Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon tää heebo kesäsin erittäin usein. Parit treeni pökät vaan, eikä pesukonetta+taipumus yliluonnolliseen hikoiluun ihan talvellaki, eli kesällä hikoilu tasoa niagaran putoukset. Jotta välttyisin tältä joutusin rampata pesutuvalla joka pv. Täytyy kyl myös myöntää, etten oo ikinä pitänyt kenenkään hienhajua mitenkään häiritsevänä tekijänä, joten et saa edes sympatiaani =D. Se o meinaa oikeesti vartti keski tehosta urheilua mulla näillä keleillä, ni oon litimärkä.
Voihan sitä vaikka mitä tarpeeks motivoituneena tehä, mut on se aika turhan tuntusta, ku ton sais tehä se 4-6 kertaa viikkoon ja kaikki se nähty vaiva tuhoutuu välittömästi, ku tekee jtn vähänkään sporttisempaa. Slight Offtopic Vois kyl hommaa pesukoneen ;D.
Suihkussa 2xpvs+rexonat mut hikoilua ei voi estää. Salee joku geneettinen puutostila mulla, koska en tiiä ketään, joka hikoilee yhtä paljo ku minä.
Kyl. Last of offtopic: toimiiko noi apteekin tuotteet? Voisin ihan läpäl tesmaa.
Pesen treenivaatteet aina joka treenin jälkeen, yleensä käsin lavuaarissa, kun ei ole koneellinen tulossa heti täyteen. Se ei oikeasti ole kovin vaivalloista, varsinkin kun jättää ne eka likoamaan hetkeksi veteen pesuaineen kanssa. Ja en edes hikoile paljoa paitsi spinningissä jne.Voihan sitä vaikka mitä tarpeeks motivoituneena tehä, mut on se aika turhan tuntusta, ku ton sais tehä se 4-6 kertaa viikkoon ja kaikki se nähty vaiva tuhoutuu välittömästi, ku tekee jtn vähänkään sporttisempaa. Slight Offtopic Vois kyl hommaa pesukoneen ;D.
Suihkussa 2xpvs+rexonat mut hikoilua ei voi estää. Salee joku geneettinen puutostila mulla, koska en tiiä ketään, joka hikoilee yhtä paljo ku minä.
Tyypit jotka tekee sen prässisarjan 5cm liikeradalla ja lähtee kotiin jättäen painot laitteeseen..... Bitches!
Pesen treenivaatteet aina joka treenin jälkeen, yleensä käsin lavuaarissa, kun ei ole koneellinen tulossa heti täyteen. Se ei oikeasti ole kovin vaivalloista, varsinkin kun jättää ne eka likoamaan hetkeksi veteen pesuaineen kanssa. Ja en edes hikoile paljoa paitsi spinningissä jne.
Ketjussa jutellaan vain vaatteiden pesusta? :D