Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pp 100 - mv 140 - jk 105 :itku: yhteistulos lyhkäsellä matikalla 345kg.. treeniä takana pari vuotta. (tosissaan ei päivääkään, seliseli)
ilman varusteita, ikää 19 ja painoa~65kg.

Jahas, tänä vuonna tehdyt liike-enkat, ei siis samana päivänä tehty...
pp 120
jk 120x3 (vyö)
mv 180 (vyö+remmit)

Onkos siinä yt:tä 420kg. :itku:

Nostot on puhtaita, penkki ei tosin merkistä mutta pysäytyksellä.
Kyykyssä meni viime vuonna enemmän ja menis nytkin, mutten ole ykköstä tehnyt, koska viime keväänä meni ykkösnostossa polvi...

Ja pitkä tauko tässä nytkin tulee.... (pyöräily on vaarallista PRKL!!!)

Boosteri sanoi:
Potkunyrkkeily on "päälaji" mutta laitan silti omat tulokset tänne niin saatte nauraa:
pp: 80 (ranne siteet)
mave: 5x165 kg (vyö)
jk: 5x130 (vyö)
yht. 375...
ja painoa on se 88-91kg
2v aktiivista treeniä josta punttia 1v.
nyt vituttaa jotku 20kg kevyemmät vetää 100xenemmän painoja ku mä :wall:

Ja harva pystyy treenaamaan potkunyrkkeilyä niiden parempien tulosten kanssa :rolleyes:

Penkki: 132,5
Kyykky: 140
Mave: 182,5
Paino 80 kg.

Yht. 455. Rannesiteet on ainoat apuvälineet. Ikää 33 v. Treeniä takana yli neljän vuoden tauon jälkeen reilu vuosi. Kyykkyä oon ottanu vasta pari kuukautta.
Lisäksi menee sotilaspenkissä 21 omalla painolla. kaikkiin pitäs saada parannusta ja sitä haetaan.

Omat enkat!

Penkki: 170
kyykky: 235
Mave : 240
Paino n. 90kg
silloin oli ikää 21v.
Nkyään bodaus tyylistä treenii jossa ei välii mitä nostaa ,kunhan lihakset kasvaa ja tiukkenee :)

noissa oli apuna polvisiteet ja vyö!

pp 110kg
mave 180kg
kyykky 155kg
oma paino 68kg silleen pväliin tosissaan treenaava harrastelija.mitäs mieltä olette onko jokin liian heikko tai "kova"verratuna toiseen tulokseen.eli onko tullut treenattua tasapuolisesti? :wanha:

Miksiköhän se menee lähes kaikilla sillain alussa tulosten suhteen, että mave voittaa kyykyn, mutta sit myöhemmässä vaiheessa tai ainakin voimanoston huipulla kyykkytulokset on kovemmat kuin mavetulokset. (Jos nyt on oikea muistikuva)

Manuel sanoi:
Miksiköhän se menee lähes kaikilla sillain alussa tulosten suhteen, että mave voittaa kyykyn, mutta sit myöhemmässä vaiheessa tai ainakin voimanoston huipulla kyykkytulokset on kovemmat kuin mavetulokset. (Jos nyt on oikea muistikuva)

Itsellä ainakin on penkkiin ja kyykkyyt paljon paremmat välitykset kuin vetoon, joten miten pidemmälle mennää niin alkaa tehot hyytyvään vedossa kuin kahdessa muussa tapahtuu vielä kehitystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Manuel sanoi:

Johtuu enimmäkseen niistä trikoista. Täällä suurinosa on puhunut RAW-tuloksesta, kun taas voimanostokisoissa tyypeillä on ne tunkit jalassa. Otetaan niiltä trikoot pois ja katsotaan sitten voittaako kyykky vedon. Ei taida enää kovin monella voittaa...

alumiini sanoi:
Johtuu enimmäkseen niistä trikoista. Täällä suurinosa on puhunut RAW-tuloksesta, kun taas voimanostokisoissa tyypeillä on ne tunkit jalassa. Otetaan niiltä trikoot pois ja katsotaan sitten voittaako kyykky vedon. Ei taida enää kovin monella voittaa...

samoin noiden polvisiteiden kanssa. Aikanaan kyykkäsin siteillä ja kyllähän niiden avulla pompsahtaa ansimmäinen 10 cm aivan erilailla, kuin ilman siteitä. Toki ne säästää polvia mutta silti olen sitä mieltä, että voiman kannalta parempi mennä ilman apuvälineitä treenatessa. Tilanne olis toinen jos tulokset olis paremmat ja pitäs kilpailla. Kisoissa toki kaikki sallitut avut käyttöön.

JK 200kg, PP 125kg, MN 210kg (=YT 535kg). Kaikki samassa treenissä tehtynä ja ainoana varusteena rannesiteet (JK&PP). Vetoa en ole tänä vuonna treenannut joten en enempää uskaltanut yrittää vaikka ehkä olisi saattanut mennäkin...Tämän vuoden puolella tavoite saada YT tonne välille 550-570kg, ja ehkä kisatakin jos intoa riittää. Niin ja ikää on 22v.

Omapaino karvan alle sata ja natu treenaaja.

Jk Metallin kyykkytrikoilla, vyöllä ja polvisiteillä siinä 270- 280 kg max.
Mv tökkii pahasti, ykkönen jotain 230 - 240 kg.
Pp metallin amatööripaidalla 190 kg ammattilaispaidalla yli 200 kg

Nämä tulokset ei ole kisatuloksia mutta suoritukset puhtaita joten ei tule seuraavissa kisoissa pettymyksiä.

Pitkät kädet selittää tulosten epätasaisuuden:

PP 100kg, MV 250kg, JK 155kg

Olen treenannu jo mahdit vajaa puol vuotta kovaa. Treenasin nuorempana silloin tällöin, mutta oli yli 4 vuotta totaalisesti väliä. Tuli treenattua vain tuota keskivartaloa... :)

VelttoV sanoi:
Pitkät kädet selittää tulosten epätasaisuuden:

PP 100kg, MV 250kg, JK 155kg

Olen treenannu jo mahdit vajaa puol vuotta kovaa. Treenasin nuorempana silloin tällöin, mutta oli yli 4 vuotta totaalisesti väliä. Tuli treenattua vain tuota keskivartaloa... :)

No ompa! Minä jo luulin että mulla on paljon eroa vedon ja kyykyn kohalla. Luulis tulevan melkosen kova vetäjä jos tekniikat on kunnossa! :thumbs:

fullpower sanoi:
No ompa! Minä jo luulin että mulla on paljon eroa vedon ja kyykyn kohalla. Luulis tulevan melkosen kova vetäjä jos tekniikat on kunnossa! :thumbs:

No en usko tekniikan olevan mavessa kovin kummoinen. Jos tankoa laskettaisiin esim 5cm, niin tulokset varmasti tippuisi puoleen. :) Polvet on sökönä, niitä yritettään kuntouttaa ja hyvään suuntaan on menossa. Joulukuussa pelkän tangon kanssa kyykkääminen teki kipeää. Eli harjoittelen vasta tekniikkaa ja lisään sarjapainoja vähitellen. Kyykyssä menee siis polvet hieman enemmän yli sakkorajan, mitä mavessa. Yksi välilevy on "lytistynyt", selkäranka on sivuttaissuunnassa hieman kiero ja alaselkä on liian suora. Eli ei mitään hirmu tuloksia voi nostella. Ykkösiä siis vain puolivuosittain tai jotain. Mavessa ja kyykkäämisessä on apuna ollut myös vyö ja polvituet. Silti tuntuu selässä ja ennätypainojen kohdalla :urjo:

edit: saamari, meni yli 500 rajan. No tavoite on vuoden päästä 560kg. Pp 120 + Mv 260 + Jk 180. Mutta noin 8kg pienemmällä elopainolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom