Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli mikä ois semmone perus simppeli ravinto ettei tarvii olla mitää kunnon fileitä ym oon 17. käyn aina noin 11-12 aikaa lähen salille eli mitä ennen sitä, sen jälkeen ym. jotai sillee et riittäs kumminki siihen että saa lihakset näkymään. siis tarkotan että ravinnot riittää siihe lihasten kasvatuksee ku jos ei mitää syö ni eihä lihaksetkaan kasva....? kertokaas. creatiinia juon 3g aamusin,30g protskuja salin jälkee.... et semmosta, jeesatkaas :D
mites muilla on vaikuttanu toi hauiskääntö käsipainoilla tyyli? onko tuottanu enemmän tulosta scott-penassa, istuultee penkillä, seisten? eli mikä ois paras tyyli?
Tohon, jos käsien haperien lihasten voimat ovat eri tasoilla, on hyvä käyttää tankoa niin lihastasapaino kehittyy. Helposti kun tekee vapailla painoilla tai laitteella käsiä eri aikaan, niin heikompi jää heikommaksi ja vahvempi vahvemmaksi.ainii ja sit mulla tuntuu vasen käpälä olevan vähä heikompi ku vasen.... saattaa esim hauiskäännössä 2 viimestä tehä pirun tiukkaa vasurilla melkee koko kroppa tulee jos messii mut oikeella ne menee tiukasti mut kumminki menee... tasottuuko ne ku aikansa reenailee? :O
juu kiitoksia... semmosta viel tahtosin tietää että tuottaako esim scott hauis kääntö tangolla paremmin tulosta kun käsipainoilla? eli onko tanko parempi kuin käsipaino tai toisinpäin,ja jos on nii millä perusteella?
Mites toi palautuminen, ku mulla jalat palautuu vähä hitaammin ku kädet eli käsissä nyt ei ees kipuu kyl kauheesti tunnu samanlailla enä ku jaloissa tietty varmaa siit ku en oo jalkoja treenannu niin paljoo ku käsiä... eli kaipa ne siit tasottuu...? ma kävin salilla ja tänää on jalat vähä viel "Kipeet" kyl tuntuu et ihan normaalisti pystyis jo kyykkää ym et ei sellasta kipu vähä ku jännittää ni tuntuu...kiitos :D
Mites toi palautuminen, ku mulla jalat palautuu vähä hitaammin ku kädet eli käsissä nyt ei ees kipuu kyl kauheesti tunnu samanlailla enä ku jaloissa tietty varmaa siit ku en oo jalkoja treenannu niin paljoo ku käsiä... eli kaipa ne siit tasottuu...? ma kävin salilla ja tänää on jalat vähä viel "Kipeet" kyl tuntuu et ihan normaalisti pystyis jo kyykkää ym et ei sellasta kipu vähä ku jännittää ni tuntuu...kiitos :D
hei, kertokaas joku pari vatsaliikettä, eli joku hyvä liike ylemmille vatsalihaksille ja sit toinen liike alemmille vatsalihaksille? :O