YleX:n Ile nosti 95kg penkistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös jonkun määritelmän mukaan jokaisen terveen miehen pitäis se satanen punnertaa. Varsinkin jos on edes jotain liikuntaa harrastaa.

Jos tuolta kadulta nappais randomilla miehiä jotka ei käy säännöllisesti salilla niin väitän että aika helvetin pieni osa punnertais 100kg penkistä. Vaikka olisi kuin terveitä.

Eikös jonkun määritelmän mukaan jokaisen terveen miehen pitäis se satanen punnertaa. Varsinkin jos on edes jotain liikuntaa harrastaa.

Paremmin sopisi 100 punnerrusta (tulisi oma paino myös mukaan) välillä lepäillen. Ja sopivan pyöreä aika tuohon olisi se kuuluisa 12min.

:itku: En kyllä pystyisi tänään tuohonkaan.

Suunnilleen juu. Jos salilla on tullut käytyä jo vuosia, eikä satanen nouse, on syytä miettiä, pitäisikö siellä salilla myös treenata eikä vai "käydä."

No mä sitten näköjään vaan käyn salilla, kun en ole satasta saanut penkistä, vaikka punttia vääntänyt jo jonkusen vuoden. En ole ikinä ajatellut penkistä nousevaa painoa mittarina sille, miten kovaa treenaan. Noh, joka päivä oppii jotain uutta :( :thumbs:

No mä sitten näköjään vaan käyn salilla, kun en ole satasta saanut penkistä, vaikka punttia vääntänyt jo jonkusen vuoden. En ole ikinä ajatellut penkistä nousevaa painoa mittarina sille, miten kovaa treenaan. Noh, joka päivä oppii jotain uutta :( :thumbs:

Sama täällä! Pitäis vissiin alkaa treenaamaan, mut se on vaan niin vittumaista jos alkaa esim. hikoiluttamaan. :D

Ile:

Ile_0.jpg

Tuomas:

voiceout_rissanen.jpg

Nus Nus

Itsekin kuuntelin tuota aamushowta ja penkkihän oli melkein 95 eli varmistaja joutui hieman auttamaan nostossa, näin ainakin ymmärsin :) Kova suoritus miten vain pieneltä kaverilta ja kylmiltään.

Onkohan tosiaan noin kokematon... :D Ite sain 2 vuotta sitten kun alotin 30kg. Nykyään menee se 95kg puhtaasti. On se elämä reilua :curs: :D

Jännä muuten, että jos kyse pakkikselle kirjoittavasta tyypistä joka painaa sen + - 70kg ja ilmoittaa nostavansa noin 100kg penasta niin ei mitään reaktiota, ehkä vähän olalle taputtelua että hyvä hyvä. Mutta sitten kun tuommoinen ulkopuolinen kynis radiojuontaja sanoo nostavansa sen 95kg penkistä niin härregyyd sitä vouhotusta "No ei varmaan nosta, pakko olla runkkupenkki! Eieieieiei!!!!!!"
:D

Eiks se oo että lahjattomat reenaa. Aika kova tulos harjottelemattomalle 70 kiloselle 95. Pienellä reenillä ois sm tason nostaja kun vaikuttaa olevan lahjoja.

Yllättävän paljon kyllä sai,ite aattelin et 70kg vois tulla...

Itse treenasin vuodessa sen maksimin neljästäkympistä 67,5:een.

70 nousi kerran epäpuhtaalla tekniikalla, mutta penkki ei ilmeisesti vaan sovi minun genetiikalleni. Siinä mielessä vituttaa että sitä penkkiä pidetään voiman mittarina. Sitten tulee minun kokoiset kaverit eka kertaa salille ja nostaa sen 75 oletuksena. Ja nyt vielä perkele joku nostaa eka yrityksellä 95:curs:

Itsekin kuuntelin tuota aamushowta ja penkkihän oli melkein 95 eli varmistaja joutui hieman auttamaan nostossa, näin ainakin ymmärsin :) Kova suoritus miten vain pieneltä kaverilta ja kylmiltään.

Eli ei nostanut tuota jos varmistaja auttoi..Näitä "penkkejä" kun on niin monenlaisia.

Tuo penkki on kyllä jännä juttu. Mikään muu liike ei varmaan riipu niin kovasti välityksistä ja kropan mallista kuin pena sen takia en itse yleensä pidä penkkiä minään voimanmittarina.

PS. En ole kateellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom