Voimailusta/ voimanostosta kiinnostuneet mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja assis
  • Aloitettu Aloitettu
mä en omista ku ison pään hahhah!!;) ehkä vähän hartioitakin heh! juu ens vuonna taas loimaal täytyy vähintää 120kg saada penast jos aikoo teil pärjätä heh! painava ku olen!! totta johanna varo vain ettet mene iha tukkoon ja muist kans levätä!!! eiks je!?!:) tein tänään sotilaspenaa ja 90kg nousi!!!! jes! ja 80kgx4!! nyt on pakko ol salilt ainakin 3pvää pois!!!:) laitan illal you tubeen ne nostot!! ei muuta ku treenataan kovin muidut!!:)

tein tänään sotilaspenaa ja 90kg nousi!!!! jes! ja 80kgx4!! nyt on pakko ol salilt ainakin 3pvää pois!!!:) laitan illal you tubeen ne nostot!! ei muuta ku treenataan kovin muidut!!:)

Sun kannattaa ehkä harjoitella sitä jalkojen käyttöä, kun nostat solttuna saman tuloksen kuin Loimaalla jalat maassa. :) Mulla katoaa varmaan 10kg tuloksesta saman tien, kun nostan jalat edes penkille, saati sitten ilmaan. Mulla alkoi nyt peruskuntokausi, elokuussa pääsen kokeilemaan taas paitamaksimia, jos saan hommatuksi oikeanlaisen paidan seuraaviin kisoihin.

-pyllähtelijä

heips!!! juu todellakin tarvii opetella ottaa ne mun koivet mukaan!!! välil tuntuu et saan ne mukaan,mut pirunmoist säätämist kyl mul on noitten jalkojen kans heh! olen myös täysin lahna nostaja...:( olen kade kyl ku jotkut saa niin upean kaaren penkis et huhhei!!!;) mitä romuja olet paidan kans ottanu!?! taidat olla menos sinne word cupiin!?:)

heips!!! juu todellakin tarvii opetella ottaa ne mun koivet mukaan!!! välil tuntuu et saan ne mukaan,mut pirunmoist säätämist kyl mul on noitten jalkojen kans heh! olen myös täysin lahna nostaja...:( olen kade kyl ku jotkut saa niin upean kaaren penkis et huhhei!!!;) mitä romuja olet paidan kans ottanu!?! taidat olla menos sinne word cupiin!?:)

Juu sinnepä sinne. Paidalla nostin just huhtikuussa oman enkan 70kg, mutta wabl:n kisoihin pitää hommata joku toinen paita, kun pitää olla selästä umpinainen. Mulla on aika hyvä kaari, joskus mietin ett onkohan pakko ollut opetella niin tukala asento penkkiin mutta eihän siellä tarvitse kauan kerrallaan viihtyä. ;) Välillä on huvittanut, kun selkä on ollut kipeä - ja silloinkin penkkikaari on onnistunut täysin kivuttomasti. No, kaipa kroppakin tietää mikä on tärkeää. :D

Täytyy taas palata parin kesän tauon jälkeen tänne palstalle kun motivaatiotaso on palannut. Olin koko viime kesän työttömänä kun edellinen tietoliikennefirma pisti 2006 lopulla porukkaa paljon pihalle. Homma menee ensi syksynä rosikseen. No joo viime kesän opiskelin raskaan kaluston asentajahommia, kävin hitsauskursseja, metallijuttuja, konetekniikkaa jne. Joulukuussa aloitin autokorimekaanikkona. Omalta koulutukselta olen sähköasentaja/tietoliikenneasentaja. Mitään kukkaishommaa tuo isojen autojen parissa puuhastelu ei aina ole, mutta voimasta ja oikeasta asenteesta on hyötyä, samoin harrastuksista :dance:

Mulla olis kovastikin aika ajoin kiinnostusta voimanostoa kohtaan mutta joku lopullinen rohkeus puuttuu. Ja toiseksi, tällä hetkellä on selkä vihoitellut jotta mavea en ole voinut tehdä pitkään aikaan - tai en ole vaan uskaltanut. Kyykkyä sen sijaan on tullut tehtyä. Treenit on kyllä aika voimailupainotteisia olleet jo pidemmän aikaa mutta treeniohjelmaa voisi hioa siihen suuntaan jotta painot alkaisi nousta ja motivaatio pysyisi.

Mä en oikein osaa päättää tavoitteitani mutta joskus haaveilen kisoihin osallistumisesta.

Nyt pitää vaan malttaa parannella selkä, vasen puoli on ihan jumissa ja oottelen pääsyä kuviin. Tuppaa tekemään niin että kun teen sivutaivutuksia niin vasemmalle päin kääntyessä tapahtuu joku outo muljahdus. :(

Ja vatsoihin tarttis voimaa rutkasti lisää - heikkoja vatsoja epäilen selkäongelmien aiheuttajaksi sillä nostotekniikat on hanskassa...Jotta katsellaan mitä tapahtuu ja onnistuuko voimailut enää. Olen kuitenkin luottavainen, vielä täältä noustaan :rock:

No Niin

Tänneppä tunnustaudun. Lemppareita on salilla ollut jo vuodesta 1998 penkki. Kisamielellä en ole innostunut, mutta ehkä ei vielä 30 iässä ihan myöhäistä ole. Treenaaminen on itselläni enemmän kestävyyspainotteista, ykkösiä ja maksimeja en pahemmin ole edes kokeillut. Viitteinä, mitä nyt on tuloksia: mm 50 kg 18 toistoa. 60 kg menee 8 toistoa ja 70 kg olen tehnyt nyt 3 toistoa. Eli näitä teen siten parit sarjat peräkkäin, eli periaatteessa niin paljon kuin menee, ennen kuin maitohapot alkaa painaa vastaan. Palokuntaa kun harrastelen, niin siellä vuotuisissa testeissä on mm 45kg saatava min 18 kertaa minuutissa sekä penkistä että kyykyistä, lisäksi leukaa, vatsalihasta jne. Yli 70 kilon painoilla penkkiä en ole salilla kokeillut, mutta uskoisin että jotain voisi saada aikaan kun viitsisi alkaa ykkösiä ja maksimeja kokeilemaan. Penkin lisäksi treenaan paljon irtopainoilla, taljalla jne ylävartaloa ja jalkoja. Salilla käyn 3 krt viikossa ja sen lisäksi aerobista on sauvakävelyt ja tsygäily. Mikään helinäkeiju en ole, eli ruumiin rakenne on lähinnä voimannostoon sopiva. Jos esim sotilaspenkkiä alkaisin treenailemaan niin painosta pitäisi saada kyllä veke sitten jonkin verran. Hyvässä fiiliksessä ja seurassa treeni sujuu ja motivaatio pysyy. Vinkkejä jne otan vastaan ihan mielelläni :dance2:

terve!!:) äläs ny mä itse aloitin 30v voimailun tosin olen urheillu koko ikäni,mut sit jossakin vaihees innostuin voimailee varsinki ku löysin salilta elämäni miehen joka on voimaillu tosi kauan siitä se sit lähti mieheni valmentaa minua!!:) penkkiä ja max.sotilaspenkkiä olen enem.täs tehny...kisaillut olen jonkin verran ja nyt olen myös ruvennu kyykkäilee ja maastavetoa tekee,koska ens kesäl ois tarkoitus osallistua vahvanaiskisoihin!!:) teen myös lajitreeniä..en silti unohda penkkiä ja sotilasp. niissä aion yhä käydä kisailemas!!:) ei mul noi toistotkaan huonoja ol(sot.penkis) mut ei kauhean hyviäkään!!:( 50kgx20,60kgx12,70kgx7 ja 80kgx4....enemmän vain tarttis saada naisia kisailemaan!!! hyviltä noi teiän tulokset kuullostaa!!!!:)

Mulla olis kovastikin aika ajoin kiinnostusta voimanostoa kohtaan mutta joku lopullinen rohkeus puuttuu.

Mä en oikein osaa päättää tavoitteitani mutta joskus haaveilen kisoihin osallistumisesta.

Kisoihin vaan, ei niihin kukaan kai koskaan valmis ole. Siinäpähän sitä sitten oppii! - ja huomaa, onko ne kisat se oma juttu vai ei. Mulle kisat antaa motivaatiota, muistutan vain itselleni siitä tunteesta, kun lavalla kaikki osuu nappiin - ja niistä virheistä, jotka salilla naurattaa mutta lavalla tapahtuessaan vituttaa armottomasti. Voimanosto on hyvä laji, ja kisat on se suola joka potkii eteenpäin aina silloin, kun treenaaminen tuntuu työltä. Koska työtähän se on, työtä joka palkitsee tekijänsä sitten lavalla. :)

Oon sanonut tän aiemminkin jossain, mutta mäkin epäilin omaa rohkeuttani aluksi. Sitten vaan ilmoittauduin kisoihin (ja pidin itseäni hulluna), mutta vaikka jännitänkin yleensä esiintymistä aika paljon, kisoissa tajusin etten jännittänyt yhtään vaan nautin vain ihan suunnattomasti. 2,5kk seuraaviin kisoihin!!!

Mulla olis kovastikin aika ajoin kiinnostusta voimanostoa kohtaan mutta joku lopullinen rohkeus puuttuu.

Minulla on hiukan sama juttu. Rohkeuden lisäksi tarvitsisin jonkun potkimaan p*rseelle treeneissä ja patistelemaan eteenpäin näiden kisaamishaaveideni kanssa. Kynnys lähteä kisaamaan on aika korkea kun se maailma on kuitenkin aika vieras. Tottakai salilta löytyy varmasti ihmisiä keltä kysyä neuvoa, mutta jotenkin vaan tuntuu että tarvisin jonkun ihan kädestä pitäen näyttämään ja vääntämään ratakiskosta että: "Tee näin. "

Lisäksi minulle ei ole vielä ihan täysin selvinnyt asuuko minussa pieni bf-kissa, vaiko voimanostaja. Suurten kysymysten äärellä siis ollaan. :D

Lisäksi minulle ei ole vielä ihan täysin selvinnyt asuuko minussa pieni bf-kissa, vaiko voimanostaja. Suurten kysymysten äärellä siis ollaan. :D

Siis tämähän on helppo ratkaista pohtimalla, haluatko lavalla näyttää tältä http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=lasthits&cat=4&pos=2 (=dieetata kuukausia ja kekkaloida bikineissä ja korkkareissa) vai tältä http://www.murkula.com/media/juva080405/kari_hyvonen/15.html (sekoitus kipua, pursuilevaa lihaa ja valkoisia jauhoja yltympäriinsä). :lol2:

Oon nimennyt kyykkyvarustuksen epäseksikkäimmäksi puvustukseksi ever. Puku tekee vartalosta pötkylän, rinnat katoaa, takapuoli katoaa, vyötärö puristetaan esiin paksulla vyöllä ja polvisiteet paljastavat armotta kaikki reisissä olevat selluliittikertymät. :D

Siis tämähän on helppo ratkaista pohtimalla, haluatko lavalla näyttää tältä http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=lasthits&cat=4&pos=2 (=dieetata kuukausia ja kekkaloida bikineissä ja korkkareissa) vai tältä http://www.murkula.com/media/juva080405/kari_hyvonen/15.html (sekoitus kipua, pursuilevaa lihaa ja valkoisia jauhoja yltympäriinsä). :lol2:

Oon nimennyt kyykkyvarustuksen epäseksikkäimmäksi puvustukseksi ever. Puku tekee vartalosta pötkylän, rinnat katoaa, takapuoli katoaa, vyötärö puristetaan esiin paksulla vyöllä ja polvisiteet paljastavat armotta kaikki reisissä olevat selluliittikertymät. :D

Heh! :D Mun ongelma on varmaan se, että haluan syödä koko kakun ja säästää palan. Haluaisin näyttää siltä ekalta ja nostella samanlaisia romuja kuin siinä tokassa.;) Pieni itsetutkistelun paikka tässä siis on. :D

Ei vaan, tällä haavaa vaaka kyllä kallistuu tuonne voimailun puolelle . Täytynee aloittaa varovasti kuunteluoppilaan ominaisuudessa ja käydä pällistelemässä jos lähistölle sattuu kisoja.

Mikään ei estä saamasta molempia. Kisat pitää vaan olla vähän eri aikaan kun BF-kisakuntoisena sitä ei jaksa nostella rautaa entiseen malliin. Voimat yleensä katoaa. BF-kisat syksyllä, päälle palauttelua pari kk ja sitten voimakausi ja voimakisat keväällä/kesällä ois aika jees :-)

Seuraavat bf-kisat ei kyllä välttämättä onnistu heti saman vuoden syksyllä kun oli kevätvoimat, mutta eihän sitä tarvitse bf-lavalla joka vuosi ravatakaan. Lihat vaan palaa. Harva tyttö kykenee sitä lihaa kunnolla keräämään jos joka vuosi kisaa bf-lajeissa. Mieluummin sitten jokatoinen vuosi. Siinä välissä ehtii sitten kisata voimaa parikin kertaa...

Mikään ei estä. Otat vain tavoitteen. Ja teet Plänin. Ja sitten noudata Pläniä.

ironbutt on oikeassa!:) mä joskus ajattelin kehonrakennusta,mut en sit lähteny siihen touhuun....jonkun aikaa treenasinki kuin bodarit,mut voimailu alkoi enemmän kiinnostaa ja sillä tiellä olen pysynytkin!! voimailu ei ole mitkää missi kisat..siel on aivan sama miltä näytät ym. ei ne kaik äijätkää missää timmis kunnos ole!!! eikä voimailus ole pakko nyt iha läski possultakaan näyttää en ny sitä tarkoita heh!! ite painan 80kg ja 165cm pitkä eli en niin timmis,mut en läskiltäkään näytä...kait!?;) syön suht puhtaasti..ja mitä tohon kisa jännitykseen ni mua jännittää aina!!!! mut kisa hermot minulla on hyvät..ja tulee helkutin hyvä fiilis!!:) assis nyt taidan tietää sinut heh sä olit siel wabdl kisois!?! mites treenit on menny!!!?:) ite tilasin vetotrikoot..innostuin tekee maastavetoa!!!:) t.maria

Mikään ei estä saamasta molempia. Kisat pitää vaan olla vähän eri aikaan kun BF-kisakuntoisena sitä ei jaksa nostella rautaa entiseen malliin. Voimat yleensä katoaa.

Jep, huomasin syksyn/talven aikana miten jo muutaman kilon painonpudotus vei voimia( eikä oltu edes lähelläkään kisakuntoa :)). Varsinkin kyykyssä sarjapainot putosivat roimasti. Ko. ilmiö vaikutti motivaatioonkin hirvittävän paljon. Vaikka rasvaa paloikin niin oli jotenkin todella turhauttavaa treenata kun rauta ei noussut entiseen malliin.

Mikään ei estä saamasta molempia. Kisat pitää vaan olla vähän eri aikaan kun BF-kisakuntoisena sitä ei jaksa nostella rautaa entiseen malliin. Voimat yleensä katoaa.

Onhan näitä, ainakin Lasse Pajunoja näyttää kisaavan ihan menestyksellä molemmissa lajeissa, bodyssa ja voimanostossa. Huomauttaisin myös, ettei voimanostajan tartte olla mikään läskikasa...;)

Haluaisin näyttää siltä ekalta ja nostella samanlaisia romuja kuin siinä tokassa.;) Pieni itsetutkistelun paikka tässä siis on. :D

Ei vaan, tällä haavaa vaaka kyllä kallistuu tuonne voimailun puolelle . Täytynee aloittaa varovasti kuunteluoppilaan ominaisuudessa ja käydä pällistelemässä jos lähistölle sattuu kisoja.

Tää on ihan kuin mun kirjoittamaa. Pitäis tosiaan vähän pohtia itekkin. Muu elämä (lapset, opiskelu ja työ) on niin hektistä kuitenkin jotta ei vaan riittäs pinna molempiin, sikspä tässä arvonkin.

Aina vaan kuitenkin palaa siihen että on mahtava tunne kun voima lisääntyy ja sarjapainot kasvaa :rock: Mutta sitten ne lihakset näyttää peilistä kivalta. :D

juu en ole sellaista väittänytkää!! lasse on lahjakas mut en muita tiedä joka olisi?? ai niin on mentulakin!! eikä ne lähel dietil kyl missää voimalajis kisaile et sillain!!!!:) kuka ny läskiltä haluis näyttää huh!! mut on ne naiset vahvojakin ne isot naiset..yksi esimerkki on merja mynttinen iso nainen ja pirun vahva!!! tulokset ratkaisee eikä miltä näyttää!!!!!!!

Heh! :D Mun ongelma on varmaan se, että haluan syödä koko kakun ja säästää palan. Haluaisin näyttää siltä ekalta ja nostella samanlaisia romuja kuin siinä tokassa.;) Pieni itsetutkistelun paikka tässä siis on. :D

Missäpäin maata majailet, jos saan kysyä?

Onhan se tämä ikuinen, mä haluaisin pysyä alle kahdenkympin rasvoissa ja silti olla huippukunnossa myös rautojen suhteen. Käytännössä pientä kompromisin poikasta joutuu tekemään, tai en tiiä, ku en oo isompana kokeillut olla ja nostella. :rolleyes: Pari kiloa oon itse pystynyt tiukkailemaan kesäksi viime ja tänä vuonna ilman että tuloksissa on näkynyt mitään muutoksia. Toisaalta oon niin hiilarisyöppö, että helppohan niitä nesteitä on pudotella.

Tombodyzone, pidän treenipäivyriä toisella palstalla, vilkaise sieltä. Enhän mä vasta ku toista viikkoa aloitan tänään treenejä kisojen jäljiltä, joten eipä tässä kummallisia tuloksia oo odotettavissa ihan lähiaikoina. Nyt penkkaamaan! Ja tsemppiä mavetreeneihin, uskoisin että nostat vielä isoja rautoja kunhan pääset jujusta jyvälle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom