duaali
Resident Mad Scientist
Jatketaan vähän vaate teemaakin. Siis miehet jotka haisevat paskalle salilla, ei mitään häpyä. Eikö ne saatana tajua löyhkäävänsä.
Todennäköisesti ei. Omiin hajuihin tottuu nopeasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatketaan vähän vaate teemaakin. Siis miehet jotka haisevat paskalle salilla, ei mitään häpyä. Eikö ne saatana tajua löyhkäävänsä.
Mulla oli vähän sellaista ongelmaa että aina treenatessa alkoi vähitellen kainalo haista. Tuore hikihän ei haise, mutta kyse taisi olla päivän aikana muhineista bakteereista jotka alkaa haista kunnolla kun kainalo kostuu. Ja mä kyllä huomasin sen heti ja se vitutti. Ongelma on vähentynyt oikein huomattavasti kun ostin apteekin dödöä. Mutta on se varmasti niin että jos haiset ihan koko ajan niin ei sitä huomaa. Olen tavannut muutaman tyypin jotka ei käytä dödöä ilmeisesti ollenkaan ja se kainalon haju on jo parin metrin päässä ihan hirveä. Ja kyse ei ole satunnaisesta kohtaamisesta vaan voin sanoa varmuudella että se ei ollut vahinko että sinä päivänä sattui haisemaan vaan se on joka päivä sama juttu. Hyi saatana. Se on tosiaan epäkohteliasta muita kohtaan.Todennäköisesti ei. Omiin hajuihin tottuu nopeasti.
Mulla oli vähän sellaista ongelmaa että aina treenatessa alkoi vähitellen kainalo haista. Tuore hikihän ei haise, mutta kyse taisi olla päivän aikana muhineista bakteereista jotka alkaa haista kunnolla kun kainalo kostuu. Ja mä kyllä huomasin sen heti ja se vitutti. Ongelma on vähentynyt oikein huomattavasti kun ostin apteekin dödöä. Mutta on se varmasti niin että jos haiset ihan koko ajan niin ei sitä huomaa. Olen tavannut muutaman tyypin jotka ei käytä dödöä ilmeisesti ollenkaan ja se kainalon haju on jo parin metrin päässä ihan hirveä. Ja kyse ei ole satunnaisesta kohtaamisesta vaan voin sanoa varmuudella että se ei ollut vahinko että sinä päivänä sattui haisemaan vaan se on joka päivä sama juttu. Hyi saatana. Se on tosiaan epäkohteliasta muita kohtaan.
Hah luulin, että olen ainoa kellä penkin ja dipin eka toisto keistää varmaan 5 sekuntia. Tuntuu, että jos pyörittelen yms. olkapäitä niin vielä enemmän jumissa.Se että etuolkapäät on vissiin aika jumissa. Oon jo pitkään toistellu itelleni että "mulla on varmaan vaan luonnostaan kireät etuolkapäät". Mm. penkatessa ekan toiston lasku on aina ihan helvetin jähmeä eikä tunnu tanko tulevan alas millään, ja etuolkapäistä se kiristelee. Seuraavat menee puolet helpommin. Dipissä sama. Joudun ekan/ekat toistot hiissata ylempänä tehden vajaata liiketaraa, ja yhtäkkiä maagisesti sitten pääseekin alas asti mutkitta.
Nyt kuitenkin on sitten alkanut vähän jomotella (treenin ulkopuolella), ja mm. penkkiä tai pystypunnerrusta tehdessä lähes poikkeuksetta joka kerta, kun tekee vähänkään itselle raskaammilla, muodostuu etulkpapäihin viirumaisia mustelmia 2-3 kpl per puoli. Suurempia kipuja ei ikinä tällöin tunnu, kuitenkaan, joten olen jatkanut treeniä. Mustelmat katoavat nopeasti, viimeistään heti liikettä vaihtaessa vähemmän etuolkia rasittavaan.
Pitäisi vissiin oikeasti ottaa vakavissaan ja koittaa venytellä niitä auki.Treenin alussa käsien pyörittely, sekä liikkeen aloittaminen kevyillä lämppäsarjoilla ei näköjään riitä tässä tilanteessa.
Kauan odotettu AMK alkaa syksyllä. Noh innoissanu sitten aloin selata lukujärjestystä syksylle. Yli puolet koulupäivistä 8:30-18, osa jopa klo 20 asti. Matkoihin menee tunti. Joka aamu herätys 06:30. Voi olla paukut aika loppu salilla. Pakko hyödyntää viikonloppuja eniten :I
Hah luulin, että olen ainoa kellä penkin ja dipin eka toisto keistää varmaan 5 sekuntia. Tuntuu, että jos pyörittelen yms. olkapäitä niin vielä enemmän jumissa.
Nyt, nyt, jätkät... Vähän kummastuttaa ettette ole aiemmin heränneet ja tehneet asialle jotain jos tuollaista ongelmaa on. Se voi olla että jos se on pitkään ollut tuollainen, niin ottaa myös pitkän aikaa että venyttely ja olkanivelen mobilisoinnit alkaa auttaa, mutta kyllä se varmaan kannattaa.No et ole ainoa. Tosiaankin kaipa sen ekan toiston laskussa penkissä 4-5 sekuntia menee kun oikein yrittää pitää edes vähän vauhtia siinä, ja kiristellen tulee.
Nyt vain uutuutena tosiaan itsellä nuo viirumaiset mustelmat mitä etuolkiin tulee tosi usein. Vinopenkissä ja pystärissä useimmiten. Pystysoudussakin tullut joskus. Liekö siellä jotain pieniä pintaverisuonia repeilee, kun lihas sen verran kireenä. Ei oo kyllä mitään kunnon kipua tosiaan ikinä vielä tullut. Ehkä jotain pientä kipumaista tuntua, mutta tosi minimaalista. Ei oo estänyt tekemistä.
Vituttaa kun tuota kuuntelee mm. yks hyvän näköinen muija joka varmaan on aika aloittelija mutta treenaa ihan tosissaan ja merkkaa treenipäiväkirjaan ym. niin sitten tuollainen pelle alkaa opastamaan.