YleX:n Ile nosti 95kg penkistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu
... Kyykyssä 3-4 settiä 20x115kg ...

Vittu että on älyttömiä sarjoja jos oot pohjasta asti tehny. En pystys rehellisesti sanottuna tuohon tänä päivänä vaikka tasasta treeniä takana yli 6 vuotta ja pihviä ja voimaa omasta mielestä kohtuullisesti. RISPEKT for da genetics.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostin aikoinani 200 kg penkistä ja olin 2,5 vuotta kokonaan erossa painoista!
Isäni sanoi mulle ettei taida pojalla enää olla paljon voimia ja maksaa 2e jokaisesta kilolta ,jotka menee yli sadan kilon! Otin haasteen vastaan ja nostin 150kg! Yllätin itsene ja äijän ja sain 100€! Lihakset lähtee mutta tietty perus voima näköjään jää! Mielestäni aika hyvin siihen nähden ,että en ollut ikinä mikään penkki mies vaan treenailin bodaus treenejä ja tein penkkiä vain joka kolmasviikko!

Vittu että on älyttömiä sarjoja jos oot pohjasta asti tehny. En pystys rehellisesti sanottuna tuohon tänä päivänä vaikka tasasta treeniä takana yli 6 vuotta ja pihviä ja voimaa omasta mielestä kohtuullisesti. RISPEKT for da genetics.
Ei noi kyllä ihan pohjan kautta menny kun ei oikein polvet semmosta meinaa kestää, mutta noi oli semmosia, että reisi meni ainakin vaakatasoon. En mä tohon enää kyennytkään seuraavalla voimakaudella vaikka kuinka yritin tieteillä treenipäiväkirjan kanssa. Semmonen 20x105kg kyllä menee voimakauden lopussa, mutta nykyään on tota painoakin vähän enemmän.

Kyllä se satananen on sellanen paino, että jokaisen joka on muutaman vuoden salia runkannut, niin sen pitäisi saada. Sitten ei kyllä osaa penkata pätkääkään jos ei saa.

...mitä väliä. :lol2:
Ja melko turhaa pelkän nostajan painon varassa arvella penkkituloksia(tai mitään muutakaan) koska nostot tehdään voimalla eikä kehon painolla.
On se sit niin hirveetä jos 20 kiloa kevyempi nostaa suurempia painoja...

Kyllä se satananen on sellanen paino, että jokaisen joka on muutaman vuoden salia runkannut, niin sen pitäisi saada. Sitten ei kyllä osaa penkata pätkääkään jos ei saa.

Miksi pitäisi saada? Onko 100000grammaa miehen mitta? Vain sen takia, että se selittää, että jotain on siellä salilla tehty?

ps. medialukutaitoa kannattaa käyttää myös kohtaan "en ole pariin vuoteen käynyt..."
Nevahoodin post scriptum ei saanut musta ansaitsemaansa huomiota. Moni kaveri kieltää käyvänsä salilla, vaikka käykin kolme kertaa viikossa salibandy-treenien jälkeen hinkkaamassa yläkroppaa. Itse ainakin uskon, että Ilen yllättävän hyvä tulos johtui ennakkovaatimattomuudesta eikä siitä, että "sillä on niin hyvät penkkigeenit". but who knows.

Miksi pitäisi saada? Onko 100000grammaa miehen mitta? Vain sen takia, että se selittää, että jotain on siellä salilla tehty?

Miksi, ei kysymys ole siitä miksi se pitää saada, vaan siitä että sen kuuluisi saada jo ylös siinä vaiheessa, kun on punttia paukutellut tarpeeksi kauan.

Egoa se ei kasvata, ei, vaan kertoo siitä onko tehnyt penkkiä päin persettä vai oikein.

Miksi sitten immeiset kysyy, minkä takia se penkkitulos ei nouse? Minusta kertoo hyvinkin paljon treenaajasta, jos ei tulokset ota noustakseen vaikka on vuosia hinkannut.

Nevahoodin post scriptum ei saanut musta ansaitsemaansa huomiota. Moni kaveri kieltää käyvänsä salilla, vaikka käykin kolme kertaa viikossa salibandy-treenien jälkeen hinkkaamassa yläkroppaa. Itse ainakin uskon, että Ilen yllättävän hyvä tulos johtui ennakkovaatimattomuudesta eikä siitä, että "sillä on niin hyvät penkkigeenit". but who knows.

Totta! Tuota kuulee aika useinkin...

Heh...Mulla oli tossa joitain vuosia sitten mielenkiintoinen tilanne. Pituus 182 ja paino 69. Penkkiä meni 10x70kg maksimin ollessa 85. Kyykyssä 3-4 settiä 20x115kg ja maksimi 150kg. Raajat on pitkät, eli sillä on varmaan aika paljon merkitystä.
Mulla ei ole pitkät raajat ja muutenkin olen lyhyt, mutta kuulostaa tutulta moinen. Nuorna poikana muinoin, kun tuli kovempaa treenattua, en koskaan onnistunut saamaan penkissä kuin 120 kilolla ykkösen, mutta kyykyssä 185 kilolla kuutosen. Ei meikäläisen geenit on paremminkin myös tuolla alaraajaosastolle suuntautuneet.

No, tässä iässä huonoilla tai hyvillä tuloksilla ei ole enää kovin paljon merkitystä, kunhan treeni muuten kulkee ja tuntuu hyvältä. :)

// ShoGun

Ei noi kyllä ihan pohjan kautta menny kun ei oikein polvet semmosta meinaa kestää, mutta noi oli semmosia, että reisi meni ainakin vaakatasoon.

:kakka:

No sen verran se antaa ku se ottaa. Mulla meni pari vuotta, että penkkasin sen 100kg :D (Ja sentään tuplasin reilusti aloitusmaksimin).

No vuosi eteenpäin niin otin 6x100kg joka enteilee jotain 120kg(?) maksimia. Ei ne treenivuodet merkkaa vaan se mitä siellä salilla puuhailee. Jääkaapilla on myös hyvä käydä mikäli oikeesti haluaa kehittyä.

Joillain on genetiikka kunnossa ja hyvällä hermotuksella se 95kg voidaan ottaa keposesti jos vaan on tullu jotain palloja heiteltyä.

Pitääpä huomenna kuunnella YleXsää. Minusta jotenkin tuntuu, että Peltsi aamulla tai Tuomas iltapäivällä vielä kaivaa tämän tredin esiin....

Kohta pitää lähteä salille penkkiä tekemään... Psyykkaan itseäni teippaamalla YleX-Ilen pärstän peiliin kiinni ja tuijottamalla murhaavasti :D

Tämä keskustelu on turha, koska emme vielä tiedä Ilen penkkitulosta. Tiedämme vain, että varmistajan avustuksella hän nosti 95 kiloa. Tämä ei ole penkkitulos, emmekä voi sen perusteella arvioida edes hänen mahdollista penkkitulosta.

Suorituksesta -> :rock:

Muuten en voi sanoa muuta kuin, että näyttää tälläkin foorumilla penkkitulos olevan paljon vaikka "kaikki" tietää että se on vain luku muitten joukossa, ja alaselän sekä jalkojen voimillä on normaalisti paljon enemmän käyttöä :)

Ei silti.. en pystyisi tuollaiseen tulokseen "kylmiltään" koskaan *uskottelee itselleen ettei sillä ole väliä* :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom