Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kime76 sanoi:Yhteistuloksen lisäksi kannattaa parantaa myös laskutaitoa.. :lol2:
Boosteri sanoi:Potkunyrkkeily on "päälaji" mutta laitan silti omat tulokset tänne niin saatte nauraa:
pp: 80 (ranne siteet)
mave: 5x165 kg (vyö)
jk: 5x130 (vyö)
yht. 375...
ja painoa on se 88-91kg
2v aktiivista treeniä josta punttia 1v.
nyt vituttaa jotku 20kg kevyemmät vetää 100xenemmän painoja ku mä :wall:
Manuel sanoi:Miksiköhän se menee lähes kaikilla sillain alussa tulosten suhteen, että mave voittaa kyykyn, mutta sit myöhemmässä vaiheessa tai ainakin voimanoston huipulla kyykkytulokset on kovemmat kuin mavetulokset. (Jos nyt on oikea muistikuva)
Manuel sanoi:Miksiköhän se menee lähes kaikilla sillain alussa tulosten suhteen, että mave voittaa kyykyn, mutta sit myöhemmässä vaiheessa tai ainakin voimanoston huipulla kyykkytulokset on kovemmat kuin mavetulokset. (Jos nyt on oikea muistikuva)
alumiini sanoi:Johtuu enimmäkseen niistä trikoista. Täällä suurinosa on puhunut RAW-tuloksesta, kun taas voimanostokisoissa tyypeillä on ne tunkit jalassa. Otetaan niiltä trikoot pois ja katsotaan sitten voittaako kyykky vedon. Ei taida enää kovin monella voittaa...
VelttoV sanoi:Pitkät kädet selittää tulosten epätasaisuuden:
PP 100kg, MV 250kg, JK 155kg
Olen treenannu jo mahdit vajaa puol vuotta kovaa. Treenasin nuorempana silloin tällöin, mutta oli yli 4 vuotta totaalisesti väliä. Tuli treenattua vain tuota keskivartaloa...
fullpower sanoi:No ompa! Minä jo luulin että mulla on paljon eroa vedon ja kyykyn kohalla. Luulis tulevan melkosen kova vetäjä jos tekniikat on kunnossa! :thumbs: