain sitten läskinpoltto/kuntoilu -innostuksen. Huomautettakoon edelleen, että innostus EI alkanut näistä huomautteluista (omistan perkeleen hyvän itsetunnon sekä huumorintajun).
Tiputin 3 kuukaudessa 12 kiloa rasvaa aamulenkeillä, kuntosalilla, uinnilla, rullaluistelulla, roinaforumin tutkiskelulla:D , jne. Tämä muutos myös näkyi päällepäin.

No, istuimme siinä sitten toukokuun lopulla taasen kahvipöydässä ja joku tuumasi meitsille: "Vaude, jätkä pudottanu painoo..." Tähän tuumasin: "Nooo, mitä nyt 12 kiloo, pientähän tuo, ei ollu ees vaikeeta..." Pahin näistä luuserivittuilijoista sitten siitä taputtamaan omaa vatsamakkaraansa: "Joo pitäis kai sitä itekin muutama kilo pudottaa..." Että näin...:lol1:

Se mua just vituttaa yli kaiken oli sitten kyse mistä tahansa, että itse ei olla valmiita näkemään minkäänlaista vaivaa jonkun asian eteen, mutta silti ollaan valmiita vittuilemaan toisille. Sitten kun joku ottaa itteensä niskasta kiinni ja saa jotain aikaseks hikeä ja verta vuodattamalla, niin sit ollaan vittu kateellisia kun itellä ei oo munaa mitään tehdä!:evil: Tollanen käytös on mun mielestä todellista häviäjäkäytöstä.

Lopuksi mainittakoon että aktiivikuntoiluni jatkuu edelleen...:cool:

lihavat ihmisethän on aika monet hauskoja. onkos siitäkin tehty tutkimus tai mielipidekysely, en muista

Kyllä ärsyttää. Ainakin omat läskit.

Mutta lihavat ihmiset ei ärsytä yleensä ainakaan sen takia että ovat lihavia. Tietty vähän miettii kun näkee tosi ylipainoisia vetämässä suklaapatukkaa naamaan että ei ei....

Originally posted by mho

Tietty vähän miettii kun näkee tosi ylipainoisia vetämässä suklaapatukkaa naamaan että ei ei....

vielä enemmän ärsyttää, jos huomaa että se joku diettipatukka :D

Mulla on kans läskifobia. Mun tulee oikeasti huono olo, jos joutuu kattomaan jotain helvetin läskiä tyyppiä, joka ei pysty edes kävelemään kunnolla. En tarkoita tätä pahuuttani tai mitään, mutten yksinkertaisesti pysty katsomaan tällaista henkilöä, pakko kääntää katse pois.

Kuinkahan mahtaa tuossa parin-kolmen kuukauden päästä olla, kunhan saa kunnon bulkin päälle, uskaltaakohan sitä peiliin katsoa enää lainkaan? :rolleyes:

Mulla alkaa kiehua tukanjuuren alla kun näen mm. seuraavaa:
(Ote tosielämästä)

Joku todella läski akka lykkää ostoskärryjä rinta rinnan parhaan ystävättärensä kanssa, joka myös muistuttaa hikoilevaa hyökkäysvaunua. Kärryihin nostetaan kevytlevitettä, light-kokista, sitä ja tätä laihdutustuotetta ja tietysti salaattiaineksia. Isoon ääneen molemmat kommentoivat ostoksia ja niiden sisältämiä kalorimääriä.

Sitten molemmat saapuvat kassalle -ja kärryyn livahtaa kolme riisisuklaalevyä (!) , pari sipsipussia ja Mars-Twix-Snickers -kombo (ne kun ovat tarjouksessa)!

"Täytyy tänään vähän palkita itseään! Tuleehan neloselta se ihana leffakin..."

:mad:

Kierroksia korvien välissä nostaa myös, jos näen jonkun laardi-lassen tunkevan naamaansa kerroshampurilaisen toisensa perään, sormet rasvasta kiillellen... :urjo:

Mutta kukas minä olen ketään missään neuvomaan...

Originally posted by Natu79
Mutta kukas minä olen ketään missään neuvomaan...

No etpä tainnut pahemmin neuvoa? Oisit sanonu fläsäkasalle,että syö vaan sitä rasvaa kun siitä sut on tehtykin! Ois aika varmasti jättänyt ne patukat ostamatta ja oisit tehnyt päivän hyvän työn.

Jep, jos jostain on ikinä herjaa heitetty niin läskeistä ainakin! Kyllä mun huomio kiinnittyy kadullakin huomattavan lihaviin ihmisiin ja hihittelen mielessäni vanhoja läskivitsejä. Lukiossa pidin englannin suullisen esityksen stand up komiikasta ja pointti oli lähinnä esitellä mahdollisimman laaja skaala "Your mom is so fat.."-tyyppisiä vitsejä, kaikilla oli kyllä hauskaa lukuunottamatta sitä jenkeissä vaihdossa ollutta tonnikeijua... :hmmm:

No nyt olen aikuistunut ja näen vain ihmisten sisäisen kauneuden ;) (kunhan sen löytäisi sen kaiken hikisen läskikerroksen alta...)

Minusta vartalo kertoo aika paljon ihmisen luonteesta. Jos näkee jonkun tiukkavartaloisen/lihaksikkaan ihmisen, tietää että tuo ei ole ihminen laiskimmasta ja kunnianhimottomimmasta päästä. Ehkä juuri tämän takia läskit ärsyttää, kun ajattelen että he ovat ainoastaan liian mukavuudenhaluisia ollakseen vähemmän laardi-kasoja, ja kun pystyn vielä niin helposti kuvittelemaan jokaisen lihiksen selittämässä kaikenmaailman syitä miksi hän on lihava ja miksi lihavia syrjitään. Yhteiskunta on luonut jonkunnäköset "kauneusihanteet" ja ei se auta vaikka jokainen läski parkuisi että "voi lihavakin olla kaunis". Varmasti, mutta perinteisen kauneuskuvan kaataminen ja "läski rulaa"-kuvan tilalle asettaminen ei ehkä tule onnistumaan. Sille ei mahda mitään että ihmismieli on niin "kiero" että sen mielestä sopusuhtainen vartalo on sellainen kuin se nykyajan käsityksen mukaan on. Niinpä lihavien olisi vaan helpompi ottaa itseään niskasta kiinni jos se ulkoinen kauneus kiinnostaa. (hirmu vuodatusta :D )

Originally posted by lazki
Sille ei mahda mitään että ihmismieli on niin "kiero" että sen mielestä sopusuhtainen vartalo on sellainen kuin se nykyajan käsityksen mukaan on. Niinpä lihavien olisi vaan helpompi ottaa itseään niskasta kiinni jos se ulkoinen kauneus kiinnostaa. (hirmu vuodatusta :D )

Tuo on kyllä totta. Mutta eräällä tavalla se on narsismia eikä välttämättä tervettä järkeä. Oletetaan että joku kuvittelee olevansa läski 15 % rasvoissa (bodari on yleensä omasta mielestään megafatso yli 15% rasvoissa). Silloin ollaan jo pahasti menty metsään. Eikös tuokin ole totta ?

Tässä mielessä ajateltuna voimannosto taitaa olla loppujen lopuksi järkevämpi laji kuin bodaus. Voimannostossa pyritään hyviin tuloksiin, bodauksessa taas on tarkoitus näyttää hyvältä lavalla (liian hyvältä).

Originally posted by hookoo
Tuo on kyllä totta. Mutta eräällä tavalla se on narsismia eikä välttämättä tervettä järkeä. Oletetaan että joku kuvittelee olevansa läski 15 % rasvoissa (bodari on yleensä omasta mielestään megafatso yli 15% rasvoissa). Silloin ollaan jo pahasti menty metsään. Eikös tuokin ole totta ?

Joo, mä taidan olla melko megafatso. Täytyykin panostaa tohon voimannostoon :)

Todella lihavat ärsyttää. Välillä tekee mieli kaupassa sanoa jollekkin pullukalle kun on ostamassa jotain epäterveellistä " osta vaan et tulis lisää läskejä ". Sitäpaitsi lihavuus on kallista yhteiskunnalle se kuluttaa veroeuroja enemmän kuin tupakasta aiheutuneet sairaudet. Elikkä minun veroeuroja menee niiden laiskojen pullukoiden itseaiheutettujen sairauksien hoitoon.

Aika huippu oli se nelosen sarja painopartio, siinä yks 95 kg muija parku et on lihava ja oli saanu töistäkin sairaslomaa sen takia, kun hän on niin masentunut kun on lihava eikä laihdu vaik mitä tekis. Uskomatonta! Mielestäni pitää paikkansa se, että ihminen on sitä mitä syö. Ulkomuoto kertoo ihmisestä todella paljon.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom