Yhteistuloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tulokseni

pp: 145
mn: 260
jk: 240

Maastaveto ja kyykky vyöllä ei muuta penkki ilman paitaa.

Eli yhteistulos on se 645 kg.
Painoa on 84kg ,pituutta on 185, ikää on 19.

Pitäsköhön vaihtaa nimeä, kun on tota punttia tullu veivattua enempi ku airoa...
jk 235 (inzer, siteet,vyö)
pp 165 (inzer)
mv 250 (inzer,vyö)

niin, paino 90 ja ikä 47

Ponterosa sanoi:
tulokseni

pp: 145
mn: 260
jk: 240

Maastaveto ja kyykky vyöllä ei muuta penkki ilman paitaa.

Eli yhteistulos on se 645 kg.
Painoa on 84kg ,pituutta on 185, ikää on 19.

Noilla tuloksillahan oisit ollu kevyesti mitaleilla sm- kisoissa. Ja tuohon kun lisäisi vielä paidasta ja trikoista saatu hyöty, niin ei se kultakaan kovin kaukana varmaan ois. :eek:

Vanhoina hyvinä aikoina, 19 vuotiaana yhteistulos 780kg.
Kyykyssä "trikoo" 80-luvun alkupuolelta, ei kovin tukeva ja siteet, ei vyötä
Penkissä rannetuet, ei muuta
Vedossa tuo "trikoo", ei vyötä..

Nykyään mulla taitaa olla penkki parempi kuin vedon ja kyykyn yhteistulos. :)

Noilla tuloksillahan oisit ollu kevyesti mitaleilla sm- kisoissa. Ja tuohon kun lisäisi vielä paidasta ja trikoista saatu hyöty, niin ei se kultakaan kovin kaukana varmaan ois.

Kyllä eli kisoihin olisi tarkoitus lähteä muutaman vuoden sisällä mutta se penkki pentele on aika surkea verrattuna muihin liikkeisiin, joten sitä pitäisi lähteä parantelemaan vielä! ;)

-EDIT- Oho ryssin äskeisessä viestissä vähäsen, toivottavasti saatte selvää!

Viestin muokkaus onnistuu
edit.gif
10 - 15 min sen luomisen jälkeen

soutaja sanoi:
Pitäsköhön vaihtaa nimeä, kun on tota punttia tullu veivattua enempi ku airoa...
jk 235 (inzer, siteet,vyö)
pp 165 (inzer)
mv 250 (inzer,vyö)

niin, paino 90 ja ikä 47
:offtopic: jostaan muistan, että oisit kotkalainen, jos oot niin millä salilla treenaat (jos saa kysyä)?

yajo sanoi:
:offtopic: jostaan muistan, että oisit kotkalainen, jos oot niin millä salilla treenaat (jos saa kysyä)?

Hyväntuulen salilla treenaan ja 11.5. ois taas Hektorin kisat uimahallin salilla, missä ois tarkotus parantaa yhteistulosta.

soutaja sanoi:
Hyväntuulen salilla treenaan ja 11.5. ois taas Hektorin kisat uimahallin salilla, missä ois tarkotus parantaa yhteistulosta.
Taidan tietää kuka oot, jos en väärin arvaa, niin morjestit mulle viime sunnuntaina pukkarissa joskus ilta kaheksan aikoihin. Taidanpa tulla kattomaan kisoja. Ei kai sinne mitään maksa??

Jalkakyykky 8*190kg Varusteet: vyö+kyykkykengät
Penkki 1*170kg Varusteet: rannesiteet
Maastanosta 260kg Varusteet: Vyö

op.90-94kg
ikä23

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
soutaja sanoi:

Olemmekohan me aikanaan molemmat treenattu samoihin aikoihin Karhuvuoren urheilutalon legendaarisella "sedän" salilla 1988 - 1998 ??? Mulla on vissiin vieläkin jossain avain "sedän" laatikkoon...

Hgu sanoi:
Olemmekohan me aikanaan molemmat treenattu samoihin aikoihin Karhuvuoren urheilutalon legendaarisella "sedän" salilla 1988 - 1998 ??? Mulla on vissiin vieläkin jossain avain "sedän" laatikkoon...

Mun avain on hävinny aikojen saatossa... Vieläköhän "Setä" treenaa? Taitaa olla jo kuuskymppinen.

viimeksi yhteistulos oli 380kg, nyt luultavasti about 400kg... tosin arvailu on turhaa, joten sanotaan nyt se 380kg.. ;)

testo sanoi:
Täällä on nin perkeleen riskejä kavereita etten viitti laittaa omia tuloksia. Heikko mikä heikko. :rock:

hahhahhahhahhahhahha!!!!! :D :rolleyes:

itsellä bodailua harrastavana tulokset ovat jotakuinkin seuraavanlaisia: ykköset ollaan vedetty vaan penassa aikoja sitten, tuleva syksy pitäis ottaa täysin voima painotteisena. jokaiseen lajiin odotetaan tällöin +15kg - +30kg lisäys...

pp: 100kg
jk: 130kg x 3 (max. arvio 140-145kg)
mv: 165kg x 4 (max. arvio 180-190kg)

mitat: 187.5 cm / 91-95kg

kyykyt menisivät kisoissa varmasti läpi, penkki ei merkillä mutta erit. rauhallisella alaslaskulla...mave täysin puhdas selkäveto (jaloissa ei tarpeeksi jerkkuja)

no onneks tuloksia on tullut paremmin tuolla bodypuolella...

on kyllä pojilla kovia tuloksia, verrattuna mun:
pp 95
jk 120
mv 100
tiedän, olen heikko.. veikkaan et sullakin testo on paremmat tulokset, vai oonko vääräs?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom