Voimailusta/ voimanostosta kiinnostuneet mimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja assis
  • Aloitettu Aloitettu
Ai niin, ja sitäkin voi kirota kun siitä mavesta tulee sääret arville ja polvet mustelmille...

Onko tähän olemassa mitään apua... kesä lähenee ja sääret näyttää siltä kuin olisi ottanut matsia lyhtypylvään kanssa.
Pitäisikö yrittää itse ommella jotain ihme pehmustussäärystimiä... :rolleyes:

Onko tähän olemassa mitään apua... kesä lähenee ja sääret näyttää siltä kuin olisi ottanut matsia lyhtypylvään kanssa.
Pitäisikö yrittää itse ommella jotain ihme pehmustussäärystimiä... :rolleyes:

Eikös sitä yleisesti suositella jalkapallosukkia (tai ainakin polvisukkia) ja/tai säärystimiä, ja lisäksi on olemassa lentopalloilijoille tarkoitettuja polvisuojia, jos haluaa ne erikseen suojata kunnon pehmusteilla. :rolleyes:

Onko tähän olemassa mitään apua... kesä lähenee ja sääret näyttää siltä kuin olisi ottanut matsia lyhtypylvään kanssa. Pitäisikö yrittää itse ommella jotain ihme pehmustussäärystimiä... :rolleyes:

Mietin just viikonloppuna, kun sääret on ihmeellisen nättinä! Oon muutaman viimeisen kuukauden vetänyt polvisukat jalassa, joten ehdottaisin ekana kokeilemaan niitä. Polvisukat ja lyhyet housut siis (mun asusteena), toiminee myös yhdistelmällä polvisukat ja pitkät housut. :rolleyes:

Tanko vedetään kuitenkin sääriä pitkin, joten kovin paksut/ epätasaiset toppaukset saattavat hankaloittaa asiaa. Kisoissahan sukkien päälle/ sääriin hierotaan vauvatalkkia luiston parantamiseksi. Polvet ei ilmeisesti oo ottaneet töksyä parantuneen tekniikan takia... Vedän siis sumolla.

Edit: ei kannata uhrata tähän touhuun muuten ihan parhaita polvisukkia, saattaa äkkiä tulla reikiä. Henkkikseltä löysin itse kivoja sukkia!

Säärystimet ja pitkät housut olen todennut parhaiksi. Kuitenkin pakko kai todeta ettei ihan ilman mitään punettumia taida hommasta selvitä tai on iho tavallista vähemmän mustuvaa/rikkoutuvaa sorttia tai tyyli sen verran hentoinen ettei arpia ja mustelmia pääse tulemaan.

Mikähän siinä on, että aikaisemmin kun kovaa treenasin (n. 8 vuotta sitten) sääret oli kanssa aina karmivan näköiset, mutta tänä päivänä ei mitään. Asento on sama, vedän kapealla koska koivet ei taivu sumoasentoon (jumi on jautaa!!). Raudat on samat, sali on sama ja tangot on samat! Huomasin tän keskustelun ja piti oikein katsoa koipia eilisten ykkösvetojen jälkeen, ei mitään. En käytä sukkia, enkä muitakaan suojia.

Voiko tekniikalla olla merkitystä ja onko nyt niin, että rasitan selkääni enemmän koska oletettavasti tanko on kauempana kropasta vedon aikana???

Vai onko vuosien vieriessä vaan nahka niin parkkiintunut, että pikku kolhut ei enää tunnu eikä näy :rock:

Moon muuten menossa kisoihin viikon päästä, säännöt on omituiset ipf-raw välimuoto; siteitä ja vyötä suap käyttää, tukea antavia paitaa ja trikoita ei. Mä en kyllä meinaa polvisiteitäkään käyttää kun en oo niitten kans reenaillu.

Voiko tekniikalla olla merkitystä ja onko nyt niin, että rasitan selkääni enemmän koska oletettavasti tanko on kauempana kropasta vedon aikana???

Moon muuten menossa kisoihin viikon päästä, säännöt on omituiset ipf-raw välimuoto; siteitä ja vyötä suap käyttää, tukea antavia paitaa ja trikoita ei. Mä en kyllä meinaa polvisiteitäkään käyttää kun en oo niitten kans reenaillu.

...En tajua, miksi jotkut käyttää mavessa polvisiteitä...:hyper: Anyway, ehkä se tekniikka ratkaisee nämä säärikolhut, tosin mä nostan kyllä lantiolla ja koivilla ja kyllä se tanko kulkee jalkoja pitkin, jälkiä ei vain tuu. Hassua.

:hyvä: mä en oo koskaan etes koittanu polvisiteitä mavessa, voihan se olla että niistä oliskin hyötyä..... Tai entäs penkissä..?

Noooooh mutta siis tosiaan kyseessä voimanostokisat, kaikki lajiin sisältyvät nostolajit edustettuna. Treeni vaan ei kulje kun jäi valmistautuminen niin lyhyeksi, että on ollu pakko vetää ihtesä ihan jumiin. Nyt on kädet niin turrat, että ei veri kierrä. Jäi kyykky tänään tekemättä. Ja sekös vituttaa. Viikon päästä tähän aikaan toivottavasti juhlin tuloksen saamista, siinäkin jonkinmoinen tavoite :kippis1:

Noooooh mutta siis tosiaan kyseessä voimanostokisat, kaikki lajiin sisältyvät nostolajit edustettuna. Treeni vaan ei kulje kun jäi valmistautuminen niin lyhyeksi, että on ollu pakko vetää ihtesä ihan jumiin. Nyt on kädet niin turrat, että ei veri kierrä. Jäi kyykky tänään tekemättä. Ja sekös vituttaa. Viikon päästä tähän aikaan toivottavasti juhlin tuloksen saamista, siinäkin jonkinmoinen tavoite :kippis1:

Tsemppiä kisoihin! Yhteistuloksen saaminen on hieno tavoite. :rock: Miten se Sakke jossain kirjoittakaan: kolme viikkoa ennen kisoja voit enää ainoastaan pilata kisakuntosi. Eli nyt vain lepäilet ja jumppaat ihan kevyesti niin oot sitten kisoissa kunnossa! Pari viikkoa ennen kisoja ei treenin pidäkään enää kulkea... Mulla ei ainakaan kulje, kisoissa kylläkin. :)

SILLÄ LAILLA :dance:

Eilen tuli sitten poliisien SM-kultaa voimanostossa sarja N60. Säännöt kieltävät tukea antavat trikoot ja paidat, itselläni varusteina rannesiteet ja vyö.
JK 100kg (harmittaa, 110kg oli tavoite)
PP 55kg (tämä oli taktikoitua voimansäästöä, vain yksi kevyt nosto)
MN 130kg (tähän olen tyytyväinen!)

Ja miksi siis penkissä säästelin eilen, noh:
tänään poliisien SM-hopeaa sotilaspenkissä tulos 19 toistoa (tangon paino 40kg).

Notta moon siiterin ansainnu. :rock:

Eilen tuli sitten poliisien SM-kultaa voimanostossa sarja N60. Säännöt kieltävät tukea antavat trikoot ja paidat, itselläni varusteina rannesiteet ja vyö.

tänään poliisien SM-hopeaa sotilaspenkissä tulos 19 toistoa (tangon paino 40kg).

Onnittelut; mitäpä sitä suotta raatamaan jos kulta irtoaa kevyemmälläkin kuormalla.

ONNEKSI OLKOON!!!

Voisin siteerata myös assista, mitä tulee kyykyn suoritukseen. Hikisesti sain viimeksi 90kg, ei kisoissa, vaan salilla. *vihreä*

Voi, onhan näitä Peppi Pitkätossuja enempikin! :hyvä: Itse myös vasta alkutaipaleella, eikä kisoja ole muutoin koluttu, kuin tulospalvelutyttönä naputtelemassa isojen setien tuloksia ruudulle. :rolleyes: Salille on kova hinku, kun tämä pikkuloma pitää nyt paikallaan... Syksyllä sitten taas sitä suuremmalla innolla romujen alle, josko ekat penkkarit jo lohkeis joulun 2009 alla. Toivossa on hyvä elää, sanoo se kuuluisa lapamatoki! ;)

Kaunista kesän alkua voimanaisille!

Ilmoittauduin Forssan sotilaspenkkikisaan 12.7. sekä toistoihin että maksimiin. Olisko täältä tulossa kilpakumppaneita mukaan!? :kippis1:
Mun henkilökohtainen tavoite on rikkoa omat enkat, saas nähdä kuinka reenit tästä pikkuhiljaa pyörähtää käyntiin.

Hikisiä helletreenejä!
Hanna

hei vaan hanna!:) minä ainakin olen menossa max.sotilaspenaan 12.7.08 kävin just kahet penkkikisat wabdl ja loimaan kisat! luulin ekaks et vast marraskuus ois ollu sotilaspenakisat! tosi kiva et nyt sit heinäkuus olis ja!!! yes!:) katsotaan mihkä kuntoon pääsis....t.maria

hei vaan hanna!:) minä ainakin olen menossa max.sotilaspenaan 12.7.08 kävin just kahet penkkikisat wabdl ja loimaan kisat! luulin ekaks et vast marraskuus ois ollu sotilaspenakisat! tosi kiva et nyt sit heinäkuus olis ja!!! yes!:) katsotaan mihkä kuntoon pääsis....t.maria

Hiton, hitto, nyt tollasia kisoja sitten tulee, kun pitäis ottaa rauhallisesti... :curs: Noita maksimisotilaskisoja ei ole ollut koskaan liikaa. Kun noi Loimaan kisat meni hieman odotusten alle, tekis mieli mennä hakemaan jostain kisoista itseään miellyttävä tulos, mutta pahasti on nyt valmistautuminen paitakisoihin kesken, damn.

No mä oon hengessä mukana ja seuraan silmä kovana Marian kehitystä :rock:

MORO!!!:) taidat olla johanna?!? mitens synttärit meni!?heh..oletko menos täs paitakisoihin? oisit ny tullu sotilaspenakisoihin siel ei ole mitään wilksejä tai pilksejä mitä lie sopii meikäläisel ku olen tällainen röh,röh!!hahhah!! olet lahjakas nostaja ja hyvä asenne sul!!:)

Jaahas täällä on Loimaan kisaajatytöt suunnittelemassa jo uusia kuvioita!:) tsemppiä teille oikein paljon tuleviin kisoihin! Pitää itekkin taas ensi vuonna kisata penassa ja raakana tietysti (paitaa en oo koskaan ees kokeillut). Nyt on muita tavotteita.
Aurinkoista kesää ja kovia treenejä!

-Hanna K.

hello! mitäs fitness misu!! juu,juu uusia kisa kuvioit taas heh...seuraavax tosiaan max.sotilaspena ja samal treenaan vahvanaislajeja jos ens kesäx pääsis vahvanaiskisoihin!!! oma halli hankittu ja joitakin välineitä onkin jo!!:) yllätyin kovasti kuinka noin pieni tyttö nosti niin paljon loimaalla huh!!;) olet toki myös lahjakas tuossa fitness kisoissakin:) itse olen penkkipaitaa kokeillu,mut ei se suju meikäläisel oikein hahhah!!

Juu, johannahan täällä... Synttärit meni siinä Loimaan yöelämään tutustumisen merkeissä. :kippis1:

No ne kisat on vasta 5kk päästä, mutta tuo ylikunto pelottelee tuolla takaraivossa. Nyt saa jäädä perus raakapenkki ja maksimit sivuun. Tekis kyl mieli taas sotilaslajeihin palata, mutta nyt on uusien tuulien aika pikku hiljaa.

Et sä ole mikään röh,röh, hirmu isot hartiat omistat :worship:

Ens vuonna uudestaan, ehdottomasti, jos ei loukkaantumisia tule. Toi fitness ei taas ole mun juttu, ku ei ole tuota itsekuria tuon syömisen kanssa, mutta selvästi Hannan juttu --> syynäsin kyl sun lihakset siin punnituksessa :wtf:

Tsemppiä kaikille omien lajiensa ääressä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom