Ärsyttääkö läskit?

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Honey
Elikkä minun veroeuroja menee niiden laiskojen pullukoiden itseaiheutettujen sairauksien hoitoon.

Tiedät kai, että veroeurojasi käytetään myös energisten ja aikaansaavien kuntoilijoiden hormonienkäytöllä itseaiheutettujen sairauksien hoitoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
cowards dot comilla on hyvä sigu, harmi vaan että yhdellä mun tuntemalla tytöllä (17v) on ihan sama asenne.Se kerran katteli kun mä söin (aika paljon) ja selitti kuinka epäreilua on kun pojat ei liho vaikka ne söis, ja se on teille niin helppoo kun tarvii vaan käydä salilla ja nostaa vähän punttia nii lihakset kasvaa.En jaksanu siinä selittää että pelkkä käyminen ei riitä ruokavaliosta puhumattakaan.Ei se mikään hirveen läski oo mutta ei laihakaan, Sitte kun mä kyselin että miks se ei ala käymään salilla tai lenkillä tai edes jotain niin selitys oli se perinteinen: "emmä ehdi" kuka tahansa ehtii käydä esim. lenkillä muutaman kerran viikossa.
Tosiaan vituttaa tommonen tyhjä valitus.Asiat tärkeys järjestykseen, PRKL!

Originally posted by Sepa
selitys oli se perinteinen: "emmä ehdi"
Niinpä ja sitten mennään ja ostetaan tv-shopin hieno Body by Jake Bun & Thigh Rocker,jolla riittää kun tekee 3minuuttia päivässä ja saa samat tulokset kuin olisi tunnin kuntosalilla. :lol1:
Yeah fucking right! Ostaja ei usko tähän itsekään.Päätös laihtua lähtee itsestä eikä se toteuttaminen ole mitenkään kivaa! Toisaalta pitäisi tajuta,ettei ne rasvat voi hetkessä lähteä kun ne eivät kerta hetkessä ole tulleetkaan.

Originally posted by cowards dot com
Niinpä ja sitten mennään ja ostetaan tv-shopin hieno Body by Jake Bun & Thigh Rocker,jolla riittää kun tekee 3minuuttia päivässä ja saa samat tulokset kuin olisi tunnin kuntosalilla. :lol1:
Yeah fucking right! Ostaja ei usko tähän itsekään.Päätös laihtua lähtee itsestä eikä se toteuttaminen ole mitenkään kivaa! Toisaalta pitäisi tajuta,ettei ne rasvat voi hetkessä lähteä kun ne eivät kerta hetkessä ole tulleetkaan.

Toi Body by Jake Bun & Thigh Rocker, on kyllä aika legendaarinen vehje. Alussa näytetään mustavalkokuvaa kun pari 50 kiloo ylipainosta jäpikkää tekee jotain sit-uppeja.Sitten tulee värit takas ja fittnes tytöt vemputtaa tolla vehkeellä ja taustalla jostain syystä pari äijää (lihakset öljystä kiiltävinä) poraa jotain kallioo :confused:
Niin ja sitten kun jotain on saatu aikaan nii "palkitaan" itteä limsapullolla ja parilla sipsipussilla ja kilot tuli takas alle viikossa. Harvat tajuaa että sitä ruokavaliota pitää muuttaa pysyvästi.Muutenkin tavalliset ihmiset tietää ihan sairaan vähän Ruokavaliosta.Koulussa pitäis mun mielestä valistaa vähän enemmän.

Originally posted by Sepa
Muutenkin tavalliset ihmiset tietää ihan sairaan vähän Ruokavaliosta.Koulussa pitäis mun mielestä valistaa vähän enemmän.

Olen täysin samaa mieltä, mutta olen myös hyvä esimerkki siitä, mitä koulun vähäiselläkin opetuksella voidaan saada aikaan, jos oppilaan asenne on vastaanottava. Mulla ruokavalion muuttuminen terveellisemmäksi alkoi nimittäin 7. luokan köksän tunneista. Ope ei sanonu paljoo sen kummempaa kuin "Syökää enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa ja aina laadukkaita hiilareita!" (protskuista ei tietty mitään sanottu, niitähän saa tav. ihmiset kalasta/lihasta ihan tarpeeksi). Siitä se lähti, pikkuhiljaa, koska kilttinä poikana uskoin tietysti, mitä ope sanoi :D

Taisi muuten lisääntyä vähän aikaa sitten terveystiedon määrä opetussuunnitelmassa. Sinne mahtuisi sitten lisää ravintotietouttakin. Ongelma voi olla opettajien tiedon puute, joten oppikirjan sisältöön pitäisi kiinnittää entistä enemmän huomiota. Taitaa vaan mennä terv.tieto tunnit vieläkin enimmäkseen seksivalistukseksi:rolleyes: Ei siinä mitään, sekin on tärkeetä, mutta kyllä ravintovalistus olisi kans paikallaan.

Ei mua haittaa lihavat ihmiset, jokainen saa olla mitä haluaa ja elää sellaisessa vartalossa missä viihtyy.
Mutta pakko on kyllä myöntää ettei silmää hivele henkilö joka pukeutumisellaan "korostaa" lihavuuttaan, minihame ja napapaita ei ehkä kuitenkaan sovi kaikille...
mutta toisaalta onhan se omalla tavalla hienoa ettei ylipaino aiheuta kaikissa häpeilyä..

:kippis1:

Itsesäälissä painivat läskit vituttaa, muutenhan ne on aika lepposta porukkaa. Ja se vituttaa ihan yhtä paljon niinkun joku tuolla jo heitti, kun tulitikunpaksuiset tytöt ei syö mitään kun pelkäävät "lihomista". Siis kuinka naurettavan mallin joku niinkin turha keksintö kun telkkari on antanut "täydellisestä" ihmisvartalosta, ja on saanut ihmiset unohtamaan miten arvostella itseään terveellä tavalla. Ihankun ihmiset olisi pakotettu näyttämään tietyn näköseltä. Makes me sick.

Onneksi mä joku päivä löydän sen täydellisen, vaalean 19vuotiaan viattoman maalaisneidon kainalooni, sen jälkeen mun ei edes tarvitse vilkasta peiliin päin :hmmm:

nimim. ruma ja läski :D

Ja vähän vielä vettä kiukaalle eli Saksassa muutamia vuosia sitten joku kansanedustaja yritti ajaa läpi lakia, jossa lihavat ihmiset maksaisivat enemmän veroja. Perusteluna oli, että he sairastelevat enemmän ja aiheuttavat näin yhteiskunnalla enemmän kuluja kuin normaalipainoiset ihmiset. Tämä pitääkin paikkaansa ja kun sopiva indeksi sekä riittävän yksinkertainen mittaustapa saataisiin aikaiseksi, sopisi malli varmasti Suomeenkin, jossa ylipaino lisääntyy hälyyttävästi... Painoindeksin soveltuvuus kykeiseksi mittariksi on kyseenalainen, kuten se tuossa painoindeksi-threadissa voitiin nähdä. Ellei sitten voisi tarkentaa sitä, että kun painoindeksi on esim. yli 30 ja rasvat yli n %... eli näin sitten lihaksikas kaveri ei olisi uhrina.

Kaikille vuosi aikaa muuttua:Painoindeksi kahteen viiteen ja rasvaprosentti alle kymmeneen. Epäonnistujille kaasua ja keskitysleiriä.
Täydellinen Maailma odottaa!:D

Originally posted by Kraftwerk n
Kaikille vuosi aikaa muuttua:Painoindeksi kahteen viiteen ja rasvaprosentti alle kymmeneen. Epäonnistujille kaasua ja keskitysleiriä.
Täydellinen Maailma odottaa!:D

:lol2: Niinpä, "luonto" karsii ja jättää vahvat voittajina maan päälle.:kippis1:

No eipä nuo lihavat ihmiset varsinaisesti ärsytä. Eikä ärsytä vielä siinä vaiheessakaan kun tuomoinen maansiirtoautoa muistuttava nais ihminen yrittää saada seurustele kumppania. Mutta siinä vaiheessa kun nainen ei ymmärrä että ei kiinnosta vaan rupeaa hivelemään joka paikasta niin vitutus käyrä nousee maksimiin. Tais mennä vähän offtopiciin. Asian ydin kuitenkin se että ei kaikki läskit ole ärsyttäviä mutta heistäkin niitä löytyy.

Teoria:

Jääkaudellahan "ihmisrodusta" jäi henkiin ne joilla oli paksuin rasvakerros eli kestivät pisimpään nälkää/kylmää. Eli tästä johtuen ihmisrotu on ennemminkin rasvaa keräävää sorttia kuin laihaa. Ja jos nyt sit on "muodissa" laihat ihmiset ja he menestyvät paremmin ja pääsevät jatkamaan sukua kun taas lihavat eivät löydä kumppaneita eivätkä pääse lisääntymään. Kun tätä jatkuu useampi tuhat vuotta niin ihmiset ovat pääasiassa "kauniita" ja rasvattomia! Right?
No sitten tulee jääkausi ja laihat ihmiset eivät kestää nälkää ja kylmää ja ihmisrotu kuolee pois poikkeen? :confused:

Et zellasia teorioita...

Re: Teoria:

Originally posted by cartman74
Jääkaudellahan "ihmisrodusta" jäi henkiin ne joilla oli paksuin rasvakerros eli kestivät pisimpään nälkää/kylmää. Eli tästä johtuen ihmisrotu on ennemminkin rasvaa keräävää sorttia kuin laihaa.

Eihän sentään koko ihmiskunta elänyt jääkautta, tai siis alueella jossa jääkausi oli. Eiköhän tuo ole pelkästään ruoasta kiinni kuka on läski ja kuka ei. Kyllä sitä läskiä kertyy lähes kenelle vaan, jos osaa syödä?

Mehän elellään parhaillaan jääkautta. 'Normaalisti' maapallolla ei ole jäätä.

Joo, eiköhän tuo nykyinen läskiongelma johdu perseellään olevista ruokailutottumuksista ja siitä että ihmiset on niin ***tanan laiskoja.

Esittämäni asiast eivät ole faktoja ja enhän mä nyt muutenkaan mistää mitään tiedä! :rolleyes:
Tuollaista jostain muistaakseni joskus luin (tai sit omassa päässä kehittelin)...
Menossa olevasta jääkaudesta en tiedä, mutta eikös jääkausia tasaisin väliajoin pitäisi maapallolla esiintyä? Isommassakin muodossa kuin tämä "nykyinen"? :confused:

Hatun nosto Saksan ehdotukselle että lihavat ja alkoholistit saavat itse maksaa siraudestaan johtuvat kustannukset, säästyy meinaa aika iso kasa euroja

Originally posted by pullamössö
Hatun nosto Saksan ehdotukselle että lihavat ja alkoholistit saavat itse maksaa siraudestaan johtuvat kustannukset, säästyy meinaa aika iso kasa euroja
Samaa mieltä. Ihme ettei kukaan oo keksiny tuota aikasemmin. Typerä perustelu esimerkiksi pitää alkoholin hintaa korkealla kansanterveydellisistä syistä. Jos joku juo terveytensä ni maksakoon itse hoidosta tai kuolkoon pois. Näin sydän- ja verisuonitautien luvatussa maassa tuommonen itseaiheutetujen sairauksien maksaminen ois enemmän kuin toivottavaa. Amerikan tyylinen terveydenhuolto vaan tännekin. Itse kun ei tule oikeastaan käytettyä noita terveydenhuoltopalveluita niin vituttaa maksaa järjettömästi veroja mm. siksi että suomessa pidetään yllä tällästä kallista järjestelmää...

Ärsyttää jonkin verran

Käytän paljon bussia ja siellä kyllä vituttaa kun usein tulee joku vaihtoehtoisen vartalonolemuksen omaava tyyppi viereen väkisin istumaan ja saat toimia vatsamakkaroiden säilytystelineenä. On monta kertaa tehnyt tosi tiukkaa pitää turpansa kiinni kun se hajukaan ei ole yleensä mitään Calvin Klein:a

Kaupungilla kävellessä en kiinnitä huomiota, mutta kyllä ärsyttää jossain Mäkissä nähdä läski joka kantaa tarjotin kaupalla kamaa pöytään ja todennäköisesti koko ravitsemus koostuu kyseisen puljun tuotteista.

Joskus ylä-asteella testasimme yhden luokkalaisemme possun avulla kuinka ahne voi ihminen olla. Silloin oli mäkissä niitä puoli-ilmaisia hampurilaisia ja maksoimme tyypille niin monta kuin hän jaksoi syödä. 18 meni ja paska olo tuli mutta pakko oli syödä kun kerran ilmatteeksi sai.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom