Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
En viittinyt uutta threadia pistää pystyyn joten laitampa tähän:
Millä liikkeellä nuita "siipiä" tuossa kainalon alapuolella saisi kehitettyä?
Ja voiko kulmasoutua korvata alataljalla?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=18893

Tossa on hyviä ohjeita, millä saat sen selän kasvuun. Ylhäältä vedettävät selkäliikkeet kasvattaa enemmänkin sitä selän leveyttä eli ylätaljaa ja leukoja esim. ku teet noilla ohjeilla saat varmaan ne "siivet" kasvamaan ja lähdet kohta lentoon. :D Kulmasoudun voi korvata alataljalla, molemmat on hyviä paksun selän liikkeitä, mutta ite pidän ainakin kulmasoutua hieman tehokkaampana, koska se on vapailla painoilla tehtävä raskas perusliike.

no kerroppa sitte et minkä on pystysoutua vastaavista liikkeistä paras vai onko se pystysoutu paras,jos on nii tangola vai taljalla? :O ite tein eka kertaa nyt sitä taljassa ehk vähä liian pienil painoil ni en saanu oikee kunnon tuntumaa ja ranteis tuntu vähä häijyltä... leveempi/kapeempi ote, tankoon vaihto vai kokonaan liikkeen vaihto? kiitoksii :D :worship:

no kerroppa sitte et minkä on pystysoutua vastaavista liikkeistä paras vai onko se pystysoutu paras,jos on nii tangola vai taljalla? :O ite tein eka kertaa nyt sitä taljassa ehk vähä liian pienil painoil ni en saanu oikee kunnon tuntumaa ja ranteis tuntu vähä häijyltä... leveempi/kapeempi ote, tankoon vaihto vai kokonaan liikkeen vaihto? kiitoksii :D :worship:

No jos multa kysyit, niin pystysoutua en oo tehny koskaan. Kerran kokeilin joskus alottelijana suoralla tangolla taljassa, mutta tuntu jotenki oudolta muistaakseni ranteissa. Kai se on ihan hyvä liike ku löytää omille raajoilleen vaan sopivan tangon ettei satu mihinkään. Ite suosin olkapäätreeneissä pystypunnerrusta käsipainoilla ja erilaisia vipareita (eteen, sivulle, taakse). Takaolkapäit on mukava treenata myös ristikkäistaljassa tai siihen tarkotetussa laitteessa. Pystypunnerrusta oon joskus tehny aika pitkäänkin myös smithissä edestä ja se tuntu myös ihan kivalta.

no viittisitkö kattoo tost "aloittelijalle sopiva treeniohjelma" threadist sivulla 2 koko kropan treeni ohjelma minkä kani mulle neuvo, ni se on mulla nyt käytössä ni viittitkö vilkasta sitä ja kertoo siihe jonku liikkeen just toho pystysoudun tilalle.... jos olkapääpunnerrus kässäreil tai tangol sopii siihe hyvin ni mielellää, tykkään ite niist liikkeist :D

Joo, kävin vilkasemassa sitä ja voihan siihen sen pystypunnerruksen ottaa jos vaan jaksat tehä... kannattaa vaan varoa ettei etuolkapäät ylirasitu liikaa. Ei ehkä kannata kuitenkaan joka kerralla tehä sitä pystypunnerrusta ku etuolkapäät rasittuu tossa ohjelmassa aika lailla esim. rinnalle tehtävästä punnerrusliikkeestä. Tossa ohjelmassa enemmänki kaivattais sivuolkapäille rasitusta ja siihen sopis mun mielestä kyllä paremmin esim. viparit sivuille niinku siinä ohjelmassaki oli merkitty. Jos nyt et pystysoutua halua tehdä.

Ei millään pahalla, mutta mun mielestä sä wangsteri murehdit vähän turhan paljon kaikkea. :) Oot kuitenki saanu jo täälläkin aika paljon neuvoja eri ohjelmiin ja myös valmiita ohjelmia, joten ei muuta kun treenaamaan jollain niistä ja kattelet sit muutaman kuukauden päästä et miltä on tuntunu. Se on turha täällä vaan kokoajan ettiä ja keksiä jotain uutta siihen ohjelmaan ja vaihdella sitä kokoajan. Poikkeuksena tietenkin jos löytyy joku liike jota ei pysty jostain syystä tehdäkään ja tarvii apua johonkin korvaavaan liikkeeseen yms. Ja tietenkin kannattaa aina valistaa itseään uudella tiedolla mitä esim. täältä pakkikseltakin löytää lukemalla. :)

juu laitan varmaa ne viparit sivulle... vasta yhen kerra testannu tolla ohjelmalla ja jotkut tutut valistanu mua tiettyy suuntaa sit oon varmistanu tääl ni sit välil neuvottu toisin ni pakko ollu kysellä ettei sit tuu treenattuu esim 1kk sit saanki tietää et reeni menny päin arsetta.... ite ku tosiaa oon viel alottelija eikä massaa/lihasta mitenkää LIIKAA ole....:/

Kaikkia neuvoja ei varmaankaan kannata huomioida tai ainakaan ottaa käyttöön. Jos oot vaikka täältä pakkikselta saanu jotkut hyvät ohjeet, niin teet niiden mukaan nyt jonkun aikaa ja kattelet sitten, että onko ne toiminu hyvin tai ei. Et voi kuitenkaan tehdä ku yhellä tapaa kerrallaan ja maailmasta löytyy yhtä monta tapaa treenata ku on treenaajiakin. Eli kärsivällisyyttä vaan peliin. Tahkot vaan menemään nyt jollain ohjelmalla. Mitään ei kuitenkaan tapahdu yhessä yössä, joten aikaa vievää hommaahan tää on.

juu sen tiiän, nyt oon päättänykki pitää ton ohjelman mikä nyt on.... mut sali kortti menee koht vanhaks(2.päivä) ens kuussa, ittel ei oo nyt just yhtää rahaa.... ja on yks probleema mist en tääl haluis puhuu ni on hyvin mahollista että en uutta kk korttia saa...:/ pitää sit varmaa kehitellä toho pihalle jostain tukeista ym noi kyykky jutut ja nää... kattelin tota ohjelmaa ni mietin jo valmiiks ni kyl mä ne saan varmaa väsättyy kaikki ite.... jotenki, mut ketuttaa vaa NIIN sikana ku just saanu hyvän agression päälle ton treenin suhteen, no mut aina ei voi voittaa...

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=18893

Tossa on hyviä ohjeita, millä saat sen selän kasvuun. Ylhäältä vedettävät selkäliikkeet kasvattaa enemmänkin sitä selän leveyttä eli ylätaljaa ja leukoja esim. ku teet noilla ohjeilla saat varmaan ne "siivet" kasvamaan ja lähdet kohta lentoon. :D Kulmasoudun voi korvata alataljalla, molemmat on hyviä paksun selän liikkeitä, mutta ite pidän ainakin kulmasoutua hieman tehokkaampana, koska se on vapailla painoilla tehtävä raskas perusliike.

Mä oon niin leija koht!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu sen tiiän, nyt oon päättänykki pitää ton ohjelman mikä nyt on.... mut sali kortti menee koht vanhaks(2.päivä) ens kuussa, ittel ei oo nyt just yhtää rahaa.... ja on yks probleema mist en tääl haluis puhuu ni on hyvin mahollista että en uutta kk korttia saa...:/ pitää sit varmaa kehitellä toho pihalle jostain tukeista ym noi kyykky jutut ja nää... kattelin tota ohjelmaa ni mietin jo valmiiks ni kyl mä ne saan varmaa väsättyy kaikki ite.... jotenki, mut ketuttaa vaa NIIN sikana ku just saanu hyvän agression päälle ton treenin suhteen, no mut aina ei voi voittaa...

Eikö sun vanhemmat halua/pysty tukemaan sun liikuntaharrastusta?

juu kyllä muuten mut on vaa yks juttu ni ei oikee onnistu...:/

Vaikee se on jeesaa kun ei syitä tiedä. Mutta koita nyt kuitenkin kotona reenailla, joku postasi sillon pitkän listan liikkeistä jossa vastuksena on oma paino, osa oli erittäin tehokkaita!

joo mutku tanko,penkki, kässärit on kaikki himassa stadissa....

Erilaiset punnerrukset ja leuat, yhden jalan kyykky (jalka edessä), sissykyykky... kaikkia näitä voi tehdä ilman lisäpainoa.

oisko jollai jotain neuvoja, muut liikkee menee suht hyvin paitsi penkki. En saa nostettuu penkistä mitää se on pysyny samana ties kuinka kauan, enkä saa mitää tuntumaa rintalihaksille vaikka niitäki haluisin kasvattaa... Ja toinen ni mikä ois TOSI hyvä kässäri liike missä tulee tuntuma/polte parhaiten haukkariin....? Ja sit viel on semmonen ongelma et en tunne ketää täält mis asun, mut haluisin kuvata treenistäni videon ja laittaa sen vaikka tänne ni näkis sitte ite et miltä noi liikkeet tehtynä näyttää ja porukka vois samalla vähä neuvoa...

Penkissä saa paremmmin tuntumaa leveämmällä otteella. Ja keskitetty hauiskääntö toimii minulla ainakin poltteen saamiseksi.

oisko jollai jotain neuvoja, muut liikkee menee suht hyvin paitsi penkki. En saa nostettuu penkistä mitää se on pysyny samana ties kuinka kauan, enkä saa mitää tuntumaa rintalihaksille vaikka niitäki haluisin kasvattaa... Ja toinen ni mikä ois TOSI hyvä kässäri liike missä tulee tuntuma/polte parhaiten haukkariin....? Ja sit viel on semmonen ongelma et en tunne ketää täält mis asun, mut haluisin kuvata treenistäni videon ja laittaa sen vaikka tänne ni näkis sitte ite et miltä noi liikkeet tehtynä näyttää ja porukka vois samalla vähä neuvoa...
Koita vaihdella oteleveyttä maksimileveästä(etusormet merkeissä) kohtuu kapeaan(peukun verran karhennuksesta ulospäin). Ja tarkista tekniikka. Alkuun en saanut minäkään minkään näköistä tuntumaa rintaan, mutta korjailin tekniikkaa parempaan päin ja nyt se jo tuntuukin vähän. Toisaalta tuntumalla ei ole mitään väliä, se ei kasvata. Jos nyt penkkiin haluaa panostaa, ojentajia, yläselkää ja takaolkapäitä kovaan treeniin. Hauiksia en ole kuukauteen jaksanut vemputtaa, mutta hammerkääntö tuntuu aikas muikeasti hauiksessa ja forkussa.

joo oon koittanu vaihdella sitä leveyttä mut ei silti oikee toimi, enkä saa penkistä nostettuukaa oikee mitään....

Tiiän et oon vaihdellu ja kyselly noit ohjelmii MONTA kertaa mut JOS joku viittis kattoo tän ja kertoo tarvittavat muutokset sillee et joka lihas mikä tossa on mukana ni neuvoo niihi semmosen liikkeen mikä on melkee paras kyseiseen lihakseen että varmasti saan sen poltteen/tuntuman siihe lihakseen. Ja sit toinen et kattoo et kantsiiks toho lisätä joku epäkäs,forkku liike ku noille ei oikee mitää liikettä tos oo... Penkkii oon treenaillu ja kokeillu eri levysii otteita mut en saa siit vaa nostettuu paljoo jaskaakaa enkä saa tuntumaa rintalihaksiin. ja sit viel suositeltavat sarja määrät. ite tykkäisin ehk tehä 2 tai 3 sarjaa haukkareihin ja ranskalaisee... mut neuvokaa joku joka tietää:nolo:

Eli tämmönen:
Kyykky 2x10-15
Jalkojen koukistus 2x10-15
Pohkeet istuen 2x10-15
Kulmasoutu tangolla 2x10-15
Ylätalja 2x10-15
Penkki 2x10-15
Pystysoutu 2x10-15
Ranskalainen käsipainolla 1x10-15
Hauiskääntö käsipainoilla 1x10-15
Vatsadippi//Vatsarutistus 2x10-15

ja kiitos JOS joku viittii viel tän kerran jeesii...:worship: