Wangsterin kysymykset koottu tänne

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
tee alussa vaikka semmosta 3x12 penkissä ja hio tekniikkaa noilla pitkillä sarjoilla. Sit alat saamaan tekniikkaa kuntoon niin lisää painoja ja vähemmän toistoja. Kannattaa se tekniikka harjotella ettet hajota ittees ja nostokin tietenki helpottuu ja ottaa sinne minne kuuluu.

Mee sinne jto:n trediin ja pyydä siltä joku penkkiohjelma. Varmana pitäis penkkituloksen nousta.

penkkiohjelma? siis joku sarja/toisto määrä millä vedän penaa tos mun ohjelmassa vai?

ihan kunnon ohjelman jota voit viikon aikana suorittaa. Sulla ei vaan taida olla kotona penkkiä ja painoja joten suoritat ne sit varmaan sillon ku käyt salilla muutkin lihakset treenaamassa.

voisko joku neuvoo mulle tänne apua? eli kun mun heikoimmat liikkeet on penkki ja vinopenkki, molemista nostan iha naurettavia painoja ja käytössä on 1 jakonen ohjelma. Eli miten mun kannattaa treenaa penkkii ja vinopenkkii vai kannattaako ollenkaa? haluun kumminki kasvattaa tietty niitäki eli kannattaako ne korvata tai jtn?

voisko joku neuvoo mulle tänne apua? eli kun mun heikoimmat liikkeet on penkki ja vinopenkki, molemista nostan iha naurettavia painoja ja käytössä on 1 jakonen ohjelma. Eli miten mun kannattaa treenaa penkkii ja vinopenkkii vai kannattaako ollenkaa? haluun kumminki kasvattaa tietty niitäki eli kannattaako ne korvata tai jtn?

Nostatko sä muissa liikkeissä sitten jotenki älyttömän isoja painoja suhteessa noihin rinnalle tehtäviin punnerrusliikkeisiin? Ite treenaisin ainakin noin alottelijana ihan normaalisti samanlailla kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti, niin kyllä ne erot tasottuu jos niitä nyt edes on. Ettei sulla vaan olis väärä käsitys noista painoista? Ei niiden penkin sarjapainojen tarvi olla isompia ku kyykyssä... :rolleyes:

Nostatko sä muissa liikkeissä sitten jotenki älyttömän isoja painoja suhteessa noihin rinnalle tehtäviin punnerrusliikkeisiin? Ite treenaisin ainakin noin alottelijana ihan normaalisti samanlailla kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti, niin kyllä ne erot tasottuu jos niitä nyt edes on. Ettei sulla vaan olis väärä käsitys noista painoista? Ei niiden penkin sarjapainojen tarvi olla isompia ku kyykyssä... :rolleyes:
Niinpä, lyö nyt kilomääriä pöytään, että saadaan arvioida onko ne tasapainossa.

no tos 1 jakosessa teen kyykkyy 2 sarjaa viimeks meni eka 50kg 15 ja 60kg 12 ja penkkii tein tänää koitin sitä 5x5 tsydeemii, tein 40kg ni kaikki muut nous mut viimesen sarjan vika toisto jäi rinnalle..:nolo: et semmonen lihaskimppu:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielestäni ei mitään erikoista tuossa erossa. Kyykky ehkä hitusen edellä, mutta eiköhän se siitä tasoitu.

eli mun kannattaa jatkaa penkissä vaa 2x10-15...?

Juu, voit tietysti vaihtelun takia tehdä esim. 2vk. 5-10 ja 2-4vk. 10-15. Ihan kuinka tykkäät.

nyt koht ostan uuden kk kortin ja treenaan koko sen kuukauden nyt tol 1 jakosella ni informoin sitte kehityksestä/tuloksista... (jos sellasia tulee :D)

mites saan muute laitettuu avatarin? ku edit avatar ni siin neliös lukee et "no avatar specified" mut vaikka painaa reset field ni ei käy mitää...

mites saan muute laitettuu avatarin? ku edit avatar ni siin neliös lukee et "no avatar specified" mut vaikka painaa reset field ni ei käy mitää...

SUn pitää liittyy vipiks.Ja mikä ei sarjapainojen nousua auta ni että keskiyöllä kirjottelet täällä,jatkossa 22.00 nukkumaan.tietysti tuo valvominen käy jos nukut jokapäivä pitkään,mutta en sitä usko. muista että muskelit kasvaa ku nukut

juu :D telkast vaa on tullu muutaman päivän hyvii ohjelmii... kuten oz:kuola: /kylmä rinki...:D

hei, mikä ois hyvä liike etureisille?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom