Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dreamer sanoi:
Myöhäisheränneen tulokset (RAW):

PP 122.5kg
JK 150kg
MV 200kg

Jaaha...pitää kai päivittää tuloksia.

PP 140kg (Titan Fury Original, erittäin löysä kun saan itse päälle+Inzer Z rannesiteet)
JK 180kg (voimanostovyö, Titan THP polvisiteet)
MV 230kg (voimanostovyö, Titan Centurion NXG+ väärin päin)

Yhteistulos 550kg. Huonohan se on, mutta alussa se oli 140kg.

Kyykky paranee lähiaikoina, kun saan kunnolla testattua tuota Centurionia. Ensimmäisella kerralla en päässyt tarpeeksi syvälle.

Jahas, meitsin tulokset tässä: (RAW)
pp: 155kg
jk:200kg
mn:250kg

ikää on sen 24 ja painoa n. 95kg eli mitkään kovin kummoiset tulokset, tosin body-tyylillä treenannut. Vois täs parannella noita josko tulis toi 650kg kasaan :thumbs:

PP 80 JK 110 MV 140 = 330 ikä 15 paino ~80kg noi on tehty ilman mitää erikoisuuksia... mavesta pitäs kyllä enemmän irrota mut en jaksanu täyden mave treenin jälkeen ja ton 140 jälkeen iha ottaa selkää loppuun asti suoraks 150kg:llä(joo joo wine wine tiedän) ja kyykky oli joskus treenin jälkeen ennen lähtöä hopparifarkut jalassa napattu(eli ois enemmä tavotteena ihan lähiaikoina) joku vois kertoo kyllä et paljo pitäs 6kk treenin jälkeen olla yhteistulos jotta se ois "hyvä"... tällä hetkellä kyllä pitäs joku 360 irrota mutta vielä ei oo aika lähteä tempomaan uusia ennätyksiä

veijari sanoi:
joku vois kertoo kyllä et paljo pitäs 6kk treenin jälkeen olla yhteistulos jotta se ois "hyvä"...

Eihän tuollaiseen pysty vastaamaan, koska kaikki riippuu lähtötasosta. Kannattaa ennemmin mitata sitä kehitystä, se kertoo enemmän mielestäni.

Niin ja ei kannata koko ajan verrata itseään muihin, siitä tulee vaan paha mieli. Jos pystyt pitämään treenisi nousujohtaisina niin kaikki on hyvin, oli yt sitten 300 tai 800

Kyllä noi 15v treenaajalle on mielestäni ihan hyvät. Se kehittyminen on kuitenkin tärkeämpää kuin treeniuran alussa olevat maksimipainot.

Yhteistulos nousi 40kg joten nostetaan threadia sen kunniaksi ylös.

Kyykkyhän se nousi 180kg>220kg. Kävin eilen toisen kerran kokeilemassa kyykkyä puvun kanssa ja tällä kertaa pääsin sen verran syvälle, että kehtaan ilmoittaa enemmän kiloja. Kyllä sinne alas näköjään pääsee, kun laittaa vaan rautaa tarpeeksi. Oikeastaan laitoin jopa liiankin kanssa, kun en meinannut päästä ylös. Varmuuden vuoksi pistin vain FAST light siteet, kun viimeksi en päässyt kulmaan. No se oli kyllä ihan väärä valinta tuohon painoon. Ensi kerralla Titan THP ja 230kg tankoon. Pidän kyllä ensin ainakin kuukauden vähän kevyempää treeniä. Meinasi selkä hajota tuohon ennätysnostoon ja muutenkin on ylitreenattu olo.

PP 140kg (Titan Fury Original, erittäin löysä kun saan itse päälle, Inzer Z rannesiteet)
JK 220kg (voimanostovyö, Titan Centurion NXG+, FAST light polvisiteet)
MV 230kg (voimanostovyö, Titan Centurion NXG+ väärin päin)

YT 590kg. Nyt pitää hankkia vielä 10kg niin sataset paukkuu!

Pistetään nyt omat parhaat tulokset mitä on tullut tehtyä.Paino oli 85kg.Body tyylistä treeniä teen.

pp:130 (paidan kanssa)
Jk:170
Mv:220

Jazam löys pointin.. :)

Juu eli tuohon jazam kommenttiin sen verran että oikeassa olet. Nuorten aloittelevien nostajien olisi hyvä opetella tekemään liikkeet oikein täydellisellä tekniikalla eikä antaa niitten levyjen sokaista ;D Esim kyykyt tehdä selkä suorana syvälle polvet sivuilla ja maasvedot alusta nostaa jaloilla ja sitten vasta se selän ja lantion yhteistyöntö että saadaan hyväksytty nosto :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
moraQ sanoi:
ja maasvedot alusta nostaa jaloilla ja sitten vasta se selän ja lantion yhteistyöntö että saadaan hyväksytty nosto :)

Miten tuo liittyy hyväksyttyyn nostoon? Voithan sä vetää vaikka suorin jaloin sen painon sieltä ylös ja silloinkin se on hyväksytty nosto, jos vain loppuasento on sääntöjen mukainen.

Penkin otin ohjelmaan vasta muutama viikko sitten ja nyt n. viiden treenikerran jälkeen meni 6x85kg.Maksimia ei siinä testattu.
Kyykyssä meni keväällä 4x150kg ja tuossakaan ei maksimia oo otettu.
Maastavedossa sarjapainot siinä 170kg:n hujakilla ja tuossa oli nyt parin kuukauden tauko kun selän "ansiosta" ei pystyny tekemään. :(
Mitähän siitä tulee...noh..jätän laskematta ku maksimit puuttuu kaikista!? :D Elikä ikää 17 ja painoa 78kg.Lajina lentopallo(vielä tällä hetkellä). :)

Tässä olisi "pienen ja hentoisen" naisen tuloksia....

Elikkä varusteilla kyykky 220, penkki 110 ja veto n.210
(varusteina Inzerin paita ja Titanin trikoot ja siteet + vyö)
RAW 190, 95 ja 190.

Ikää on kolmisenkymmentä ja painoakin kertynyt liiankin paljon.
Voimailua olen harrastanut muutamia vuosia, mutta muutama vuosi taukoa kaikennäköisten loukkaantumisien vuoksi. :curs:

iso vaalee sanoi:

RAW 190, 95 ja 190.

Ikää on kolmisenkymmentä ja painoakin kertynyt liiankin paljon.
Voimailua olen harrastanut muutamia vuosia, mutta muutama vuosi taukoa kaikennäköisten loukkaantumisien vuoksi. :curs:
Hyviä tuloksia! Mulla on pienempi yhteistulos kun sulla. :nolo:

iso vaalee sanoi:

RAW 190, 95 ja 190.

No huh huh! Tässähän tuntee itsensä heikoksi :nolo:

Suurin mitä olen nähnyt naisen nostavan maasta oli 70kg (oma tyttöystävä kokeili kerran)...

Mun surkeat tulokset:
Kyykky 170 kg
Penkki 130 kg
Veto 200 kg.

Varusteina pelkkä vyö, omapaino noin 125 kg.Voimanostoa oon harrastanu tosissaan vuoden verran, salilla pelleillyt pitemmän aikaa. Tarkoitus ois alotella kilpailemista ens vuonna, kunhan tässä vähän voimistuu.

:thumbs: mulla on pp 105kg,jk 150kg, sekä mv 200 kg painoa 65kg ikää 16v ja kaikki on ilman varusteita kyykyssä tosin käytin vyötä mut mv on otettu ilman sitä ja vielä kapeellaundefined

itse olen 14vuotta täytän kohta 15.
penkkaan 80kg
kyykkään 135
maastavetoo en oo kokeillut mutta ainakin 100 menee...
painoa 104 (eli aivan liikaa "ylimääräistä painoa")
olen käynyt salilla 9kk, ainut lisäravinne mitä käytin oli palautusjuoma.
olen käyttänyt vain vyöta ja polvilämmittimiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom