YleX:n Ile nosti 95kg penkistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu
Quote:
Originally Posted by arppa
Saattavat yleX:sän pojat pikkusen naureskella tälle tredille jos sattuvat löytämään

Löytävät. Peltsi ainakin joskus kampesi täältä jutun juurta aamusouhun.

Juu olivat löytäneet :)

Tuomas ainakin totesi tänään, että:

... (Ile) joka nosti 95kg penkistä, vaikka on semmoinen kynäniska, eli kynis, kuten pakkotoisto.comissa asia ilmaistiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos mä nyt ihan oikein oon ymmärtänyt ni sinne Ylexän kotisivuil pitäis tulla viel lisää kuvia siitä ilen nostosta. Ja jossain luki että rautaa oli parhaimmillaan 90kg, mutta sitten taas tuomas sanos että 95kg

No niin, saanen kommentoida asiaa tänne itsekin. Eli Ile nosti 90 kiloa täysin omillaan. 95 kg meni sillä tavalla, että ohjasin tankoa rautoihin päin, kun meinasi karata vatsaa kohti tuo paino. Mutta täysin puhtaasti meni 90 kiloa ja täysin kylmiltään. On se äijä.

Omasta tavoitteestani voin sanoa, että 115 kg:lla meni eilen ykkönen. Eli kohti tuota 145 kg:n tavoitetta mennään. Olen siis nostanut tuon 145 viime vuoden alussa. Nyt tauon jälkeen ollaan 30 kiloa miinuksella...

No niin, saanen kommentoida asiaa tänne itsekin. Eli Ile nosti 90 kiloa täysin omillaan. 95 kg meni sillä tavalla, että ohjasin tankoa rautoihin päin, kun meinasi karata vatsaa kohti tuo paino. Mutta täysin puhtaasti meni 90 kiloa ja täysin kylmiltään. On se äijä.

Omasta tavoitteestani voin sanoa, että 115 kg:lla meni eilen ykkönen. Eli kohti tuota 145 kg:n tavoitetta mennään. Olen siis nostanut tuon 145 viime vuoden alussa. Nyt tauon jälkeen ollaan 30 kiloa miinuksella...
Anna kun isi valmentaa vähän, niin kohta paukkuu ennätykset. 2x6 käyttöön ja 12 viikossa penkkaat 150kg.

Hienoa, että foorumi saa ilmaista mainontaa:rock: .
Eikös se YleX tässä nyt saa ilmaista mainontaa? :arvi:
Hemmetti, tänään nostin 95 ja sata jäi rinnalle (säännöllistä reeniä takana pari kuukautta); kyllä toi Ile on aika geeni kynis. T:Penkkipelle :david:

Rocco777

Minun idolit on rekannu Pakkotoistolle:rock: Starbuck ja YleX:n Tuomas. Nyt minun ei tarvitse enää tuntea alemmuudentunnetta Ileä kohtaan, koska sain eilen 95 nostettua täysin tyylipuhtaasti:rock:

Nyt pitää vain antaa :whip: itselleen, että ennen armeijaa menisi se legendaarinen markka rikki. Vaikka eihän se penkkitulos miehen mitta ole.... (joopa joo:lol2: )

Satuinpa juuri tuossa kuulemaan radiosta tästä kyseisestä Ilen penkkipunnerruksesta, ja kun Pakkis siinä samalla mainittiin, niin olihan se pakko katsoa, millaisesta tuloksesta on kyse.

Siis 95 kg :eek:

Ei kyllä heti tuollaiselta kaksiulotteiselta kynikseltä uskoisi. Mutta uskottava on. Taitaa Ilen 2-D -nimittelyt vähentyä YleX:n toimituksessa, ei nimittäin taida Juneksen Olli 95 kiloa penkistä nostaa, vaikka iso mies onkin. Tuomas on kyllä kova penkkaaja, sehän tiedetään.

Vaikka eihän se penkkitulos miehen mitta ole....

Kyllä se on juuri se penkkitulos! Vaikka yhteistuloskin se kai jotain kertoo... Itselläni se penkkitulos vaan on vakuuttavin. Tai siis ei tällä hetkellä, mutta kohtapuolin. Saanen muuten huomauttaa, että nostin tuloksen siihen 145kg:een ilman protskuja tai mitään. Nyt vedän kyllä palautusjuomaa sentään...

Niin ja Ollin penkkituloksesta. Ei se varmaan paljoa yli 40 kg ole. Ei suostu tulemaan salille kokeilemaan samaan aikaan.

Saanen muuten huomauttaa, että nostin tuloksen siihen 145kg:een ilman protskuja tai mitään. Nyt vedän kyllä palautusjuomaa sentään...

Joillakin vain on sitä raakaa voimaa luonnostaan niin maan perkeleesti. Joku maatalon isäntä saattaa käydä salilla kerran elämässään kokeilemassa ja penasta tärähtää 120kg, ja maastavedosta vähintään 150kg. Suurin osa on sitten tällaisia peruspulliaisia, jotka joutuu vuosia vääntäämään salilla, tarkkailemaan ruokavaliota ja keskittymään tekniikkaan ja sitten päästään lähe s samalle tasolle, kuin se maatalon isäntä Keimo naapurimökistä. Se on vaan kylmä totuus.

Mutta on se vaan hienoa, että ollaan saatu Tuomas pakkikselle keskustelemaan! :hyper:

Vaan koskahan saamme nähdä ensimmäiset ryijyposeeraukset? Niitä ryijyjä kun on täällä harvassa, etusivullakin vastaan tulee täysin karvaton mies. :)

Mutta hitto, pitääpä ruveta tässä vetämään jotain 2*6 -systeemiä tai jotain. Onhan se nyt noloa, että radiotoimittajatkin (onneksi ei sentään Olli) penkkaa enemmän. Vaikka onhan siinä vähän ikäeroakin.

Nostetaas tätä ylös.
Miten Tuomaksen kävi? Mä missasin silloin sen lähetyksen, jossa se kävi yrittämässä 145kg. Reisillehän se taisi ilmeisesti mennä mutta paljonko lopulta nousi?

Mua lähinnä kiinnostas että paljonko tuollainen "melkein 100kg kylmiltään" nostaisi vuoden treenien jälkeen :O

Aika harvassa on ne jotka ihan ilman treenitaustaa ja muuta urheilutaustaa ton painon punnertaa. Suurin osa on varmaan puolittaisia totuuksia, kun selviää että on harjoiteltu aikasemmin jne. Ainoa jonka varmasti olen kuullut penkanneen 100 ekaa kertaa salilla on Magnus Samuelsson, siis ilman treeniäkin oli päälle 100kg ja 200cm pitkä (Nykyään penkkaa sen 270 kakkosen raakana). Jos se on penkannu ton kokosena ilman reeniä 100kg niin saa olla aikamoinen luonnonlahjakkuus itse kukin tollaseen pystyäkseen. Ei suomesta varmaan kovin montaa "maatalon isäntää" nykyään löydy joka ilman reeniä penaa sen 100kg.

ja nämä maatalon isännät ym metsurit on yleensä kovia vedossa kun työn rasittavuus painottuu niin paljon alaselkä akselille. harva pukkaa tosiaan penkissä eka yrittämällä 100kiloa vaikka omaa painoakin olisi reilusti. itse en ole koskaan nähnyt moista suoritusta. yleisin haarukka aikuisella ihmisellä on eka yrittämällä 50-80kg, ainakin kaikki ne tapaukset joita olen itse ollut todistamassa.

ja eihän sitä ekalla kerralla tiedä yhtään miltä nostamisen pitää tuntua ja miten edes suunnilleen nostetaan, tulos on paljon huonompi kuin jos osaisi vähän tekniikkaa.

Tuomas joskus aikoja sitten sai n.150kg ylös mutta tulokset oli tippunu siihen 100kg paikkeil.. Oliskohan helmikuun aikana vähän treenit vähentyny ja nyt kesäkuussa ku se koitti sitä enkkaa ni meni 120kg
Nyt se otti uudeks tavoitteeks 150kg vuoden loppuun ja Ile otti saman vedon 150 vuoden loppuu :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom