Voimailusta/ voimanostosta kiinnostuneet mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja assis
  • Aloitettu Aloitettu
Jeees, sain videoita kisoista ja pääsin analysoimaan nostoja. Kädet ei näköjään pysy perässä nostossa :D Ton kun saa korjattua, niin eiköhän tule ihan reippaasti tulosparannusta.

Ja onhan tässä vielä aikaa niihin SM-kisoihin ;) Mulla meinas mennä aamupuuro väärään kurkkuun, ku lueskelin nettijulkaisua alan lehdestä ja siellä oli mun kuva with tuplaleuka...:eek: Voi hyvää päivää, voiskohan haitautua jonnekkin syvälle...:urjo:

Muuten... Noi SM-kisat tulee livenä Sotkamon Visan sivuilta!

Kun nyt kisoista muistuttamaan ruvettiin: huomasiko kukaan voimailupalstalta, että toukokuussa olisi Oulussa raakakisat? Olisiko porukkaa tulossa? Ite mietin, että kolmiottelun kunto pitäisi taas päivittää (vaikkei se kummonen oo tällä hetkellä), enkä pariin vuoteen ole koko voimanostokisaa käynyt läpi. Nyt kun on (piukeat) nostotrikootkin, niin pitäisihän niitä käyttää. Yksi tuttu puheli tässä eräänä päivänä siihen tyyliin, ettei Oulun kisoissa olisi pakko osallistua kaikkiin osalajeihin. Kisat käydään kuulema Pro-Am- kuntosalilla. Siellähän assis oli tammikuussa. Kuka hänen kaverinsa oli, joku täältä palstalta?

Edit: P.S. En ole vielä ilmoittautunut, mutta harkitsen vakavasti mukaan menoa.

Kun nyt kisoista muistuttamaan ruvettiin: huomasiko kukaan voimailupalstalta, että toukokuussa olisi Oulussa raakakisat? Olisiko porukkaa tulossa?

Siellähän assis oli tammikuussa. Kuka hänen kaverinsa oli, joku täältä palstalta?

Ei taida kaveri käydä pakkiksella, tai jos käy, voisi tunnustaa. :D

Mä en oo tulossa Ouluun, on kesäkuun alussa omat SM-kisat ja tähtään niihin. Hyvät kisat varmasti Oulussa, joten kaikki kynnelle kykenevät, menkää ihmeessä nostamaan!

Metri: skitsottaa vieläkin se penkin toinen nosto Oulun kisoissa. :rolleyes:

Ei taida kaveri käydä pakkiksella, tai jos käy, voisi tunnustaa. :D

Mä en oo tulossa Ouluun, on kesäkuun alussa omat SM-kisat ja tähtään niihin. Hyvät kisat varmasti Oulussa, joten kaikki kynnelle kykenevät, menkää ihmeessä nostamaan!

Metri: skitsottaa vieläkin se penkin toinen nosto Oulun kisoissa. :rolleyes:

Harmi! Mutta muut Pakkiksen mimmit, varsinkin pohojosesta. Sekaan vaan.

Ja minua järsii maastanoston toinen. :curs: Kolmannesta oli vähän jo buhti bois, mutta se toinen olisi pitänyt hoitaa kotiin. Noh, peukkuja siulle kisoihin.

Jonsateam vissiin kilpailee sitten mun kanssa samassa sarjassa :) todnäk bongasin sut sieltä nyt :) Millaisia tavotteita? Katselin että nostetaan kahdessa ryhmässä siis meidän painoluokka on kakkosryhmässä.

Jonsateam vissiin kilpailee sitten mun kanssa samassa sarjassa :) todnäk bongasin sut sieltä nyt :) Millaisia tavotteita? Katselin että nostetaan kahdessa ryhmässä siis meidän painoluokka on kakkosryhmässä.

Jepulis. Mä oon kyl vähän puusilmä, et tuu moikkaa jos mä pyörin siel huuli pyöreenä :rolleyes: No en oikein tiedä noista tavotteista, kotiin ei kuulema ole tulemista, jos missaan sen mitallin, mutta täytynee muistaa, et nuo ovat vasta mun toiset kisat... Yhden tavoitteen voin ainakin nyt laittaa eli parantaa yhteistulosta... Kakkosryhmä kuulostaa hyvälle. Ja sit se, et mua ei ole aikaisemmin kisoissa jännittänyt, mutta nyt voi olla asia toinen :D

Jepulis. Mä oon kyl vähän puusilmä, et tuu moikkaa jos mä pyörin siel huuli pyöreenä :rolleyes: No en oikein tiedä noista tavotteista, kotiin ei kuulema ole tulemista, jos missaan sen mitallin, mutta täytynee muistaa, et nuo ovat vasta mun toiset kisat... Yhden tavoitteen voin ainakin nyt laittaa eli parantaa yhteistulosta... Kakkosryhmä kuulostaa hyvälle. Ja sit se, et mua ei ole aikaisemmin kisoissa jännittänyt, mutta nyt voi olla asia toinen :D

Ja sä tairat olla se jonka kanssa mittaillaan sitä mitallinväriä :)

noh enpäs siitä tiedä. Mun pitää täydellisesti onnistua jos mitaleille mielin. Tohon ythen ( vissiin oli 430? ) niin (sekotat mut tod näk sillä mull on vaan toi kisarajatulos tuolla, ei parasta tulosta) en tiedä riittääks rahkeet. oon niin untuvikko viel. elämäni kolmannet kisat. Aika tasanen tuo 67.5 on kaikin puolin kun 4 kpl yli 400 yt nostajaa. Ykkönen nyt vissiin suht selvä tai noh ei noista kisoista kyll sitäkää koskaa tiedä.

Enite kiinnostaa kokemus ja lähen kisaa Hennaa vastaan ku molemmat junnuikäsiä viel :) Ja totta kai oma ennätystä lähdetää hakee. sit näkee kuin pitkälle se kantaa.

Noi ei Johanna, mie niin tsemppasin kovasti!

Mitä tapahtu?

Kiitos tsemppauksesta. Ihan naurattaa vieläkin toi sähellys tuolla kisoissa. Ensinnäkin paino tippui ihan liian alas, huokaus, mutta suurin syy oli kyllä se, että minä ja mun huoltajat sekoiltiin siellä ihan huolella... Kyykyssä merkit tuli liian aikaisin, mutta vika sitten onnistui. Penkissä paita ei ollut kunnolla päällä (kainalot ei ollut kiinni, hihat väärin) joka aiheutti sen,etten saanut edes 120kg rintaan, saati sitten 115kg (aloituspainoa), joten jouduin vetämään tankoa rintaa. Unohdin penkkivyön kotio (hyvä minä) tein sitten sellasella kertaakaan mulla olleella vyöllä, no eihän sillä saanut sitä tärkeää kaarta, joten koko penkki lässähti kasaan, siin vaiheessa mulla alkoi olla mitta täynnä sitä sähellystä... No otetaan tää kokemuksena ja pitäähän mun lähteä sinne penkin SM-kisoihin näyttämään, että kyllä se 115kg on paperia :)

Aion tulla vakoilemaan Lempäälään penkkikisoihin. Siellä on muutama (puoli)tuttu ja yksi ihku valmentajapoika. Toivon kovasti ehtiväni tuonne, vaikka eräs iso tenttikin pitäisi samana päivänä hoitaa alta pois. Eli jos näkyy semmoinen nyrkkelijäryhtinen keesipää reinot jalassa siellä ihmettelemässä niin se olen sitten minä.

Kiitos tsemppauksesta. Ihan naurattaa vieläkin toi sähellys tuolla kisoissa. Ensinnäkin paino tippui ihan liian alas, huokaus, mutta suurin syy oli kyllä se, että minä ja mun huoltajat sekoiltiin siellä ihan huolella... Kyykyssä merkit tuli liian aikaisin, mutta vika sitten onnistui. Penkissä paita ei ollut kunnolla päällä (kainalot ei ollut kiinni, hihat väärin) joka aiheutti sen,etten saanut edes 120kg rintaan, saati sitten 115kg (aloituspainoa), joten jouduin vetämään tankoa rintaa. Unohdin penkkivyön kotio (hyvä minä) tein sitten sellasella kertaakaan mulla olleella vyöllä, no eihän sillä saanut sitä tärkeää kaarta, joten koko penkki lässähti kasaan, siin vaiheessa mulla alkoi olla mitta täynnä sitä sähellystä... No otetaan tää kokemuksena ja pitäähän mun lähteä sinne penkin SM-kisoihin näyttämään, että kyllä se 115kg on paperia :)

Eipäs mullakaan toi pena ihan putkee menny :D Mutta joo, oli kyll aika sähellystä itselläkin nuo kisat, mutta kokemuksen kannalta... :) Ensi kerralla on jo paljon helpompi kisata. Ketäköhän tonne penan SM-kisoihin mahtaa lähteä? Itse aattelin tulla harjottelemaan tuota kisapenkkiä kun se on ongelmallisin tällä hetkellä

Eipäs mullakaan toi pena ihan putkee menny :D Mutta joo, oli kyll aika sähellystä itselläkin nuo kisat, mutta kokemuksen kannalta... :) Ensi kerralla on jo paljon helpompi kisata. Ketäköhän tonne penan SM-kisoihin mahtaa lähteä? Itse aattelin tulla harjottelemaan tuota kisapenkkiä kun se on ongelmallisin tällä hetkellä

Kohtahan se ilmottautumisaikakin menee umpee... Eilen ilmottauduin. Onneksi saan kisoihin kokeneen huoltajan, joten jos penkki ei toimi, ni sitten on vika nostajassa. Paidanvaihtoakin mietittiin, mutta nyt ei kerkee enää kuin ottaa yhden paitatreenin, joten vedetään vanhalla kisat läpi! Hienostihan sulla meni nuo kisat!

Kohtahan se ilmottautumisaikakin menee umpee... Eilen ilmottauduin. Onneksi saan kisoihin kokeneen huoltajan, joten jos penkki ei toimi, ni sitten on vika nostajassa. Paidanvaihtoakin mietittiin, mutta nyt ei kerkee enää kuin ottaa yhden paitatreenin, joten vedetään vanhalla kisat läpi! Hienostihan sulla meni nuo kisat!

Noh en nyt sanois :D kaikissa lajeissa (paitsi kyykky) jäin enkasta. Et olis se nyt voinu paremminki mennä mut joo olis voinu huonomminki.

Mutta me nähdään sit penkin sm-kisoissa :)

Kuka lähtee Loimaan raw-kisoihin? Ite oon taas mieheni kanssa lähdössä. Jos malttaisi tällä kertaa herkistelläkin sinne:D Tällä hetkellä tosin vasen olkapää tulehtunut, ärtsähti eilen tosi pahasti lattiapenkistä joka on itselleni melko uusi harjoite, vasta muutaman viikon tehnyt sitä.

olin viime vuonna loimaan raw-kisoissa...olis ollu nytkin kiva tulla nostelee,mut olen menossa vahvanais kisoihin toukokuun 23pvä...oma painokin on tippunu ihan kivasti..loimaal taisin painaa viim. yli 80kg!!!:eek: johanna kankus..tsemppiä sulle seuraaviin kisoihin!!!!:rock: t.maria perrakoski

olin viime vuonna loimaan raw-kisoissa...olis ollu nytkin kiva tulla nostelee,mut olen menossa vahvanais kisoihin toukokuun 23pvä...oma painokin on tippunu ihan kivasti..loimaal taisin painaa viim. yli 80kg!!!:eek: johanna kankus..tsemppiä sulle seuraaviin kisoihin!!!!:rock: t.maria perrakoski

Kiitos, kiitos, tsemppiä tässä tarvitaan ja voimaa :) Mä ajattelin lähteä sinne loimaalle, kiva et annat maria meille tasoitusta, kun et tuu sinne nostelee, heh. No ei kai, olisi ollut tosi mahtavaa nähdä neiti siellä! Onnea tonne vahvakisoihin!

Meinaako kukaan Forssaan mennä kisaamaan? Tuossa kesäkuun alussa näyttävät olevan RAW-kisat. Miun Ouluun meno taitaa tyssätä siihen, että ne kisat ovat sunnuntaina, mutta Forssa olisi ajateltavissa. Pienen kiepin joutunen silloin tekemään, mutta onhan silloin kesäloma ja aikaa vaikka millä mitalla.

Mua kiinnostaa sotilaspenkki, mutta oon vielä tälläinen ruipelo alottelija, joten penkkikisat on pelkkä haave vielä..
On ilo lukea teidän muiden juttuja ja onnistumisia. Ehkä minäkin joskus.

Mua kiinnostaa sotilaspenkki, mutta oon vielä tälläinen ruipelo alottelija, joten penkkikisat on pelkkä haave vielä.. On ilo lukea teidän muiden juttuja ja onnistumisia. Ehkä minäkin joskus.

Joskus se kisaaminen on aloitettava ja mitä aiemmin sinne menee, sen helpompaa se on. Sitten kun oikeasti osaa ja jaksaa nostaa, on kivempi kisata kun on jo rutiinit hallussa ja voi keskittyä nostoihin. Joten: suuntaa seuraaviin pikkukisoihin, mitä lähistöllä on, siitä se lähtee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom